NicoBorder schreef:Nee dat heet met gelijke munt betalen.
nee, dat heet iedereen over 1 kam scheren en geen nuance kunnen of willen zien.
Moderator: moderatorteam
NicoBorder schreef:Nee dat heet met gelijke munt betalen.
Dat is dan ook een prachtige filmTara schreef:Ja vast!
En ook de filmposter van 'Brokeback mountain'.
Ik heb lekker een gazelle en ben daar ook extreem trots op!NicoBorder schreef:Nee ik had altijd onvoldoende voor Duits.Mijn combinatie cijfer profielwerkstuk, maatschappijleer was wel goed. Ik heb een Ridley Ignite ISP ben extreem trots op!
Tara schreef:Ja, die poster hangt daar ook alleen maar omdat die film zo mooi is.Marjoleine schreef:Dat is dan ook een prachtige filmTara schreef:Ja vast!
En ook de filmposter van 'Brokeback mountain'.
Never give in is van niemand. Dat is gewoon een bestaande uitdrukking in het engels die al bestond voordat Lance Armstrong geboren was.NicoBorder schreef:Ik ben een provocateur natuurlijk. Verder uit ik gewoon mijn mening zoals dat mijn recht is.
Ja de uitspraak: Never give in is dus van Lance armstrong? Heb je historisch besef? Die is van Churchill. Die komt er ook niet te staan door deze discussie hoor.
Altijd baas boven baas hè!Tara schreef:Puh, ik heb lekker TWEE gazelles!Neeltje schreef:Ik heb lekker een gazelle en ben daar ook extreem trots op!NicoBorder schreef:Nee ik had altijd onvoldoende voor Duits.Mijn combinatie cijfer profielwerkstuk, maatschappijleer was wel goed. Ik heb een Ridley Ignite ISP ben extreem trots op!
Ik quote mezelf nog evenflamme schreef:NicoBorder schreef:Nee dat heet met gelijke munt betalen.
nee, dat heet iedereen over 1 kam scheren en geen nuance kunnen of willen zien.
Jochie, het is gewoon een zinsnede, niemand kan zich dat toeëigenen. Dat ze het gezegd hebben, ja, maar het 'is' niet van die persoon. Of zouden de mensen die de laatste twee- à drieduizend jaar en nog een paar duizend jaar langer geleden, dit nooit hebben gezegd???NicoBorder schreef:Never give in komt uit de beroemde speach: The battle of Britain van Winston Churchill. Die staat in mijn onderschrift ook.

Vele bladzijdes terug was net zo erg voordat ik ermee ging bemoeienMuk schreef:Naast de posters van Pamela Anderson, want anders valt het helemaal zo op dat hij op mannen valt.Marjoleine schreef:Daar heb je wel een puntje.Muk schreef:Dat laatste zal de veiligheid in het bos wel aanzienlijk ten goede komen.
Dat iemand zich daar welbewust mee identificeert zegt natuurlijk best iets.
James dean is zelfs Nico's held, zag ik.
Dat is dan weer lief. Zou ie er ook posters van boven zijn bed hebben?
@Yvet
Je bent storend bezig. Je dreigt en je kraamt taal uit die op het mtb forum van Nico niet zou misstaan. Dat Nico irritant is weten we wel, maar gut, get a life.

NicoBorder schreef:Ja dit is de baas:
Behalve die remschijfen die zijn lelijk, ik heb andere.

Ik snap je. Die lopen er inderdaad genoeg rond en ik vind het geen gezicht. Maar die hebben de tattoo ook niet voor zichzelf. Die hebben hem om te showen...Muk schreef:Tribals worden hier vooral gezet bij mannen en vrouwen met een hoger tok-gehalte. Grote bek, bierbuik, weinig hersens en een tribal om de bovenarm (niet helemaal rondom, dat doet teveel pijn) waar zij heel erg mee lopen te paraderen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn. En dat vind ik zelf best wel een afknapper.mirretje schreef:Wat is er mis met een tribal? Als je er voor jezelf een mooie betekenis bij hebt? Ik heb 2 tribals. Heb ze zelf mede ontworpen en bij mij staan ze ergens voor. En ik vind het mooie van een tribal dat niemand dus kan zien waarvoor het staat alleen jijzelf. Ff off topic sorry...Muk schreef:Een tekst of een foto is niet echt mijn smaak als tattoo. Maar het is niet zo erg als een tribal.
Ik heb naar een passende foto gezocht, maar helaas ben ik geen Nanna, dus ik heb geen passende foto gevonden.

Niks mis met ratten, maar voor zover ik weet heeft Yvet geen ratten. En dan nog zijn ratten altijd slimmer dan jij.NicoBorder schreef:Ratten eigenaren onder elkaar, moeten elkaar steunen natuurlijk!

dancingdaydream schreef:Niks mis met ratten, maar voor zover ik weet heeft Yvet geen ratten. En dan nog zijn ratten altijd slimmer dan jij.NicoBorder schreef:Ratten eigenaren onder elkaar, moeten elkaar steunen natuurlijk!
Het is trouwens ratteneigenaren, zonder spatie, en die komma in je zin hoort daar ook niet thuis

NicoBorder schreef:Een bekende uitspraak van de hierboven aangehaalde meneer: Never give in. Niet al te groot, gewoon voor mijzelf niet in het chinees ofzo. Misschien dat ik over een tijdje mijn echte held op m'n schouder laat zetten. Maar dat doe ik pas als ik dat zeker weet. Die zou namelijk wat moeilijker weg te halen zijn dan deze. Dit bedoel ik, en dan in combinatie met dit

Je hoeft niet oud te zijn om je vrienden te verliezen hoorNicoBorder schreef:Willen jullie allemaal oud worden dan? Iedereen om je heen dood zien gaan. Op het einde van je leven nog nauwelijks iets kunnen? Ik ga er van uit dat er hierna nog iets komt, dus dat niet oud worden vind ik niet heel erg.

Je bent toch 20? Daar heeft zij niets meer over te zeggenNicoBorder schreef:..... Woensdag komt de eerste er, als m'n moeder niet al te veel door zeurt althans.
TARAKDenk er dan toch maar goed over na! want als het voor lange tijd is... kan je wel eens spijt krijgen... (oh ik klink oud, terwijl ik nog niet zo oud benNicoBorder schreef:Zal hem wel eerst moeten zetten. "Misschien dat ik over een tijdje mijn echte held op m'n schouder laat zetten. Maar dat doe ik pas als ik dat zeker weet. Die zou namelijk wat moeilijker weg te halen zijn dan deze. Dit bedoel ik, en dan in combinatie met dit". Woensdag komt de eerste er, als m'n moeder niet al te veel door zeurt althans.

NicoBorder schreef:Ja ben 20, maar ja ik ben een moederskindje.