Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Middagje agility (en wandelen) op ‘t platteland! Doe je mee?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- M@scha
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Dat is geen enkel probleem, een persoon meer of minder wordt gewoon ingecalculeerdmassam schreef:daar keek ik ook van op inderdaad!MARC_S schreef:Waarom wil ineens niemand meer BBQ'en?
ik kom zowiezo. pascal is er zoeen die weken neeeee roept en dan als ik wil gaan zegt: kan ik toch mee? daarom hou ik pascals plekje even open. die moet maar vulkoeken eten als ie niet normaal kan beslissen

Maar ik begrijp niet waarom zonder reden heel droog iedereen zich ineens afmeld.

- M@scha
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Maar het is toch meer dan dat? Gewoon gezellig bvMarion. schreef:Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik meld me af omdat mijn weekends een beetje vol zitten. En ik het jammer van mijn tijd vind om een paar uur naar behendigheid te gaan kijkenMARC_S schreef:Waarom wil ineens niemand meer BBQ'en?

ik vind het echt jammer dat jij niet komt omdat ik nu juist jou graag een keertje zou zien

Kom dan gezellig wandelen ofzo want dat moet toch met de honden op zaterdag

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
nou, niet overdrijven heMARC_S schreef:Dat is geen enkel probleem, een persoon meer of minder wordt gewoon ingecalculeerdmassam schreef:daar keek ik ook van op inderdaad!MARC_S schreef:Waarom wil ineens niemand meer BBQ'en?
ik kom zowiezo. pascal is er zoeen die weken neeeee roept en dan als ik wil gaan zegt: kan ik toch mee? daarom hou ik pascals plekje even open. die moet maar vulkoeken eten als ie niet normaal kan beslissen![]()
Maar ik begrijp niet waarom zonder reden heel droog iedereen zich ineens afmeld.Ik krijg het gevoel dat er iets aan de hand is aangezien een van de personen zich nu net inschrijft en direct daarna zegt schrap mij maar. Dan denk ik dus dat er iets aan de hand is en misschien kan ik een misverstand uit de wereld helpen want het leek mij juist enorm gezellig om met z'n allen te eten

Haha, weet ik wel. Maar dan ga ik liever met Pieter en de honden een lange route doen. Quality time zeg maar. En geen anderhalf uur in de auto zittenMARC_S schreef:Maar het is toch meer dan dat? Gewoon gezellig bv![]()
ik vind het echt jammer dat jij niet komt omdat ik nu juist jou graag een keertje zou zien
Kom dan gezellig wandelen ofzo want dat moet toch met de honden op zaterdag![]()

-
- Zeer actief
Moet je zelf weten hoor, geeft ook niks verder, maar er kwam ineens een rijtje en ik schrok ervan. Dacht dat er iets speelde waar ik niks van wist.Marion. schreef:Haha, weet ik wel. Maar dan ga ik liever met Pieter en de honden een lange route doen. Quality time zeg maar. En geen anderhalf uur in de auto zittenMARC_S schreef:Maar het is toch meer dan dat? Gewoon gezellig bv![]()
Kom dan gezellig wandelen ofzo want dat moet toch met de honden op zaterdag![]()
1,5 uur

- M@scha
- Zeer actief
MARC_S schreef:Moet je zelf weten hoor, geeft ook niks verder, maar er kwam ineens een rijtje en ik schrok ervan. Dacht dat er iets speelde waar ik niks van wist.Marion. schreef:Haha, weet ik wel. Maar dan ga ik liever met Pieter en de honden een lange route doen. Quality time zeg maar. En geen anderhalf uur in de auto zittenMARC_S schreef:Maar het is toch meer dan dat? Gewoon gezellig bv![]()
1,5 uurIk dacht dat jij vlakbij woonde
enkele reis is 45 minuten dus heen en terug is 1.5 uur.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Bij mij speelt er iig absoluut nietsMARC_S schreef:Moet je zelf weten hoor, geeft ook niks verder, maar er kwam ineens een rijtje en ik schrok ervan. Dacht dat er iets speelde waar ik niks van wist.Marion. schreef:Haha, weet ik wel. Maar dan ga ik liever met Pieter en de honden een lange route doen. Quality time zeg maar. En geen anderhalf uur in de auto zittenMARC_S schreef:Maar het is toch meer dan dat? Gewoon gezellig bv![]()
1,5 uurIk dacht dat jij vlakbij woonde

