Ik ben wel benieuwd naar jouw kruising bulletje, heb je een foto?Charlot schreef:Op mij is het wel van toepassing..al heb ik een "namaakbulletje"
Ik vind het niet erg om vies te worden, houd van gezellig kletsen..ben niet..eehhh zo slank..stiekem beetje lui...lompe spelletjes..ja heerlijk...snurk snurk....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verschillende rassen - Verschillende Mensen?
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
- Vaste gebruiker
Op http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=101854 wordt uitgelegd hoe het werkt, als het niet lukt geef maar even een gilCharlot schreef:jawel..maar weet niet hoe ik die moet plaatsen....

Moet je misschien eens even buiten alle propaganda gaan kijkenPak-de-bal schreef:ja, die bedoelde ik,Caro. schreef:Ooooooo die is erg :N: :N:Nanna schreef:Ik vóel deze aankomenalm@ schreef:Pak-deBal wat vind jij nou typisch het herder-type? Ben heel benieuwd
![]()
maar er zijn er nog meer , zal ze eens opzoeken, maar wil het eigenlijk ook weer niet,
want dat waren officieren van Auschwitz
en daar begin ik echt niet aan , om ze die ook te laten zien.
en die herders hadden langere haren
de combinatie beviel mij gewoon , niet, heel stoere mannen met stoere honden

Ik zag een keer een documantaire over Hitler en zijn hondjes op National Geographic Channel waar ze ook veel beelden hadden van de dagelijkse omgang van Hitler en zn hondjes. De beesten werden zwaar mishandeld.
Geen wonder dus, als die honden enigsins wat onbetrouwbaar waren

-
- Erelid
Wat mij opvalt aan de hondenbazen is dat veel jachthond eigenaren veel relaxter omgaan met hun hond. Ook met contact met andere honden want dat gaat praktisch altijd goed.
Ik interesseer me dan veel voor de Basset en als ik al iemand tegenkom met een Basset is het alleen maar leuk en spelen. Ook met wandelingen mee was 1 groot feest voor zowel de honden als de bazen, allemaal super relaxt. De langoren die ik in opvang heb zijn ook zo, super met andere honden, bijna nooit een wanklank en erg makkelijk trainbaar.
De grenzen geef je spelenderwijs, niks geen cursussen en commando s, heerlijk vind ik dat.
Ik heb jaren in de africhting gezeten met een totaal ander type hond, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk. Ik kan nu geen hond meer hebben die ik zo zou moeten trainen. Ik mis het echt wel en een grotere ommezwaai had ik niet kunnen maken denk ik. Dus in welk plaatje ik pas heb ik geen flauw idee van....
Wel heb ik al die jaren ook meerdere Basset herplaatsers in huis gehad, omdat die het karakter hebben wat mij helemaal aanspreekt, stronteigenwijs en de kunst is dan om te zoeken hoe je juist deze hond het beste kunt laten luisteren...
Ik interesseer me dan veel voor de Basset en als ik al iemand tegenkom met een Basset is het alleen maar leuk en spelen. Ook met wandelingen mee was 1 groot feest voor zowel de honden als de bazen, allemaal super relaxt. De langoren die ik in opvang heb zijn ook zo, super met andere honden, bijna nooit een wanklank en erg makkelijk trainbaar.
De grenzen geef je spelenderwijs, niks geen cursussen en commando s, heerlijk vind ik dat.
Ik heb jaren in de africhting gezeten met een totaal ander type hond, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk. Ik kan nu geen hond meer hebben die ik zo zou moeten trainen. Ik mis het echt wel en een grotere ommezwaai had ik niet kunnen maken denk ik. Dus in welk plaatje ik pas heb ik geen flauw idee van....
Wel heb ik al die jaren ook meerdere Basset herplaatsers in huis gehad, omdat die het karakter hebben wat mij helemaal aanspreekt, stronteigenwijs en de kunst is dan om te zoeken hoe je juist deze hond het beste kunt laten luisteren...
okay, ik heb galgo's, podenco's, herders, terriertjes, leg eens uit hoe mijn uiterlijk er dan volgens jou uit moet zienPak-de-bal schreef:nee, dat is niet waar, het is andersom :chrico schreef:Je kiest een hond die bij je karakter past, daar pas je je uiterlijk op aan zodat je voldoet aan het plaatje voor de medemens.
je kiest een hond , die bij je uiterlijk past

- gizmo
- Zeer actief
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
Ik heb ook een jas met een bontkraag.. alleen wij hebben geen amstaffs Val. Blijkbaar heb ik dan het verkeerde rasValerie schreef:YES!!!!Pak-de-bal schreef:met eventueel bontkragen.mijn jas heeft een bontkraag
ik ben officieel een echte stafford eigenaar![]()
pak de bal youve made my day!

