Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Winner

Moderator: moderatorteam

Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Winner

Ongelezen bericht door Irisz »

LongFields schreef:
crutz schreef:
Irisz schreef:
LongFields schreef:Officieel is het inderdaad zo dat je titels komen te vervallen, dus je CAC telt niet en de BOB-titel ook niet.
Ik weet alleen niet hoe dat in de praktijk wordt nageleefd. Ben zelf altijd netjes zoals het hoort de erering in geweest als mijn hond BOB werd.
Tja, dat risico zou dan sowieso niet nemen als dit je laatste punt voor het kampioenschap is.
Ze is wel overgekomen vanuit Tsjechië voor de Winner, dus misschien moest ze op tijd terug?

Als je je netjes bij t secretariaat afmeldt met een goede reden mag t wel;-)

Met Lara eens gehad (in Echt) Frank was ziek & ik moest 's middags werken, was totaal geen probleem & punten gekregen.
Okay, dat wist ik niet. :ok:
Hopelijk heeft de eigenaresse van de BOB-Ridgeback zich ook netjes afgemeld dan.
Dat hoop ik inderdaad ook voor haar. :ok:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Winner

Ongelezen bericht door crutz »

LongFields schreef:
crutz schreef:
Irisz schreef:
LongFields schreef:Officieel is het inderdaad zo dat je titels komen te vervallen, dus je CAC telt niet en de BOB-titel ook niet.
Ik weet alleen niet hoe dat in de praktijk wordt nageleefd. Ben zelf altijd netjes zoals het hoort de erering in geweest als mijn hond BOB werd.
Tja, dat risico zou dan sowieso niet nemen als dit je laatste punt voor het kampioenschap is.
Ze is wel overgekomen vanuit Tsjechië voor de Winner, dus misschien moest ze op tijd terug?

Als je je netjes bij t secretariaat afmeldt met een goede reden mag t wel;-)

Met Lara eens gehad (in Echt) Frank was ziek & ik moest 's middags werken, was totaal geen probleem & punten gekregen.
Okay, dat wist ik niet. :ok:
Hopelijk heeft de eigenaresse van de BOB-Ridgeback zich ook netjes afgemeld dan.
Wist ik toen ook niet & t is niet makkelijk (secretariaat show, secretariaat RvB) maar das logisch :)

Eigenaar ziek & ik moeten werken vonden ze best een goed excuus.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Winner

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik vind die afghaan ook niet mooi. De pointer die hier genoemd werd, ook niet trouwens. Veel te grof.
De afghaan die naomi in de junior handling had, vond ik wel heel mooi.

De keurmeester die de beste veteraan moest keuren, hoorde ik zeggen dat ze niet wist hoe zit aan moest gaan pakken. Veel te veel rassen, waar ze niks van wist :roll: Beetje jammer.

Verder vond ik het weer erg smerig.
Ik heb maar een paar forumers gezien(Sabine, Carmen, Monique, Josee en Tara).

Heb van half 10 tot half 3 bij de ring gestaan. 'S morgens keurde onze km ontzettend snel, maar dat ging steeds langzamer :mrgreen:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Plaats reactie

Terug naar “Show”