Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verwekker kind moet betalen

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Verwekker kind moet betalen

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Selene schreef:
Wolfsblut schreef:
tineke schreef:
Wolfsblut schreef:Als een kat jongen krijgt in een harington blijven het ook katten, ondanks dat het paspoort beweert dat het Nederlandse haringen zijn.
Je vergelijking gaat mank ,natuurlijk blijven katten katten en worden het geen haringen ,dat zijn immers andere dieren.
Zo blijven mensen ten alle tijde mensen waar ze ook geboren zijn.
Ik vind je overigens een bijzonder onsympathieke racist die buiten onsympathiek ook niet bijster slim overkomt :ugh:
Helemaal met je eens dat mensen ten alle tijde mensen zijn, waar ze ook geboren zijn.

Hun gedrag zorgt echter wel dat de publieke opinie zich niet bepaald lovend over hen uitlaat.
Maar om dat nu direct als racistisch te bestempelen, dat is nu typisch de linkse gedachtengang waar velen de laatste veertig jaar door geindoctrineerd zijn.
Alles recht praten wat krom is.
Ik doe daar dus niet aan mee en velen met mij gelukkig ook niet.

En iemand die dat ten onrechte als racisme wil zien, het zij zo.
Bovendien, het omgekeerde is waar.
Lees eens op E.J. Bron en huiver.
Dan zij het zo, met de opmerking erbij dat ik in het geheel niet niet uit de linkse gedachtegang kom, ik ben opgevoed in de vvd hoek
En verder kun je mij het dak op met dit soort dingen, dan ga je maar lekker op nujij.nl zitten oid, oh en linkse die ik ben, ik dit wel gemeld (wat ik nog nooit gedaan heb hier, gefeliciteerd)
Mensen in hokjes duwen is het meest enge wat er is maar ik wens je er veel plezier mee verder

Huiver jij maar lekker verder in je hokjes geest
Ja, Rutte met zijn VVD doet het prima met zijn kameraad Samsom. :goeie:
Het gaat steeds beter met Neejderland, toch? :slaap2:
Leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb als ik over linkse indoctrinatie schrijf. :lees: :neenee:
Trouwens, gefeliciteerd met je melding. Geen dank ervoor, graag gedaan. :idea:
En voor hen die mij niet sympathiek vinden, ook mijn dank daarvoor. :tong:
Ik hoef en wil zelfs niet door iedereen sympathiek gevonden worden. :L: :blah:
Ik ben tenslotte geen allemansvriendje. :lekkerpuh:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Wolfsblut schreef: Ik hoef en wil zelfs niet door iedereen sympathiek gevonden worden. :L: :blah:
Ik ben tenslotte geen allemansvriendje. :lekkerpuh:
nee, dat heb je vaker met misselijke mannetjes, maar dat selecteert zich vanzelf al wel :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

tineke schreef:
smoekie schreef:Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
Ja want dat is uiteraard veel belangrijker dan de inhoud van de post van Wolfblut :ugh:
En buiten dan heb je zelf vaak zat info van buiten dit forum hierheen gesleept om je punt te maken.
Maar goed ik ben er al weer klaar mee hoor met dat gezeik van jou.
Ohohoh. Antwoord is niet wat je wilt en hop daar zijn de beschuldigingen en het "gezeik" weer :schrik: :jank:

Dag Ti eh, sorry Sherlock :zwaai
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Wolfsblut schreef: Ik hoef en wil zelfs niet door iedereen sympathiek gevonden worden. :L: :blah:
h:
Dat gaat je dan goed af.
Wolfsblut
Zeer actief

Nanna schreef:
smoekie schreef: Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
Sinds wanneer maak jij uit waar ik zoek?
En Tineke heeft gelijk; ik zou me drukker maken om meneer Wolvenbloed zijn enge denkbeelden dan om mijn zoekgedrag.
Voorlopig heb ik ook nog geen ontkenning van zijn kant gehoord over dat lid zijn van dat griezelforum.
Dat had ik reeds aangegeven Nanna.
Ik ben von Wolfsblut en niet slechts Wolfblut.

Nee, daar ben ik geen lid van.
Ik ben wel voor een Nederland waar we in vrijheid en geluk kunnen leven zonder gebukt te gaan door tiranniserende immigranten.
Wie wil dat overigens niet?

