Wat is er mis met een tribal? Als je er voor jezelf een mooie betekenis bij hebt? Ik heb 2 tribals. Heb ze zelf mede ontworpen en bij mij staan ze ergens voor. En ik vind het mooie van een tribal dat niemand dus kan zien waarvoor het staat alleen jijzelf. Ff off topic sorry...Muk schreef:Een tekst of een foto is niet echt mijn smaak als tattoo. Maar het is niet zo erg als een tribal.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
- mirretje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een mechelse herder
- Aantal honden: 1
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ach jochie toch, voel jij je nu een echte grote jongen..NicoBorder schreef:De omschrijving die je van James Dean geeft past perfect bij mij.

- Yvet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción
Als je als mister Tokkie gedraagd dan vind je alles leukthom schreef:Weet het wel bijna zeker Peep..Pepie schreef:Volgens mij vind Nico het hier best een leuk forum
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden
Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

- mirretje
- Zeer actief
Neeeeee niet doen hoorfalkje schreef:Ik geloof dat ik ook maar ga generaliseren. Ik ga wandelen en hier en daar wat takken verleggen.

-
NicoBorder
Boeiend, je vriend kan heus wel over takken heen rijden. No probs
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Als we nu gewoon dit topic dood laten bloeden zijn we van Nico af. Van honden heeft hij toch geen draad verstand, dus zal hij in andere topics nergens over mee kunnen praten.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Daar heb je wel een puntje.Muk schreef:Dat laatste zal de veiligheid in het bos wel aanzienlijk ten goede komen.
Dat iemand zich daar welbewust mee identificeert zegt natuurlijk best iets.
James dean is zelfs Nico's held, zag ik.
Dat is dan weer lief. Zou ie er ook posters van boven zijn bed hebben?
- Yvet
- Zeer actief
Oh ja ik ga wandelen in het bos op die paden waar jullie fietsen leg ik wat anders neer dan takken ergens in Brabant

En inderdaad het bos wordt stuk veiliger en prettige om te wandelen dan als hij niet meer gaat fietsen
En inderdaad het bos wordt stuk veiliger en prettige om te wandelen dan als hij niet meer gaat fietsen

- Yvet
- Zeer actief
freskin schreef:Als we nu gewoon dit topic dood laten bloeden zijn we van Nico af. Van honden heeft hij toch geen draad verstand, dus zal hij in andere topics nergens over mee kunnen praten.

-
NicoBorder
Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
- mirretje
- Zeer actief
Oh dat zal best dat ie dat kan maar ik ken ook iemand die dus is overleden na een rondje mountainbiken. Hij kreeg een tak in zijn wiel...sloeg over de kop en hoppa nek gebroken...NicoBorder schreef:Boeiend, je vriend kan heus wel over takken heen rijden. No probs
Je weet het dus nooit...
En tja wij willen saampjes wel graag oud worden...
Laatst gewijzigd door mirretje op 13 jan 2012 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.

- freskin
- Zeer actief
Nee, ik wil niet oud worden en ik geloof ook niet dat ik oud word. Daar ben ik denk ik niet gezond genoeg voor.En er gaan momenteel genoeg vrienden ,familie en kennissen om mij heen dood, dus daar hoef je niet oud voor te zijn, helaas. Ik leef ook per dag. Kijk niet te ver vooruit.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
En of er na dit leven nog iets is...tja, ik weet het niet. We zien wel
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Yvet
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
Ach jouw probleem
Je denkt maar eind weg met je alles wat je hier schrijft
Of heb je soms psychische probleem of gedragsstoornissen
Laatst gewijzigd door Yvet op 13 jan 2012 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.

- mirretje
- Zeer actief
He bah Freskin das niet zo mooi wat je daar schrijft, wat erg.freskin schreef:Nee, ik wil niet oud worden en ik geloof ook niet dat ik oud word. Daar ben ik denk ik niet gezond genoeg voor.En er gaan momenteel genoeg vrienden ,familie en kennissen om mij heen dood, dus daar hoef je niet oud voor te zijn, helaas. Ik leef ook per dag. Kijk niet te ver vooruit.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
En per dag leven is het beste wat er is. En daarom mijn motto...een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ik dacht dat jij ging wandelen ??Yvet schreef:NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
Ach jouw probleem![]()
![]()
![]()
![]()
Je denkt maar eind weg met je alles wat je hier schrijft

