Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Douce,moet terug van de rechter!!!

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Re: Douce,moet terug van de rechter!!!

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Oke dat is dus ook laster,als laster inhoud wat hier boven stond.
De topicstartster schreef uit naam van het bestuur van de stichting.
Bij de namen van het bestuur kwam haar naam niet terug.
Dus halen wij het topic weg en vragen de TS om opheldering.
Ze heeft onze vraag gelezen en tot heden niet beantwoord.
Ja ik ga ook geen topic openen uit naam van de koningin :U:
Afbeelding
twinkeltje
moderator

PS: mijn neef ,man of broer is geen advocaat hier.
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

marianca schreef:Hoe durven jullie het woord hondenliefde nog in jullie mond te nemen, jullie postings rieken naar haat,laster, smaad en verveling.
Willen een hond bij mensen laten zitten die verduistering, heling en leugens niet schuwen, die blijkbaar nog nooit hebben gehoord van een dier ontwormen of ontvlooien.
Kom met zijn allen maar naar de rechtzaak, dan kunnen jullie EINDELIJK eens de waarheid horen van een onpartijdige partij, hoop dat dat eindelijk jullie mond eens zal snoeren en jullie weer met beide benen op de grond zal doen zetten.
Niet te geloven zeg wat hier allemaal neergeklad word.
Dát, dat is ook haat, laster, smaad, verveling...
Wat gij niet wil dat u geschied... :U:

Maar nogmaals; hoezo was Douce verwaarloosd? Want ik zie het niet op de foto's. Ze zou dus wormen en vlooien hebben, zeg je? Was dat dan de verwaarlozing? Want mager en zielig is ze op de foto's duidelijk niet. Slecht genomen foto's houden mij niet voor de gek, ik ben zelf hobbyfotografe. ;)
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

twinkeltje schreef:PS: mijn neef ,man of broer is geen advocaat hier.
Ik heb een nicht die rechter is.....ik heb haar alleen al jaren niet gesproken maar dat maakt vast niet uit toch?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

marianca schreef:Dit is laster in de puurste zin van het woord.
Dacht eerst dat het fantasiegehalte van deze mensen erg hoog lag, maar dit begint gewoon ziekelijke vormen aan te nemen, denk dat er mensen op fora s komen die aan ernstige theatrale persoonlijkheidsstoornissen leiden.
Dat dit toegestaan word door de beheerders groeit mijn pet ook al te boven.

Tuurlijk zullen er stichtingen bij zijn die mensen teleurstellen,die wel eens fouten maken, of waarvan de intenties wat verloren zijn gegaan.
Maar om nu een stichting zoooo af te branden, zonder elke vorm van onderbouwing of waarheid.
Enkel feiten die gebaseerd zijn op fabeltjes, tot hoever mag dit nog doorgaan.
Misschien dat het eens tijd word om fora s eens onder de loep te nemen i.pv stichtingen waar hondenlevens mee gemoeid zijn.

Ik hoop dan ook dat de Moderators hier wat aan gaan doen!!!!
marianca schreef:
flamme schreef:
marianca schreef:

Ik hoop dan ook dat de Moderators hier wat aan gaan doen!!!!
Waarom?
En feiten zijn geen feiten als ze gebaseerd zijn op fabeltjes :wink:
Lijkt me vrij duidelijk dat er het een en ander niet klopt aan de verhalen van de RDE.
Kun je weerleggen wat pooh en empyree schrijven dan? Zonder direct in de "ik schreeuw hard terug maar zeg nog niks modus" te gaan?

De RDE wordt van de walgelijkste toestanden beschuldigd,ik hoop dat de forums waar dit op gebeurd snel maatregelen gaan nemen.
Deze mensen zijn er zo op gebrand om de RDE kapot te maken dat hun fantasie geen grenzen meer kent..te walgelijk voor woorden.

Ik ken de website van het Franse Asiel en kijk er dagelijks op,zonder de RDE en andere Stichtingen hadden duizenden honden geen toekomst meer gehad,het blijkt dat het de Anti RDE`s dat geen moer uitmaakt..dan maar die honden laten inslapen,als de RDE maar moet stoppen...daar leven ze momenteel van..Maar,die hoop zal nooit vervuld worden,niemand maar dan ook niemand zal het zover krijgen dat de RDE gaat stoppen...

Gewoon zo maar even :engel:
Laatst gewijzigd door chrico op 03 nov 2010 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
twinkeltje
moderator

Inge schreef:
twinkeltje schreef:PS: mijn neef ,man of broer is geen advocaat hier.
Ik heb een nicht die rechter is.....ik heb haar alleen al jaren niet gesproken maar dat maakt vast niet uit toch?
Dat vertel je er gewoon niet bij joh.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ik ben benieuwd hoe het inhoudelijk zit met de regels in frankrijk. Zo te lezen is het anders dan de RDE meld volgens een franse inwoner. Is dat dan niet onder valse voorwendselen....
Waar zijn al die andere asielhonden dan buiten de rottweiler? Of vallen die niet onder dierenliefde?
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Jammer dat vanuit het RDE alleen zo :S: gereageerd word. Komt niet echt professioneel over
Perry en Noah

Afbeelding
chrico
Zeer actief

marianca schreef:
Kom met zijn allen maar naar de rechtzaak, dan kunnen jullie EINDELIJK eens de waarheid horen van een onpartijdige partij
Wie is die onpartijdige partij dan? Of bedoel je daar de rechter mee die zijn gevoel niet mag laten spreken maar alleen de letter van de wet?
Je schreef eerder al dat de rechter helemaal op de hoogte is van alles, van alle gesprekken enz enz, klopt dit volgens de wet wel? Dit is gewoon een vraag omdat jij laat doorschemeren dat de rechter bij voorbaat op de hand van de RDE is. Kan je dan nog steeds over een onpartijdige partij spreken?
Als ej de rechter niet bedoeld dan ben ik benieuwd op wie je dan doelt.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Stukje gekopieerd uit het linkje. Dit is dus door iemand van de RDE geschreven.
"Douce zag er dof en niet al te gevuld uit en onder de vlooien en wormen."

Die vlooien en wormen kan ik niet zien natuurlijk van de foto's. Maar dof en niet al te gevuld is niet waar. Glanzend en iets te gevuld mogelijk wel :wink:
twinkeltje
moderator

chrico schreef:
marianca schreef:
Kom met zijn allen maar naar de rechtzaak, dan kunnen jullie EINDELIJK eens de waarheid horen van een onpartijdige partij
Wie is die onpartijdige partij dan? Of bedoel je daar de rechter mee die zijn gevoel niet mag laten spreken maar alleen de letter van de wet?
Je schreef eerder al dat de rechter helemaal op de hoogte is van alles, van alle gesprekken enz enz, klopt dit volgens de wet wel? Dit is gewoon een vraag omdat jij laat doorschemeren dat de rechter bij voorbaat op de hand van de RDE is. Kan je dan nog steeds over een onpartijdige partij spreken?
Oo dan kunnen ze net als Wilders wraken.
Afbeelding
poeh
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): van alles wat

Ongelezen bericht door poeh »

chrico schreef:
marianca schreef:
Fijn dat iemand dat eens aanhaald, waarom! de advocaat van de
RDE heeft mevr. V al laten weten dat discussies op forums er niet toe doen omdat de rechter in Breda op 30 september al beslist heeft over Douce en dat de rechter in Utrecht in dit geval ook niet anders zal beslissen als de rechter in Breda!
Wel fijn als je helderziend bent en dat soort dingen al weet. :wink:
Maria7
Actief

Ongelezen bericht door Maria7 »

Marianca,jij weet helemaal niks over de familie de V. Jij hebt alles van horen zeggen.Jij bent net een pappagaai.
Ik zal jou zeggen dat ik versteld sta van de intimidaties,chantage,ontmoediging en het demoniseren van deze familie.

En ik kan vele brieven overhandigen van mensen die ook de dupe van deze stichting zijn geworden.
Het is dat de meeste ex gedupeerden al kapot waren gemaakt voordat er überhaupt een zaak tegen hun zou worden opgestart, dus was een zaak opstarten al niet meer nodig.

En Marianca,ook ik persoonlijk heb nooit iets met deze stichting van doen gehad.Gelukkig niet.
:lekkerpuh:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door josefientje »

@Marianca:

Kun jij inhoudelijk reageren op de feiten in onderstaande post?

poeh schreef:Ik wil hier graag nog even op inspringen, toen Douce is gevonden op 18 juli 2010 en vervolgens is er melding gedaan bij Amivedi, en het dierenasiel, alleen het chipnummer stond dus nergens in een databank in NL geregistreerd en dan wordt zoeken wel heel moeilijk.

Uiteindelijk bleek dus na wat zoek werk dat deze chip in Frankrijk bij de societe centrale canine stond geregistreerd en is er op 21 juli 2010 een online formulier ingevuld dat er een hond met dit chipnummer was gevonden.

Achteraf blijkt dat de Franse databank op 22 juli 2010 een brief heeft geschreven naar de RDE met daarin vermeld de gegevens van Douce en degene die haar gevonden heeft.

Er circuleert een mail van Sanna v D. die beweerd dat de vindster op 21 juli wist op wiens naam de chip stond vervolgens wordt door de RDE de suggestie gewekt dat de vindster geprobeerd heeft de hond op haar naam te zetten en geen contact heeft gezocht met de RDE, maar 21 juli is dus de datum waarop melding is gedaan van een gevonden hond bij de Franse databank, waarop vervolgens societe centrale canine de brief verstuurd heeft naar de RDE.

Omdat de vindster na een aantal dagen nog niets gehoord had van de Franse databank heeft ze een mail gestuurd en toen kreeg ze antwoord met daarin vermeld de gegevens van de RDE waar ze dan ook gelijk contact mee heeft opgenomen op 29 juli 2010. Iemand die geen goede bedoelingen heeft zou toch niet al deze moeite doen om te achterhalen waar de hond vandaan komt?

En toen kwam het telefoongesprek!!

de Brief van de Franse databank

Afbeelding
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

marianca schreef:Dit is laster in de puurste zin van het woord.
Dacht eerst dat het fantasiegehalte van deze mensen erg hoog lag, maar dit begint gewoon ziekelijke vormen aan te nemen, denk dat er mensen op fora s komen die aan ernstige theatrale persoonlijkheidsstoornissen leiden.
Fantasie Marianca ben je in de war met jezelf soms.
Jij bent meegeweest naar het asiel in Frankrijk en toen je terug kwam schreef je een stukje op het net over de rde waar de honden geen brood van lusten.
Zo zouden ze liegen over gedragstesten was het pure hondenhandel beweerde je toen en had je nog meer commentaar.
Loog je toen ook of had je last van een tijdelijke verstandsverbijstering gezien je houding nu.
Laatst gewijzigd door tineke op 03 nov 2010 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Eerst is ze voorstander, dan tegenstander en nu weer voorstander van RDE??
Perry en Noah

Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

duitse herder schreef:Eerst is ze voorstander, dan tegenstander en nu weer voorstander van RDE??
Ja en wie weet hoe de wind morgen weer staat.
marianca

Ongelezen bericht door marianca »

@ Josefientje,

Deze mail zegt dat die Mevr. haar had ingelogt op de database, wat alleen voorkomt als je iets in de database wilt doen, zoals een overschrijving.
Op het moment dat ze in de database is geweest wist Pam dus al dat Rde de eigenaar was, dus 21 juli.
Deze formulier zat als bijlage achter de dagvaarding ( als je bij een dagvaarding wat beweert moet je dat bewijzen met bewijsstukken)
De rechter heeft dit dus ook gezien met bewijzen.

Op 29 juli wist Rde inderdaad waar Douce zich begaf omdat de mevr. op die dag contact opnam met de stichting met de mededeling dat zij Douce de volgende dag zou plaatsen bij een kennis van haar.
Op het verzoek van Rde dat Douce eerst terug zou moeten gaan naar de stichting omdat Douce eerst nagekeken zou moeten worden en haar kennissen dan een normale adoptieprocedure zouden kunnen starten, antwoordde de mevr. dat daar geen sprake van was, zij zou Douce plaatsen en de stichting had daar geen inspraak meer in volgens haar.
De volgende dag heeft ze Douce geplaatst en zijn de adressen achtergehouden.
Op herhaalde verzoeken van de stichting Douce terug te geven werd geen acht geslagen, totdater sprake was van een rechtzaak, toen kwam er ineens een mail via een derde met het verzoek om Douce daar te laten blijven.

Maar deze hele discussie is al uitvoerig op een ander forum besproken, waar ook al werd gezegd dat mensen op forums noch advocaten, noch rechters zijn, iedereen mag zijn mening hebben en daaruit handelen, maar hier komen de vele meningen niet uit eigen ervaringen, maar uit 2e of 3e hand en/of uit vooroordelen.
De stichting haalt niet alleen rottweilers, maar ook veel oudere , grotere honden en diertjes die weinig kans hebben geadopteerd te worden omdat ze een medische handeling nodig hebben.
Misschien was het een goed idee geweest om binnenkort een bus te huren en iedereen uit te nodigen ,die de moeite wil nemen, om te kijken waar deze honden vandaan komen en hoe de diertjes daar moeten leven, dan pas kan er werkelijk en op een eerlijke manier geoordeeld worden.

Wat Douce betrefd laat ik vanaf nu in ieder geval wederom aan de rechter over.
marianca

@ Tineke,

Op jou ga ik niet meer in, jij bent wederom bezig met modder gooien.
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Het wordt wel steeds een interresanter verhaal hoor.

Het spijt me maar ik zal nooit, maar dan ook never nooit niet van me leven een hond adopteren via de rde.
Dit is niet het eerste incident met de rde hoor. Het gaat mij ook niet meer om het verhaal om Douce.
Kijk dat is gewoon een zielige bedoeling dat je via de rechter even gaat eisen dat een hond eerst terug moet en dan pas herplaatst mag worden. Tjah dan zorg je als "stichting" zelf dat er een slechte naam ontstaat.
Weinig mensen kenden de rde, maar door dit verhaal kennen ineens heel veel mensen de rde en dat is nou niet echt bepaald positief.

En inderdaad als er iemand op het forum zich aanmeld als vrijwilliger van de rde en die begint :S: dit gedrag te vertonen. Tjah dan wordt mijn idee van de rde nou niet echt beter op.
Dit forum is voor het delen van dingen over honden, dus ook over een verhaal van een hond die door een stichting terug geeist is via de rechter. Hier delen mensen hun mening over de gang van zaken.

En wat ik niet begrijp is dat er een vrijwilliger van de rde zich zo gedraagt op het forum, moet er bewezen worden wat de feiten zijn ofzo? Om de rde maar weer in een goed daglicht te stellen?? Want wat de rechter voor uitspraak doet dat zal het beeld van de rde niet echt verbeteren hoor....
Afbeelding
twinkeltje
moderator

marianca schreef:Maar deze hele discussie is al uitvoerig op een ander forum besproken, waar ook al werd gezegd dat mensen op forums noch advocaten, noch rechters zijn, iedereen mag zijn mening hebben en daaruit handelen, maar hier komen de vele meningen niet uit eigen ervaringen, maar uit 2e of 3e hand en/of uit vooroordelen.
Ik heb zo het idee dat dat voor beide partijen geld.
Ook niet iedereen van de stichting stond er bij en keek er na.
En ik geloof ook best dat dingen door middel van forums aangedikt woorden.
En waarschijnlijk beide partijen blaam treft.
Helaas over de rug van een hond.
Het lijkt me erg handig dat de dingen die op anderen forums spelen daar uitgevochten woorden.
Dat geld dan voor iedereen
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Jammer dat ik nog steeds geen antwoord krijg op vragen die best simpel zijn te beantwoorden.

Welk instituut geeft opleidingen voor huis/nabezoeken van honden? En de volgende. Wie is de geheimzinnige onpartijdige partij?
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat dit uit de lucht gegrepen dingen zijn omdat antwoorden wel erg moeilijk is :denken:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
poeh
Vaste gebruiker

@twinkeltje moderator
Het spijt me als het overkomt als `uitvechten` daar gaat het niet om, dit soort dingen gebeuren en de organisatie zet hun kant op de website van de RDE graag de mogelijkheid die aantijgingen te weerleggen. Ook is er onduidelijkheid waar Douce nu is en wie er geconstateerd heeft dat ze niet goed verzorgd is? een hond kan en mag toch zomaar niet verdwijnen zeker als het een ongesteriliseerd teefje betreft.
Nakisha
moderator

Ook ik hoop nog op antwoord; Waaruit bleek dat Douce zo vreselijk verwaarloosd was?
Mager en dof was ze zeer zeker niet. Handige foto's maken kan iedereen... :U: En als ze echt zo verwaarloosd was geweest, had ze er enkele uren later niet zo geweldig uit kunnen zien.

Dat dat deel dus gelogen is, is een feit. Te staven met foto's.

Vraag blijft dus; waaruit bestond die verwaarlozing dan wel? Vlooien en wormen, word beweerd... is dat alles? Heeft een dierenarts hier ook een rapport van opgesteld, dat de hond in kwestie inderdaad besmet was met wormen en vlooien had, of is dat het woord van de stichting tegen het woord van het gezin waar Douce vandaan is gehaald?
Afbeelding
Maria7
Actief

marianca schreef:@ Josefientje,

Deze mail zegt dat die Mevr. haar had ingelogt op de database, wat alleen voorkomt als je iets in de database wilt doen, zoals een overschrijving.
Op het moment dat ze in de database is geweest wist Pam dus al dat Rde de eigenaar was, dus 21 juli.

echter over.
Klopt weer niet.Ook dit is nagetrokken en uitgeprobeerd.Er is precies hetzelfde gedaan als wat Pam heeft beweerd.Een Franse hond met een Franse chip ,als gevonden opgegeven.Er moet nu nog bericht over terugkomen van wie de gevonden hond is ,dus klopt het dat Pam opnieuw een mail naar die databank heeft moeten sturen.

marianca

@ Poeh,

Nu verdraai je de dingen alweer !

Er werd pas een stukje op de site gezet toen duidelijk was dat er geen enkele intentie was om Douce terug te geven en de adres van de Mevr. in kwestie angstvallig geheim gehouden werd, daarna kwamen de weerleggingen van de Rde haar kant omdat diverse fora s werden beklad met onwaarheden.
Er werd zelfs aangegeven dat ze er een mediahype van wilden maken als Douce daar niet mocht blijven.

Zet het je nu echt niet aan het denken dat de diverse dagbladen die werden aangeschreven door een aantal van julie, SBS en wie verder allemaal wel niet gecontacteerd waren, allemaal niet mee wilden werken om dit verhaal zo negatief naar buiten te brengen, nadat zij de kant van de stichting hadden gehoord met de daarbij horende bewijzen.
De rechtsbijstand advocaat van de Mevr. de zaak niet zag zitten. De rechter die uitspraak heeft gedaan en dan niet ten gunste van de gedaagde.
De instanties die door de Mevr. zelf waren benaderd, die er niets van snapten dat de Mevr. Douce niet terug had gegeven aan de rechtmatige eigenaar.
Hoe wil je hier toch allemaal omheen gaan en dan toch nog je gelijk willen behalen.

De dierenarts heeft Douce bekeken en die heeft geconstateerd dat Douce er niet naar behoren uitzag en sprak schande van het aantal wormen en vlooien waarover het diertje bezat, dat ze te dof in haar vacht zat en dat ze niet geheel op gewicht was, ze is ondertussen al 2 kilo gegroeid, ze is gelukkig en blij, wat willen jullie nu dan toch meer.
De Mevr. heeft Douce achterna geroepen dat er 800.000 honden op de wereld zijn en dat ze zo weer een nieuwe heeft, trok als eerste haar halsband af en heeft geen afscheid genomen van het diertje.

Dit hele verhaal hier en op die andere fora s gaat jullie helemaal niet om Douce en ik denk dat jullie dat zelf ook best doorhebben.
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

marianca schreef:@ Poeh,

Er werd pas een stukje op de site gezet toen duidelijk was dat er geen enkele intentie was om Douce terug te geven en de adres van de Mevr. in kwestie angstvallig geheim gehouden werd, daarna kwamen de weerleggingen van de Rde haar kant omdat diverse fora s werden beklad met onwaarheden.
Er werd zelfs aangegeven dat ze er een mediahype van wilden maken als Douce daar niet mocht blijven.

Zet het je nu echt niet aan het denken dat de diverse dagbladen die werden aangeschreven door een aantal van julie, SBS en wie verder allemaal wel niet gecontacteerd waren, allemaal niet mee wilden werken om dit verhaal zo negatief naar buiten te brengen, nadat zij de kant van de stichting hadden gehoord met de daarbij horende bewijzen.
De rechtsbijstand advocaat van de Mevr. de zaak niet zag zitten. De rechter die uitspraak heeft gedaan en dan niet ten gunste van de gedaagde.
De instanties die door de Mevr. zelf waren benaderd, die er niets van snapten dat de Mevr. Douce niet terug had gegeven aan de rechtmatige eigenaar.
Hoe wil je hier toch allemaal omheen gaan en dan toch nog je gelijk willen behalen.

De dierenarts heeft Douce bekeken en die heeft geconstateerd dat Douce er niet naar behoren uitzag en sprak schande van het aantal wormen en vlooien waarover het diertje bezat, dat ze te dof in haar vacht zat en dat ze niet geheel op gewicht was, ze is ondertussen al 2 kilo gegroeid, ze is gelukkig en blij, wat willen jullie nu dan toch meer.
De Mevr. heeft Douce achterna geroepen dat er 800.000 honden op de wereld zijn en dat ze zo weer een nieuwe heeft, trok als eerste haar halsband af en heeft geen afscheid genomen van het diertje.

Dit hele verhaal hier en op die andere fora s gaat jullie helemaal niet om Douce en ik denk dat jullie dat zelf ook best doorhebben.
Kijk eens naar het dik gedrukte, jij bent hier de enige die je gelijk wil behalen.
en het 2e het gaat om de stichting die over de rug van deze hond dit via een rechter uit wilt vechten. Jullie zijn er mee begonnen om iets te doen wat geen zak met die hele hond te maken had, alleen maar om macht, geld en naam.

Het enige waar jij op uit bent is volgens mij het sluiten van die topic (en het liefst het hele forum). Omdat je het niet kan hebben dat mensen een bepaalde mening hebben. Jij wilt hoe dan ook je gelijk hebben en je gedraagt je een beetje onaardig, terwijl de rest van ons het toch redelijk netjes houd, en vragen stelt die JIJ niet kan beantwoorden, dan gaan mensen nog meer vraagtekens krijgen.
Echt je kan zeggen wat je wilt of met 600 bewijzen komen maar nog wil ik niets met die hele stichting te maken hebben in mijn leven.
Afbeelding
Maria7
Actief

Marianca,De DA ,T.D die bij de Rijdende Rechter was te bewonderen?De DA die al 15 jaar aan de RDE is verbonden ?

Nakisha
moderator

marianca schreef:@ Poeh,

Als dat waar is, hebben jullie daar ook verslagen en bewijzen van, getekend door de DA in kwestie? Want dat is wel belangrijk natuurlijk...

Maria7 schreef:Marianca,De DA ,T.D die bij de Rijdende Rechter was te bewonderen?De DA die al 15 jaar aan de RDE is verbonden ?
Eh, is er ook een DA direct aan de RDE verbonden..? :ugh: Dat helpt ook niet mee aan een onafhankelijk beeld dan...
Afbeelding
poeh
Vaste gebruiker

Ten eerste Marianca waar lees jij dat ik dingen verdraai?
Ik ben de beroerdste niet en als ik fout zit geef ik dat graag toe hoor.
Maar ik heb gezegd `dit soort dingen gebeuren en de organisatie zet hun kant op de website van de RDE graag de mogelijkheid die aantijgingen te weerleggen`nou is toch niets mis mee? :denken:

Maar goed jij zegt dus het volgende `daarna kwamen de weerleggingen van de Rde haar kant omdat diverse fora s werden beklad met onwaarheden`.

Dan hier wat datums om het e.a te verduidelijken.

Op of rond 7-8-2010 advertentie geplaatst op Hondenpage door RDE dat Rottweiler Douce vermist/verduisterd is.

Op 8-8-2010 is er te lezen op een rottweiler prikbord dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen die heeft geprobeerd de chip op haar naam over te schrijven en toen dit niet lukte de hond doorverkocht heeft aan iemand in Utrecht.

Dan verschijnt er op 3-9-2010 een advertentie op marktplaats dat Douce verduisterd is door een mevr. uit Rijsbergen en komt dit ook op de site van de RDE te staan.

Vervolgens schrijft die zelfde mevr. uit Rijsbergen op 7-9-2010 haar verhaal op een forum en komen er reacties.

Op 14-9-2010 is op de site van de RDE te lezen dat ze naar de rechter moeten om Douce terug te krijgen via een kort geding.
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”