Blijft moeders dat heel lang opeten eigenlijk?
Moderator: moderatorteam
Uh, ja. Vanaf de foto's en filmpjes is het zo moeilijk om je er een voorstelling van te maken.Sandra&co schreef:Nja, da's ook een íets andere kruising![]()
Ik ben blij toe dat ze dat doetNanna schreef:Ho, op de aaipet zie ik hem wel. Sofi die die drol opvreet![]()
Ha ha je ziet het ze echt denken jaSandra&co schreef:
Ik kwam vanavond thuis, shit, maar 6 pups in de kistJe ziet gelijk wie er mist hè, Ennis the Menace. Liet niet lang op zich wachten, daar kwam hij al aangestampt
![]()
Arrow, Sofi & Izzy: "Ohhhooooo, dat mág niet!"
Tijd om de omheining te verhogen.
Ik zie het gewoon even aanNanna schreef:Nou. In de teckelkennel moesten sommige nesten ruwharen toch ëcht met zeven weken het pand verlaten ipv de gebruikelijke twaalf weken omdat ze elkaar anders echt tot bloedens en moordens toe grepen.
Nja, half. Sofi heeft geen druppel terriër-bloed volgens de DNA-test. Nou ja, Pinchers zijn ook vinnig natuurlijk.Cleva schreef:Sandra&co schreef: Ik gok dat ze elkaar prima weten te vertellen waar de grensjes liggen.
Het zijn terriertjes, he?
In principe houd ik de 8 weken aanNanna schreef:Ze krijgen toch met zeven weken ook hun finalezwiep richting nieuwe baasjes?
Dat kunnen die types makkelijk hebben.