Duidelijk en eensj.werkman schreef:Ik dacht even dat Herman dan ook en adhd hondje is geweest, maar hij is wel gelukkig en tevreden met zijn druk, drukker, drukst. Na even nadenken bedacht ik me dat het natuurlijk kwam omdat hij een heidewachtel is. Na nog even nadenken bedacht ik dat hij niet zo gelukkig zou zijn als ik er een herder van had willen maken, desnoods met een diagnose en een pilletje. Ik denk eigenlijk dat mij dat ook niet gelukkig zou maken, misschien moest ik dan wel een pilletje om een herderbaasje te worden, van nature ben ik dat namelijk niet.
Ik vind de inzet en gedrevenheid van ts om dit project te laten slagen heel groot, maar in mijn beleving zou ik geloof ik niet zo blij zijn met het eindresultaat, mocht haar missie slagen op deze manier.
Ik zie nog steeds een jonge heidewachtel, die anders moet zijn dan zijn genen hem vertellen en daar wordt hij en niet rustiger van en niet gelukkiger.
Persoonlijk zou ik het toch echt in de samenwerking zoeken, als ze ergens gelukkig van worden is het dat.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Druk.
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1