Bij dezen dus mijn ontkenning.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Wolfsblut
Zeer actief

lets have fun schreef:
h:
Dat gaat je dan goed af.
Mooi zo. :E:
smoekie
Zeer actief

Nanna schreef:
smoekie schreef: Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
Sinds wanneer maak jij uit waar ik zoek?

Oh :denken: waar heb ik het je verboden dan :19:

smoekie schreef:Oh God. Gaan mensen eerst nu via Internet "onderzocht" worden :schrik:
Ik vroeg me enkel af of mensen nu eerst elders via internet doorgelicht gaan worden. Niks meer, niks minder.

Nanna schreef:En Tineke heeft gelijk; ik zou me drukker maken om meneer Wolvenbloed zijn enge denkbeelden dan om mijn zoekgedrag.
Voorlopig heb ik ook nog geen ontkenning van zijn kant gehoord over dat lid zijn van dat griezelforum.
Och, ik vermaak me tegenwoordig aardig onder mijn steentje hoor, maak me niet zo snel druk meer :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
smoekie
Zeer actief

Nanna schreef:
smoekie schreef: Och, ik vermaak me tegenwoordig aardig onder mijn steentje hoor, maak me niet zo snel druk meer :F:
Mwah, ik zag je toch al weer leuk uithalen naar de 'zuurpruim met de geknoopte onderbroek' dus tot zover je leuke leven onder je steen.
1. Als je enigszins begrijpend kunt lezen. En dat kun je, dat weet ik :J: Zie je mij nergens schrijven dat ik me helemaal niet meer druk maak, maar "niet zo snel" :ok:

En 2. Volgens mij is onderstaand nu niet bepaald een reactie van iemand die zich ergens "druk" om maakt. Zij maakte zich gezien haar reactie drukker dan ik :LOL:

Ik vond mezelf aardig lief moet ik bekennen. Nog niet zo heel erg lang geleden zou daar waarschijnlijk een heel andere reactie op zijn geweest :engel:
smoekie schreef:
Marion. schreef:Nou inderdaad zeg. Zegt Sherlock Holmes haarzelf :kotz:

Kotspoppetje ook nog. Ah gutteguttegut :knuffel: die aan elklaar geknoopte onderbroek van je zit je nog steeds hoog he, of laag? Hoe noem je zoiets :denken:

Naja, anyway, ook goeiemorgen grootste zuurpruim van de eeuw (en alle voorgaande eeuwen). Lekker geslapen :J:
Maar goed jouw feestje hoor :E:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

smoekie schreef:
tineke schreef:
smoekie schreef:Nou, dat zeg jij wel he, maarre ik had mijn lieftallige mondje toch echt niet geroerd en mijn vingertjes gebruikt als hetgeen Nanna gezocht heeft "gewoon" hier van het forum vandaan kwam :cool2:
Ja want dat is uiteraard veel belangrijker dan de inhoud van de post van Wolfblut :ugh:
En buiten dan heb je zelf vaak zat info van buiten dit forum hierheen gesleept om je punt te maken.
Ohohoh. Antwoord is niet wat je wilt en hop daar zijn de beschuldigingen en het "gezeik" weer :schrik: :jank:

Hoe zou zou dit het antwoord niet zijn wat ik wil ,dat maak je toch lekker zelf uit.
Dat je overal omheen zwetst als dat zo uitkomt ,ach daar ben je niet de enigste in :mrgreen:
Maar goed je hebt dus wel degelijk info van websites naar hier gesleept ,sterker nog we zijn op de hoogte gebracht van de lappen bij mensen uit de buurt ,ook forumleden ,die voor het raam hingen.
Zou iemand anders dan nanna dit hebben gepost hadden we jou ook vast niet gehoord ,je zieken is zoals ik al aangaf nogal selectief.
Ik zou overigens het woord zuurtje niet te veel gebruiken ,je komt namelijk zelf ook nogal zuur over de laatste tijd :ugh:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

jongens laat die plaat eens niet zo hangen :ugh:
Afbeelding
tineke

M@scha schreef:jongens laat die plaat eens niet zo hangen :ugh:
je hebt gelijk :wink: ik zal hem omdraaien :mrgreen:
M@scha
Zeer actief

tineke schreef:

ik hoop dat de B-kant gezelliger is! :ok:
Afbeelding
tineke

M@scha schreef:
tineke schreef:

Vast wel :wink:
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

M@scha schreef:
tineke schreef:

Maar gaan jullie ook wat doen aan bovenstaande uitlatingen van dhr wolfsblut?
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
M@scha
Zeer actief

daar overleggen wij over
Afbeelding
smoekie
Zeer actief

tineke schreef:
smoekie schreef:
tineke schreef:

Hoe zou zou dit het antwoord niet zijn wat ik wil ,dat maak je toch lekker zelf uit.
Dat je overal omheen zwetst als dat zo uitkomt ,ach daar ben je niet de enigste in :mrgreen:
Maar goed je hebt dus wel degelijk info van websites naar hier gesleept ,sterker nog we zijn op de hoogte gebracht van de lappen bij mensen uit de buurt ,ook forumleden ,die voor het raam hingen.
Zou iemand anders dan nanna dit hebben gepost hadden we jou ook vast niet gehoord ,je zieken is zoals ik al aangaf nogal selectief.
Ik zou overigens het woord zuurtje niet te veel gebruiken ,je komt namelijk zelf ook nogal zuur over de laatste tijd :ugh:

Nou ja, dat vermoeden heb ik zomaar. Maar goed. Daar kan ik uiteraard naast zitten hoor :LOL:

Waar zwets ik trouwens omheen?

:mann: Krijgen we dat weer :LOL: 2011 heb ik wat opmerkingen gemaakt over een paar rolgordijntjes die bij iemand voor de ramen hingen. Over ouwe koeien uit de sloot halen zeg. Zie, ben jij toch ook niks te beroerd voor. Sta trouwens nu 2 jaar later nog steeds achter hetgeen ik toen gezegd heb hoor. Daarbij ging het om een lid die hier al veel langer lid is en waar e.e.a. aan vooraf gegaan is, dit in tegenstelling tot Nanna mbt wofsblut. Maar als jij dat vergelijkbaar vind mij best hoor :ok:

En sorry dat ik je moet teleurstellen. Maar als jij of iemand anders dan Nanna hetzelfde gezocht/gepost zou hebben zou ik precies dezelfde reactie hebben gegeven. Dat jij daar andere gedachtes op na houd moet jij gevoeglijk voor jezelf weten.

Enne zo zuur ben ik niet hoor. Nooit geweest ook. In tegenstelling zelfs. Zeikerig op bepaalde leden? Oh ja. Dat durf ik echt wel toe te geven hoor. Dus wat dat betreft sla je de plank een ietsiepietsie. Maar he, gebeurt de beste wel eens, dus ook jou, geeft niks :J:

Kolere zeg en dat alles omdat ik me afvroeg of nieuwe leden tegenwoordig eerst op internet "doorgelicht" gaan worden als ze enigszins discutabel zijn :LOL:
M@scha schreef:ik hoop dat de B-kant gezelliger is! :ok:
oh jawel hoor :ok:
Pat75
Zeer actief

Ongelezen bericht door Pat75 »

M@scha schreef:daar overleggen wij over
Dat daar over overlegd moet worden zeg.
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

En wat is er zo "zuur" aan Marion dan?
Ik word toch wel zo schijtziek van elke keer die kras op de plaat met telkens hetzelfe genar...
Marion IS gewoon niet zuur.. nooit geweest ook

Dat haar reacties je niet aanstaan, kan allemaal hoor..prima...

Wat dat betreft kan Tineke dus hetzelfde roepen over jou Smoek..
Dat licht rancuneuze gedoe na je afkoelperioden viel best op, dat kan iemand ook opvatten als "zuur" gedrag...
Dan kun je wel roepen dat JIJ niet zuur bent, prima...zo ervaar je dat dus niet nee...
Maar zoals jij zogenaamd ervaart dat Marion zuur is, zo kan een ander dat inmiddels ook bij jou zo ervaren he?

En jij voelt ook de behoefte om te vertellen dat je toch echt niet zuur bent en ook nooit bent geweest...je wilt niet dat er een beeld van je neergezet wordt van rancuneuze zuurlander, maar ondertussen doe je zelf niet veel anders naar Marion, al maand in maand uit...
actie en reactie, oorzaak en gevolg en als de 1 er niet mee stopt doet de ander het ook niet
Selene
Zeer actief

M@scha schreef:daar overleggen wij over
Dank je! :ok:

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Cleva schreef:
mercedes2803 schreef:En wat is er zo "zuur" aan Marion dan?
Ik word toch wel zo schijtziek van elke keer die kras op de plaat met telkens hetzelfe genar...
Al was ze het wel. Wat doet het er eigenlijk toe?