Of kan een bontkraag ook als je een engelse stafford eigenaar bent

Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox

-
- Zeer actief
Addy schreef:okay, ik heb galgo's, podenco's, herders, terriertjes, leg eens uit hoe mijn uiterlijk er dan volgens jou uit moet zienPak-de-bal schreef:nee, dat is niet waar, het is andersom :chrico schreef:Je kiest een hond die bij je karakter past, daar pas je je uiterlijk op aan zodat je voldoet aan het plaatje voor de medemens.
je kiest een hond , die bij je uiterlijk past
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Wauw, helemaal gelijk heeft pdb, hoor ik nou tot jouw kliekje marjoleinchrico schreef:Addy schreef:okay, ik heb galgo's, podenco's, herders, terriertjes, leg eens uit hoe mijn uiterlijk er dan volgens jou uit moet zienPak-de-bal schreef:nee, dat is niet waar, het is andersom :chrico schreef:Je kiest een hond die bij je karakter past, daar pas je je uiterlijk op aan zodat je voldoet aan het plaatje voor de medemens.
je kiest een hond , die bij je uiterlijk pastje ziet er dus uit als een bijeen geraapt rotooitje, kan niet missen. Zware indentiteitscrisis
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Als Hitler een typisch "herder-type" is heb ik het verkeerde ras
Ben nog steeds wel benieuwd wat de gemiddelde forummer als "herder-type" of "boxer-type" ziet

Ben nog steeds wel benieuwd wat de gemiddelde forummer als "herder-type" of "boxer-type" ziet

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Hahaha...ik ookGos schreef:Oh, daar voldoen m'n zusje en ik helemaal aan!chrico schreef:Ehm een beetje manwijf typesInge schreef:Als Hitler een typisch "herder-type" is heb ik het verkeerde ras![]()
Mickie schreef:In mijn beleving hebben boxer-eigenaren een hogere maf-factor. Een vrolijk karakter en twinkels in de ogen, altijd in voor een goede grap, eigenlijk een leuk restant kinderlijkheid. Mijn oom had een boxer en een groter bewijs dat hond en baas op elkaar gaan lijken wás er gewoon niet
![]()
Hmm....dit vind ik wel leuk
Groetjes Inge

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
Ja klopt iedereen loopt hier met witte petjes en jas met bontkraagPak-de-bal schreef:volgens mij gaat deze topic daar niet over, maar meer over dè rasvereniging, types ..Reini schreef:Ik kan niet echt een stereotype Amstaff bezitter omschrijven. Er zijn erg veel verschillende soorten mensen die om heel verschillende redenen voor een Amstaff kiezen.
maar als je toch specifiek het over je eigen ras wilt hebben..oké dan :
die weet ik wel te vinden , hoor , in Den Haag en omstreken![]()
witte honkbal-caps , met eventueel bontkragen.
of:
kaal=geschoren hoofden (van de mannen natuurlijk) , en heel stoer lopend !!

Weet niet waar jij woont in Den Haag

Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
bianca.sbt schreef:Ik heb ook een jas met een bontkraag.. alleen wij hebben geen amstaffs Val. Blijkbaar heb ik dan het verkeerde rasValerie schreef:YES!!!!Pak-de-bal schreef:met eventueel bontkragen.mijn jas heeft een bontkraag
ik ben officieel een echte stafford eigenaar![]()
pak de bal youve made my day!![]()
Of kan een bontkraag ook als je een engelse stafford eigenaar bent
aaaaah shit

oke ik vraag het gewoon, misschien zijn we toch wel echte engelse stafford eigenaren

dus marjolein, hoe zien de eigenaren eruit van een engelse stafford?
in welke wijk woon jij dan?Naad schreef:Weet niet waar jij woont in Den Haagvind het sowieso een belediging voor de hagenezen onder ons dat jij in deze stad woont
in mijn buurt lopen geen staffs, ik kom ze alleen tegen in het weekend op strand of in het parkje , maar dan ook alleen in het weekend.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
In de post boven je zeg je nog dat er 3 staffs in de buurt rond lopenPak-de-bal schreef:in welke wijk woon jij dan?Naad schreef:Weet niet waar jij woont in Den Haagvind het sowieso een belediging voor de hagenezen onder ons dat jij in deze stad woont
in mijn buurt lopen geen staffs, ik kom ze alleen tegen in het weekend op strand of in het parkje , maar dan ook alleen in het weekend.

Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
ooo Bianca gezellig zijn we welPak-de-bal schreef:bontkraag met dikke jassen van jongens , of zijn jullie dat, .. jongens?Valerie schreef: hoe zien de eigenaren eruit van een engelse stafford?![]()
engelse Staff?
Gewoon , er lopen hier 3 rond en ze zien er gewoon uit.
maar dat zijn van die gezellige honden, maken nooit problemen.

engelse en am , dar heb ik geen onderscheid in gemaakt, maar als je de verdere zin zou lezen, zou je weten , dat ik hier de engelse bedoelde.Naad schreef:In de post boven je zeg je nog dat er 3 staffs in de buurt rond lopenPak-de-bal schreef:in welke wijk woon jij dan?Naad schreef:Weet niet waar jij woont in Den Haagvind het sowieso een belediging voor de hagenezen onder ons dat jij in deze stad woont
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
lieke schreef:Ik ben benieuwd hoe de gemiddelde forummer de collie-eigenaar ziet :N: .
(Vallen die trouwens ook onder de enge hedders???)
Ja tuurlijk vallen die onder de enge hedders

Ik heb ooit tehoren gekregen mensen die collies hebben zijn deftig en bekakt :N:
Maar ben ook wel benieuwd hoe ze de collie-eigenaren zien

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- Dodo
- Actief
- Mijn ras(sen): Staffords en Chihuahua's
- Contacteer: