Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nomo schreef:
Vast wel! Weet niet waar je woont maar ik ben altijd wel in voor een leuke wandeling.
Ik woon in Stiens
Britt speelt overigens niet met andere honden en ik houd haar aangelijnd als ik met meerdere honden loop, omdat ze anders zichzelf elders gaat vermaken maar als dat voor jouw honden geen probleem is spreek ik graag een keer af!
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
nomo schreef:
Vast wel! Weet niet waar je woont maar ik ben altijd wel in voor een leuke wandeling.
Ik woon in Stiens
Britt speelt overigens niet met andere honden en ik houd haar aangelijnd als ik met meerdere honden loop, omdat ze anders zichzelf elders gaat vermaken maar als dat voor jouw honden geen probleem is spreek ik graag een keer af!
Waar wandel jij altijd want ik ben je echt nog nooit tegengekomen
MissDorien schreef:
Natuurlijk, als je die 176 km ervoor over hebt
Heb er alles voor over
MissDorien schreef:Waar wandel jij altijd want ik ben je echt nog nooit tegengekomen
Britt zwemt vaak in het water aan de Griene leane, hoewel dat met de dalende temperaturen minder wordt. Verder wandelen we geregeld bij het Mierepaed. Ook het Leeuwarder bos komen we geregeld. Maar blijkbaar andere tijden
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
MissDorien schreef:
Natuurlijk, als je die 176 km ervoor over hebt
Heb er alles voor over
MissDorien schreef:Waar wandel jij altijd want ik ben je echt nog nooit tegengekomen
Britt zwemt vaak in het water aan de Griene leane, hoewel dat met de dalende temperaturen minder wordt. Verder wandelen we geregeld bij het Mierepaed. Ook het Leeuwarder bos komen we geregeld. Maar blijkbaar andere tijden
MissDorien schreef:
Dat denk ik dan want daar loop ik ook altijd
Moeten we toch afspreken voor een meet
Of ben je soms elke keer snel omgedraaid als je die woeste teckel aan zag komen
Natuurlijk
Nee ik kan alleen 's avonds met de honden en dan fiets ik meestal.
En op zondag sjouw ik meestal hele einden met Beuk door het dorp
Maar dan moeten we inderdaad maar eens afspreken, dat lijkt me handiger
Ik heb eigenlijk geen idee of ik langs het station in Leeuwarden kom Kom ik daar langs vanaf Ruinen? Als het geen uur om is, wil ik je anders best halen. Hoe heb je je hond altijd vast in de auto? Die van mij gaat namelijk gewoon de kofferbak in ... (Heb een station, dus ruimte zat)
Volgens google maps kom ik over Leeuwarden, dus dan kom ik ook wel in de buurt van het station toch? Ik heb geen idee hoe ik er moet komen, maar ik zal even een navigatiesysteem charteren.. Dus als je nog vervoer zoekt, kan ik je wel oppikken.
luna2906 schreef:Volgens google maps kom ik over Leeuwarden, dus dan kom ik ook wel in de buurt van het station toch? Ik heb geen idee hoe ik er moet komen, maar ik zal even een navigatiesysteem charteren.. Dus als je nog vervoer zoekt, kan ik je wel oppikken.
Oh dat zou hartstikke fijn zijn.
Kaiyou zit meestal gewoon op de achterbak, maar kofferbak moet ook prima zijn. Hij is heel makkelijk wat dat betreft.
MissDorien schreef:
Jaaa!
Ik zet Beuk gewoon een pompoen op het hoofd, dat matcht mooi qua kleur.
En voor mezelf heb ik al kleren voor mijn halloweenfeest
luna2906 schreef:Volgens google maps kom ik over Leeuwarden, dus dan kom ik ook wel in de buurt van het station toch? Ik heb geen idee hoe ik er moet komen, maar ik zal even een navigatiesysteem charteren.. Dus als je nog vervoer zoekt, kan ik je wel oppikken.
Oh dat zou hartstikke fijn zijn.
Kaiyou zit meestal gewoon op de achterbak, maar kofferbak moet ook prima zijn. Hij is heel makkelijk wat dat betreft.
Helemaal goed Maar kaiyou kan ook gewoon op de achterbank hoor. Als hij dat fijner vindt Ik moet alleen nog wel even weten waar ik moet staan en hoe laat. Ik heb geen idee hoe het station van Leeuwarden eruit ziet, dus misschien kunnen we voor de zekerheid via pb telefoonnummers uitwisselen. Weten we zeker dat we elkaar ook vinden
Ik denk dat de achterkant van het station het makkelijkst te bereiken is, als ik mij er even mee mag bemoeien. De wijnhornsterstraat is dat, als ik me niet vergis.