1-greyhound
2-deense dog
3-Mechelse herder
4-bordeaux dog
5-engelse bulldog
Moderator: moderatorteam
Ik wou net zeggen, ik las dit topic even terug.. maar ik ken geen malamute dat een killer is hoor :SRory schreef:Valt reuze mee, er zit er hier een in de buurt, hij en Mike liggen elkaar niet zo, maar voor de rest een supermooi en sociale hond voor zover ik kan zien, niks geen killer...schelsey schreef:Vind het gewoon prachthonden, de malamute, alleen spijtig dat het zo'n killers zijn, daarom zal hij er ook nooit komen, helaas, want het blijven echt toch de mooiste, allee, dat vind ik toch![]()

Onze lijstjes gaan behoorlijk goed op elkaar lijken :Wietse&Gerda schreef:Mijn Top 5![]()
1-greyhound
2-deense dog
3-Mechelse herder
4-bordeaux dog
5-engelse bulldog

Ik las dit ook net pasminhie schreef:Ik wou net zeggen, ik las dit topic even terug.. maar ik ken geen malamute dat een killer is hoor :Sschelsey schreef:Vind het gewoon prachthonden, de malamute, alleen spijtig dat het zo'n killers zijn, daarom zal hij er ook nooit komen, helaas, want het blijven echt toch de mooiste, allee, dat vind ik toch![]()
En het is toch "mijn" ras. Ze zijn wel wat dominant naar eigen geslacht maar dat zijn veel honden.. Maar killers zou ik ze nou weer niet noemen.