** Angela ** schreef:Dit gaat nu niet over Elena ( die ik als mishandelde herplaatser kreeg en helemaal op de rit heb gekregen )
Nou wat heb je haar op de rit gekregen , applaus voor je

** Angela ** schreef:
De 2e keer was geen wondje , maar een gapend gat in haar keel .
Veroorzaakt door een aanval terwijl zijzelf gemuilkorft was.
Lul niet.
** Angela ** schreef:Daarna kwam ze niet meer zonder muilkorf op straat.
Tot die ene keer dat ze geopereerd was aan haar keel en geen muilkorf om kon want die drukte dan precies op die wond.
Ik ga haar uitlaten op een heel rustig tijdstip , achter me gaat een deur open en iemand laat zo zijn 3 hondjes op ons afstieren.
Elena draaide om en had er eentje vol om zn nekje en liet pas los toen hij dood was.
Verschrikkelijk om te zien , ik herkende ook mijn eigen hond totaal niet meer.
Heb haar toen naar mijn ouders gebracht , maar dat ging daar gewoon niet.
Ze kwijnde weg zonder mij , dus kwam ze weer terug.
Ik heb toen wel tegen mezelf gezegd, ze krijgt nu nog 1 kans . Pakt ze ondanks muilkorf weer een hondje of 1 van mijn eigen honden dan is het klaar.
En toen gebeurde het vorig jaar dat ze uit de kennel wist te ontsnappen en op Kenji dook.
Ze scheurde haar kniebanden voor de 3e keer en eigenlijk had ze geopereerd moeten worden.
.
** Angela ** schreef: Je kan makkelijk lullen zo van een beeldschermpje , maar ken je mij en heb je Elena gekent ??
Nee , want anders zou je wel anders praten
Nee bij voorkeur maak ik rechtsomkeert als ik zo'n nitwit zie aankomen.
Zou je het commentaar hier moeten horen als het om een staffie ging wiens baas hem/haar de kans had gegeven om niet een maar twee hondjes dood te bijten.
Echt ik ben voor de meest strenge maatregelen die er zijn maar wel met de bedoeling om baasjes als jou te treffen.
Wat mij betreft had je dus met als je verantwoording