- Yvet
- Zeer actief
Thom ik ga nu ook wandelen

-
Muk
Naast de posters van Pamela Anderson, want anders valt het helemaal zo op dat hij op mannen valt.Marjoleine schreef:Daar heb je wel een puntje.Muk schreef:Dat laatste zal de veiligheid in het bos wel aanzienlijk ten goede komen.
@Yvet
Je bent storend bezig. Je dreigt en je kraamt taal uit die op het mtb forum van Nico niet zou misstaan. Dat Nico irritant is weten we wel, maar gut, get a life.
-
Muk
Tribals worden hier vooral gezet bij mannen en vrouwen met een hoger tok-gehalte. Grote bek, bierbuik, weinig hersens en een tribal om de bovenarm (niet helemaal rondom, dat doet teveel pijn) waar zij heel erg mee lopen te paraderen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn. En dat vind ik zelf best wel een afknapper.mirretje schreef:Wat is er mis met een tribal? Als je er voor jezelf een mooie betekenis bij hebt? Ik heb 2 tribals. Heb ze zelf mede ontworpen en bij mij staan ze ergens voor. En ik vind het mooie van een tribal dat niemand dus kan zien waarvoor het staat alleen jijzelf. Ff off topic sorry...Muk schreef:Een tekst of een foto is niet echt mijn smaak als tattoo. Maar het is niet zo erg als een tribal.
Ik heb naar een passende foto gezocht, maar helaas ben ik geen Nanna, dus ik heb geen passende foto gevonden.
- freskin
- Zeer actief
mirretje schreef:He bah Freskin das niet zo mooi wat je daar schrijft, wat erg.freskin schreef:Nee, ik wil niet oud worden en ik geloof ook niet dat ik oud word. Daar ben ik denk ik niet gezond genoeg voor.En er gaan momenteel genoeg vrienden ,familie en kennissen om mij heen dood, dus daar hoef je niet oud voor te zijn, helaas. Ik leef ook per dag. Kijk niet te ver vooruit.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
En per dag leven is het beste wat er is. En daarom mijn motto...een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Er is een klein verschil tussen zo oud worden dat je niets meer kunt en zo jong doodgaan als James Dean.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
En nee, ik heb geen acute doodswens. Jij wel?
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Mijn vader is gisteren 89 jaar geworden. Mijn moeder is 85. Geen kwaaltjes en geen ziektes.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
Elke dag zitten ze op de fiets. Mijn vader doet 2 keer per week bejaardenwerk in het verzorgingstehuis.
Hij heeft bijna de hele bieb uitgelezen. Ze koken allebei heel graag, mijn moeder bakt elke week vlaaien.
Ze maken samen uitstapjes met de auto (ze rijden allebei nog goed) en gaan dan samen ergens iets eten.
Ze hebben nog een heel sociaal leven en nog altijd doelen waar ze naartoe leven.
En natuurlijk overlijden er mensen die ze kennen. Maar dat hoort bij het leven, zo zeggen ze.
Ik hou me voor ogen dat je zo ook oud kunt worden en ik prijs me gelukkig dat mijn ouders zo zijn.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Geniet er maar vanOdi schreef:Mijn vader is gisteren 89 jaar geworden. Mijn moeder is 85. Geen kwaaltjes en geen ziektes.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
Elke dag zitten ze op de fiets. Mijn vader doet 2 keer per week bejaardenwerk in het verzorgingstehuis.
Hij heeft bijna de hele bieb uitgelezen. Ze koken allebei heel graag, mijn moeder bakt elke week vlaaien.
Ze maken samen uitstapjes met de auto (ze rijden allebei nog goed) en gaan dan samen ergens iets eten.
Ze hebben nog een heel sociaal leven en nog altijd doelen waar ze naartoe leven.
En natuurlijk overlijden er mensen die ze kennen. Maar dat hoort bij het leven, zo zeggen ze.
Ik hou me voor ogen dat je zo ook oud kunt worden en ik prijs me gelukkig dat mijn ouders zo zijn.

-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Pepie schreef:Geniet er maar vanOdi schreef:Mijn vader is gisteren 89 jaar geworden. Mijn moeder is 85. Geen kwaaltjes en geen ziektes.NicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.
Ja, dat doen wij ook.
-
NicoBorder
De manier waarop James Dean dood is gegaan valt niet mee te spotten. Hij reed naar een wedstrijd, hij was zelf coureur een tegenligger heeft hem door de lage zon niet gezien of andersom en is er frontaal tegen aan gereden.
Vind het zwaar respectloos om te zeggen "zichzelf dood gereden". Hij heeft bijgedragen aan het jongeren verzet was zelfs de eerste die dit symboliseerden. Joeg zijn dromen achterna zonder na te denken wat andere daar van vinden. Ik identificeer me met zijn leven en niet met zijn dood.
Vind het zwaar respectloos om te zeggen "zichzelf dood gereden". Hij heeft bijgedragen aan het jongeren verzet was zelfs de eerste die dit symboliseerden. Joeg zijn dromen achterna zonder na te denken wat andere daar van vinden. Ik identificeer me met zijn leven en niet met zijn dood.
-
Muk
Jij praat anders vele malen respectlozer over de honden en forummers hier. Beetje de pot verwijt de ketel situatie.NicoBorder schreef:De manier waarop James Dean dood is gegaan valt niet mee te spotten. Hij reed naar een wedstrijd, hij was zelf coureur een tegenligger heeft hem door de lage zon niet gezien of andersom en is er frontaal tegen aan gereden.
-
NicoBorder
Nee dat heet met gelijke munt betalen.
-
Muk
Je hebt nog veel te leren, dat blijkt.NicoBorder schreef:Nee dat heet met gelijke munt betalen.
-
Muk
Hahaha, past dat allemaal wel in zijn kleine kamertje, bij paps en mams in huis?Tara schreef:Ja vast!Marjoleine schreef:Daar heb je wel een puntje.Muk schreef:Dat laatste zal de veiligheid in het bos wel aanzienlijk ten goede komen.
En ook de filmposter van 'Brokeback mountain'.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Nee hoor, heb geen enkel historisch besef als jij er Lance Armstrong bij hebt staanNicoBorder schreef:Ik ben een provocateur natuurlijk. Verder uit ik gewoon mijn mening zoals dat mijn recht is.
Ja de uitspraak: Never give in is dus van Lance armstrong? Heb je historisch besef? Die is van Churchill. Die komt er ook niet te staan door deze discussie hoor.
@ik zie dat je inmiddels het eea hebt aangepast.
Laatst gewijzigd door flamme op 13 jan 2012 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- freskin
- Zeer actief
Maar het klopt wel. Hij deed het niet expres natuurlijk, maar heeft zichzelf wel letterlijk doodgereden......Het blijft natuurlijk triest.NicoBorder schreef: Vind het zwaar respectloos om te zeggen "zichzelf dood gereden".
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK