Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KI met gekoeld sperma

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Hector
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duits herder werklijn wolfsgrauw

Ongelezen bericht door Hector »

Chezzies schreef:
Hector schreef:laat ik het ff kort en anders formuleren:

Ondervoorbeet is voor de fok niet "perfect gezond" :pffff:

endus in MIJN mening (en gelukkig van vele fokkers, anders hadden alle honden een slecht gebit :boos: ) niet geschikt voor de fok :19:
Dat blijkt dat het jou mening is ja, er zijn ook rassen die juist een ondervoorbeet moeten hebben :mrgreen:

Net als bijv duitse doggen die een verkeerd kleurtje hebben, die zijn 100% GEZOND maar mag je niet mee fokken omdat het niet aan de rasstandaard voldoet.

Wat jij hier dus stelt vind ik dus de grootste flauwekul.
tja als het echt moet dan word er toch speciaal op gefokt :smile:

tja maar kleur is lichamelijk niet vervelend voor een hond...
verkeerd gebit is gewoon fout en vervelend...
Denk niet dat jij het mega grappig vind als je kind word geboren met misvormde kaken... Je bent dan blij met kindje, maar met dat niet :pffff:
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

goud schreef:
Hector schreef:
goud schreef:
Ik heb niets te vermelden meer. Iedereen heeft z'n eigen verantwoordelijkheden. Wij hebben goed over deze dekking nagedacht, waarschijnlijk volgens anderen niet, en kijken nu uit naar ons nest. En hopen er een mooie pup uit aan te houden en verder :hzz:
Maggie
mogen het mooie en vooral gezonde pups zijn :ok:
Bedankt en vooral het laatste hoop ik ook. Van het eerste ga ik gewoon uit :smile:
:wink:
Maggie
Vanacht binnen 1 1/2 uur zijn er 5 knoeperts van pups geboren. :cheer: :cheer: Tussen de 175 en 200 gr. De eerste was een stuitligging.
Mooie stevige hondjes. We zijn er blij mee. 3 reuen en 2 teefjes. Hopenlijk zit er een mooi reutje voor ons zelf bij.
:19: :19:
Maggie
Maggie
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”