Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

van de Turkse vlaktes naar een Haagse achtertuin

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: van de Turkse vlaktes naar een Haagse achtertuin

Ongelezen bericht door tineke »

silvester schreef:Maar goed, maakt ook niet uit, je niveau is hier nog lager dan mijn niveau, je snapt dat door je hersenloze geblaat je geloofwaardigheid dieper is gezonken dan dat van mij. :mrgreen: :E:
Dat is niet mogelijk een lager niveau dan jou dan heb je namelijk geen ruggengraat meer.
Jij bent op dit forum veruit het meest walgelijke, laffe en hypocriete persoon die er is,in dat opzicht sta je echt op eenzame hoogte.
Overigens nu je er toch bent je had verleden week een post gelaatst waarin je aangaf dat ik was aangeklaagd voor dierenmishandeling ,ik zou daar toch graag nog weleens wat bewijs van zien.
Bewijs weet je wel waar jij zo dol op bent en om loopt te schreeuwen als er iets tegen jou gezegd word.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Brigitte schreef:maar ik vind het wel prima, ik laat helaas mijn eigen topic nu maar voor wat het is ben er wel ff klaar mee....betweterig gezeik iedere keer alsof ze het zelf allemaal zo geweldig doen :kotz:
Dat je je topic moet laten voor wat het is lijkt mij nergens voor nodig. Ik heb geen zin om er nog verder op door te gaan en denk dat het dus onzin is om je topic te laten voor wat hij is. We hadden even woorden omdat we ergens anders over denken. Dat moet kunnen lijkt mij. Jij zegt dingen, ik zeg dingen, dan moet je dus ook kunnen incasseren en niet de gebeten hond gaan uithangen omdat ik je keuze onhandig vind en vond.
Afbeelding
silvester

Ongelezen bericht door silvester »

tineke schreef: Dat is niet mogelijk een lager niveau dan jou dan heb je namelijk geen ruggengraat meer.
Jij bent op dit forum veruit het meest walgelijke, laffe en hypocriete persoon die er is,in dat opzicht sta je echt op eenzame hoogte.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

silvester schreef:
tineke schreef: Dat is niet mogelijk een lager niveau dan jou dan heb je namelijk geen ruggengraat meer.
Afbeelding
Je persoonlijkheid is wie jij bent ,nou gezien je verschillende aanmeldingen onder verschillende namen is jou dat zelf ook nog niet geheel duidelijk :denken:

Maar dat je een internethouding ,die van internetttok aanneemt dat geloof ik wel.
Als jij je in het dagelijkse leven namelijk zo zou uitlaten zoals je hier tegen en over mensen doet op het forum dan zou je waarschijnlijk overal geweigerd worden of een fikse draai om je oren krijgen.
Denk je echt niet dat als je zo tekeer ging op een show tegen een andere fokker zoals je dat hier wel doet je niet heel snel geroyeerd buiten stond.
Het is niet voor niets dat je zo angstig en hysterisch reageert als iemand je teksten van hier wilt kopieren naar een duits forum waar wellicht mensen zitten die je wel tegenkomt.
Natuurlijk wil je dat niet, je bent een internettok geen internetheld en je staat bij voorkeur niet achter wat je zegt.
En krijg je eens goed repliek van iemand dan duurt het of dagen voor je reageert of je houd angstvallig je mond dicht, dus je persoonlijkheid mag dan anders zijn dan je hier laat zien je houding is wel degelijk laf en hypocriet.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

silvester schreef: Afbeelding
Jouw persoonlijkheid komt wel degelijk enorm tot uiting in je houding. Je kent nl de personen totaal niet waar je tegen spreekt. Dus in hoeverre jij je houding aanpast aan de persoon tegen wie je spreekt is de vraag. Want je neemt toch een houding aan waar de honden geen brood van lusten zonder te weten tegen wie je het hebt. Dat zegt nou weer enorm veel over je persoonlijkheid.
Afbeelding
silvester

Ongelezen bericht door silvester »

laeken schreef: Jouw persoonlijkheid komt wel degelijk enorm tot uiting in je houding. Je kent nl de personen totaal Niet waar je tegen spreekt. Dus in hoeverre jij je houding aanpast aan de persoon tegen wie je spreekt is de vraag. Want je neemt toch een houding aan waar de honden geen brood van lusten zonder te weten tegen wie je het hebt. Dat zegt nou weer enorm veel over je persoonlijkheid.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”