Het wordt wel steeds een interresanter verhaal hoor.
Het spijt me maar ik zal nooit, maar dan ook never nooit niet van me leven een hond adopteren via de rde.
Dit is niet het eerste incident met de rde hoor. Het gaat mij ook niet meer om het verhaal om Douce.
Kijk dat is gewoon een zielige bedoeling dat je via de rechter even gaat eisen dat een hond eerst terug moet en dan pas herplaatst mag worden. Tjah dan zorg je als "stichting" zelf dat er een slechte naam ontstaat.
Weinig mensen kenden de rde, maar door dit verhaal kennen ineens heel veel mensen de rde en dat is nou niet echt bepaald positief.
En inderdaad als er iemand op het forum zich aanmeld als vrijwilliger van de rde en die begint

dit gedrag te vertonen. Tjah dan wordt mijn idee van de rde nou niet echt beter op.
Dit forum is voor het delen van dingen over honden, dus ook over een verhaal van een hond die door een stichting terug geeist is via de rechter. Hier delen mensen hun mening over de gang van zaken.
En wat ik niet begrijp is dat er een vrijwilliger van de rde zich zo gedraagt op het forum, moet er bewezen worden wat de feiten zijn ofzo? Om de rde maar weer in een goed daglicht te stellen?? Want wat de rechter voor uitspraak doet dat zal het beeld van de rde niet echt verbeteren hoor....