Helaas.... want ik had het juist hartstikke leuk gevonden!
(we beginnen vanaf vandaag wel met homeopatische druppeltjes, maar ik verwacht niet dat dit binnen zo'n korte tijd al zo geweldig werkt dat hij vrolijk 220 km in de auto zit).
-
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik dacht het ook hoor toen ik de andere afmeldingen lasMARC_S schreef:Oh begrijp me niet verkeerd allemaal, excuses totaal niet nodig. Dacht alleen dat er iets speelde door 3 snelle en onduidelijke afmeldingen

Maar ik gaf even extra uitleg, zodat je niet zou denken dat er bij mij iets speelde. Absoluut niets van dat alles

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik probeer het 'administratief' allemaal keurig netjes bij te houden (zie eerste bericht), maar er glipt idd ook wel eens iets doorheen.Ari@ne schreef:Ik heb me afgemeld omdat Cor die hele zaterdag een beurs heeft.
Wat me wel van het hart moet is dat het me stoort dat ik me opgegeven heb, maar toen ik me afmeldde zag dat ik/we niet op de lijst stond/en en daar iets over schreef.
Kan gebeuren, maar dan had ik toch een reactie verwacht.
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 23 okt 2007 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind het wel heel gezellig maar ik wil mijn vriend nog graag wil zien dat weekend
. En aangezien die aan de andere kant van het land woont en we afhankelijk zijn van de weekenden zijn die wel een beetje heilig
Maar we hebben er wel zin in en Jip gaat goed haar best doen heeft ze beloofd

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Uh ja, alleen het barbeknoeien nietMartijn schreef:Lysette schreef:Ik vind het wel heel gezellig maar ik wil mijn vriend nog graag wil zien dat weekend. En aangezien die aan de andere kant van het land woont en we afhankelijk zijn van de weekenden zijn die wel een beetje heilig
![]()
Dus je komt ......wel?

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
..
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 13 nov 2007 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Linda, Izzie en Bram
- M@scha
- Zeer actief
ok opgeschreven! altijd gedacht dat de groene heuvels in beuningen lagen joh!Zoek stok! schreef:Beste allemaal,
Om het recreatiepark binnen te rijden, is entree verschuldigd (twee euro gepast). Martijn staat van 13.45 tot 14.00 uur bij de slagbomen. Je kunt dan gratis naar binnen.
We starten om 14.15 uur met de agility wedstrijd (parcours verkennen), dus kom op tijd als je daaraan deelneemt!
Marc, Martijn en Linda

Laatst gewijzigd door M@scha op 13 nov 2007 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
em dan neem ik wel wat sla voor je meeMartijn schreef:LongFields schreef:Ik hoop dat de pups er voor 31 oktober zijn, anders wordt ik zo te lezen geschrapt van de bbq-lijst en dat wil ik eigenlijk helemaal niet (tenzij het met de pups niet goed gaat tegen die tijd, maar dat is iets waar ik geen vat op heb).
Maar zodra ik iets zeker weet, laat ik het uiteraard horen.
Je krijgt van mij wel een kippepootje.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als er dan ook nog iemand een paar stukjes stokbrood en wat kruidenboter wil doneren, dan komt het vast goed!yamie schreef:em dan neem ik wel wat sla voor je meeMartijn schreef:LongFields schreef:Ik hoop dat de pups er voor 31 oktober zijn, anders wordt ik zo te lezen geschrapt van de bbq-lijst en dat wil ik eigenlijk helemaal niet (tenzij het met de pups niet goed gaat tegen die tijd, maar dat is iets waar ik geen vat op heb).
Maar zodra ik iets zeker weet, laat ik het uiteraard horen.
Je krijgt van mij wel een kippepootje.

Zoek stok! schreef:Ik probeer het 'administratief' allemaal keurig netjes bij te houden (zie eerste bericht), maar er glipt idd ook wel eens iets doorheen.Ari@ne schreef:Ik heb me afgemeld omdat Cor die hele zaterdag een beurs heeft.
Wat me wel van het hart moet is dat het me stoort dat ik me opgegeven heb, maar toen ik me afmeldde zag dat ik/we niet op de lijst stond/en en daar iets over schreef.
Kan gebeuren, maar dan had ik toch een reactie verwacht.