Ik ben een chagrijnige misantroop die iedereen bij voorbaat een mongool vindt en er op onnavolgbare wijze vanuit gaat dat dat anderen interesseert. :piew: Smoekie is opgedirkte ekster met een ietwat afwijkende hang naar conflictgebonden aandacht. Jij bent een kampermuil die bij het minste geringste in tierende antwoorden van boven de 5000 woorden vervalt.
Zo zijn we allemaal getikt.

Ik vind wel dat Marion een relatief lage PH-waarde heeft, maar daar is ze niet minder leuk om.
Mensen blijven dat zeggen omdat ze, en nu jij, er zo gezellig op reageert. Een soort trekpop-effect.

Ik vind het een redelijk onschuldige uitspraak, hoor. Wat ik wel jammer vind is dat Smoekie andermans pijlen gebruikt, in dit geval de mijne.
Een beetje pesten is prima maar als je gaat zitten onthouden wat mensen vervelend vonden toen een ander het zei en het dan zelf op je vaste repertoire zet is dat toch een niet zo heel prettige versie van gebrek aan creativiteit.
:LOL: :LOL:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
silvester

Ongelezen bericht door silvester »

bouvierpoedel schreef:
Gollum schreef:Ik vind het wel wat, waarom zou de gemeente moeten opdraaien voor het broedsel? Als je als man geen kindertjes wil moet je je piemel in je broek houden of er een condoom om schuiven. Simpel toch?
Alhoewel ik denk dat in A'dam Zuidoost er een heleboel mannen gelijk failliet zijn met deze maatregel dus dan streeft het zijn doel voorbij :F:
Oh kan ik begrijppen .
Maar er zijn er ook die met wederzijds goedkeuren een kindje hebben verwekt waarvan van tevoren afgesproken is dat pa niet op papier komt en alles bij ma lligt. Soort van sperma donor.

Kun je zo ook al de gegevens van spermabanken wel open gooien om donoren hun knip te laten trekken.
Hier in Duitsland gebeurd dat dus al, alle donoren moeten dus voor hun nageslacht gaan zorgen, als ze een kind niet erkennen wordt simpelweg een dna test gedaan, of wel of niet wilt als donor.

Edot: mis ik hier zomaar een rel??? :80: :80: :80:
Laatst gewijzigd door silvester op 12 aug 2013 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
silvester

Cleva schreef:Dat lijkt me stug, zo'n gedwongen DNA-test.
Is helaas wel waar, en niet voor de nieuwe gevallen, maar ook voor alle oude gevallen, komt doordat een kind dat verwekt was door een donor via de rechter heeft afgedwongen dat alle donor bestanden bloot worden gelegd, zodat ieder donor kind zijn vader kan achterhalen, om vervolgens de poen op te kunnen eisen.
Wolfsblut
Zeer actief

Selene schreef:
M@scha schreef:
tineke schreef:

Maar gaan jullie ook wat doen aan bovenstaande uitlatingen van dhr wolfsblut?
Von Wolfblut bitte.

Je bent een oproerkraaister Selene.
Het is klaarblijkelijk heel moeilijk voor jou om je zaakjes zelf op te lossen.
Pas maar op of ik haal de oproerpolitie erbij. :devil:
Selene
Zeer actief

Je doet maar, ik heb een enorme hekel aan mensen in hokjes duwen en je erboven verheven voelen. En dan "vecht" ik het uit volgens de regels van het forum, ik meld iets wat in mijn ogen niet okee is en ga geen jarenlange vete aan met je.

Afbeelding

kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Maar hij is wel lekker kleurrijk die Woolfblut.
die gaat smoek nog naar de kroon steken met zijn iconengebruik.
Laat de man zijn vrijheid van meningsuiting
en lekker van je af laten glijden, iedere reactie is koren opde molen van zo'n internet vampier.
zal niet de eerste zijn die zijn weg naar dit forum heeft gevonden, gezien de actieve staat ervan..
Selene
Zeer actief

kooi schreef:Maar hij is wel lekker kleurrijk die Woolfblut.
die gaat smoek nog naar de kroon steken met zijn iconengebruik.
Laat de man zijn vrijheid van meningsuiting
en lekker van je af laten glijden, iedere reactie is koren opde molen van zo'n internet vampier.
zal niet de eerste zijn die zijn weg naar dit forum heeft gevonden, gezien de actieve staat ervan..
Sorry, maar op dat vlak met deze uitspraken laat ik het niet gaan tenzij het modteam zegt dat het hier okee is, dan heb ik het gewoon te slikken. Als je je op die manier uit wilt laten kun je je grieven kwijt op nujij.nl of zo mi.

Afbeelding

Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

silvester schreef:
bouvierpoedel schreef:
Gollum schreef:Ik vind het wel wat, waarom zou de gemeente moeten opdraaien voor het broedsel? Als je als man geen kindertjes wil moet je je piemel in je broek houden of er een condoom om schuiven. Simpel toch?
Alhoewel ik denk dat in A'dam Zuidoost er een heleboel mannen gelijk failliet zijn met deze maatregel dus dan streeft het zijn doel voorbij :F:
Oh kan ik begrijppen .
Maar er zijn er ook die met wederzijds goedkeuren een kindje hebben verwekt waarvan van tevoren afgesproken is dat pa niet op papier komt en alles bij ma lligt. Soort van sperma donor.

Kun je zo ook al de gegevens van spermabanken wel open gooien om donoren hun knip te laten trekken.
Hier in Duitsland gebeurd dat dus al, alle donoren moeten dus voor hun nageslacht gaan zorgen, als ze een kind niet erkennen wordt simpelweg een dna test gedaan, of wel of niet wilt als donor.

Maar heb je het dan over een donor die verwekker is of echt alleen heeft gedoneert? In Nederland is dat een essentieel verschil. Ook is het hier zo dat een donor via een spermabank toestemming kan geven hoeveel kinderen er met zijn zaad verwekt zouden mogen worden. Aan de hoeveelheid kinderen die verwekt worden met het zaad van een donor zit een max(weet even niet hoeveel).
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
silvester

Pool schreef:
silvester schreef:
bouvierpoedel schreef:
Oh kan ik begrijppen .

Maar heb je het dan over een donor die verwekker is of echt alleen heeft gedoneert? In Nederland is dat een essentieel verschil. Ook is het hier zo dat een donor via een spermabank toestemming kan geven hoeveel kinderen er met zijn zaad verwekt zouden mogen worden. Aan de hoeveelheid kinderen die verwekt worden met het zaad van een donor zit een max(weet even niet hoeveel).
Uhhm, ik snap de vraag niet echt. Het gaat om de donoren waarvan het sperma gebruikt is en daar kinderen uit zijn gekomen.
Een max bestaat hier niet voor het asntal kinderen.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Cleva schreef:
mercedes2803 schreef:En wat is er zo "zuur" aan Marion dan?
Al was ze het wel. Wat doet het er eigenlijk toe?

Ik ben een chagrijnige misantroop die iedereen bij voorbaat een mongool vindt en er op onnavolgbare wijze vanuit gaat dat dat anderen interesseert. :piew: Smoekie is opgedirkte ekster met een ietwat afwijkende hang naar conflictgebonden aandacht. Jij bent een kampermuil die bij het minste geringste in tierende antwoorden van boven de 5000 woorden vervalt.
Zo zijn we allemaal getikt.

Ik vind wel dat Marion een relatief lage PH-waarde heeft, maar daar is ze niet minder leuk om.
Mensen blijven dat zeggen omdat ze, en nu jij, er zo gezellig op reageert. Een soort trekpop-effect.

Ik vind het een redelijk onschuldige uitspraak, hoor. Wat ik wel jammer vind is dat Smoekie andermans pijlen gebruikt, in dit geval de mijne.
Een beetje pesten is prima maar als je gaat zitten onthouden wat mensen vervelend vonden toen een ander het zei en het dan zelf op je vaste repertoire zet is dat toch een niet zo heel prettige versie van gebrek aan creativiteit.
Ik ben helemaal met je eens :pffff:
Jammer he :mrgreen:
Zelfs met rood gearceerde :engel:
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Pool »

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Het is in Nederland(volgens mij zelfs in de gehele EU) zo dat je donor bent als je je zaad gedoneert hebt aan een spermabank maar dat kan ook bij de ontvangster thuis zijn. Het wil ook nog wel eens zo zijn dat "de daad" vooraf is gegaan aan de bevruchting en er ten onrechte wordt gesproken van donor. In dat laatste geval ben je juridisch gezien de vader. Ook als de bedoeling van beiden is dat je alleen donor bent.

quote]
Uhhm, ik snap de vraag niet echt. Het gaat om de donoren waarvan het sperma gebruikt is en daar kinderen uit zijn gekomen.
Een max bestaat hier niet voor het asntal kinderen.[/quote]
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”