Edit: je neemt die horizonverfraaiers toch ook wel mee he, niet alleen die hangers

Moderator: moderatorteam
WhahahaJeannettebo schreef:Nee hoor, alles zou ik hetzelfde laten, daar heeft iedereen zich op ingesteld.
Edit: je neemt die horizonverfraaiers toch ook wel mee he, niet alleen die hangers
Natuurlijk is dat jammer, en had je er gewoon bij moeten zijn, maar om alles nu af te blazen terwijl er toch nog best wat mensen willen en kunnen komen is ook zonde.judith & olly schreef:Ja het is natuurlijk wel jammer als ik organiseer en dan niet mee kan. Maar dan organiseer ik wel een nieuwe) dan moet iemand even de lijst overnemen.
Jammer En partner kan niet mee?Zamunda schreef:WhahahaJeannettebo schreef:Nee hoor, alles zou ik hetzelfde laten, daar heeft iedereen zich op ingesteld.
Edit: je neemt die horizonverfraaiers toch ook wel mee he, niet alleen die hangers. Euh, nou die horizonvervuiler stond niet in de planning
.
Die horizonvervuiler ken ik nog niet zo goed, ik weet niet hoe hij zich met andere honden houdt en ik moet hem nog beter leren lezen. Dat, plus dat ik mijn aandacht over twee honden zou moeten verdelen maakt dat het me niet verstandig lijkt hem mee te nemen. Mister T kan ook nog niet alleen in de auto blijven, dus om en om is ook geen optie helaas.
Dat vind ik ook wel jammer. Maar het is ook een beetje raar als je een datum aangeeft waarop je kunt en je een paar dagen later iets anders voor die datum gaat afspreken. Althans, zo komt het nu op mij over.judith & olly schreef:Ja het is natuurlijk wel jammer als ik organiseer en dan niet mee kan. Maar dan organiseer ik wel een nieuwe) dan moet iemand even de lijst overnemen.
Nee, auto reken ik ook zeker niet op. Maar als dat qua weer had gekund, dan dus alsnog qua honden niet.Jeannettebo schreef:Jammer En partner kan niet mee?Zamunda schreef:WhahahaJeannettebo schreef:Nee hoor, alles zou ik hetzelfde laten, daar heeft iedereen zich op ingesteld.
Edit: je neemt die horizonverfraaiers toch ook wel mee he, niet alleen die hangers. Euh, nou die horizonvervuiler stond niet in de planning
.
Die horizonvervuiler ken ik nog niet zo goed, ik weet niet hoe hij zich met andere honden houdt en ik moet hem nog beter leren lezen. Dat, plus dat ik mijn aandacht over twee honden zou moeten verdelen maakt dat het me niet verstandig lijkt hem mee te nemen. Mister T kan ook nog niet alleen in de auto blijven, dus om en om is ook geen optie helaas.
In de auto zou ik sowieso niet op rekenen, je weet niet wat het weer doet, best kans dat het veel te warm is om honden in de auto te laten wachten
Als ik mr T aan een boom bind wordt het een luidkeels joelconcert verwacht ikJeannettebo schreef:Layla zit bij mij aan de heupgordel, dat doe ik niemand aan om vast te houdenen haar ook niet trouwens. Mocht ik haar toch even kwijt willen ivm het model van dat moment zoek ik een boom oid.
Maar het is altijd makkelijk om wat extra handjes te hebben denk ik.
Neee veel te veel. Ze is nog te jong om zulke intensieve dingen te doen al is het idd een prachtbeestje hihiJeannettebo schreef:Pupje kan je mss ook meenemen? Is ook een leuk model...
Heeft er niemand een puppyren om in de schaduw te zetten dan of zo, dat ze daar lekker in kan? Is ze mee, krijgt ze wat mee, maar is ze wel wat beschermt? Weet niet hoe oud pupje is, maar er worden ook pupjes mee naar de hondenclub etc genomenjudith & olly schreef:Neee veel te veel. Ze is nog te jong om zulke intensieve dingen te doen al is het idd een prachtbeestje hihiJeannettebo schreef:Pupje kan je mss ook meenemen? Is ook een leuk model...
Ga graag uitdagingen aan, maar wil niet tot het uiterste eigenwijs zijnJeannettebo schreef:Ha ha, ja je bent getraind idd, maar het wordt nog een ander verhaal als ik in het zicht met andere honden bezig ben, dan wordt ze echt hysterisch en onbereikbaar, dan krijg je haar ook niet meer zittend wss. Haar aan een boom binden gaat dan nog beter denk ik.
uh geen flauw idee eigenlijk... 2 maandjes dacht ik laatstJeannettebo schreef:Heeft er niemand een puppyren om in de schaduw te zetten dan of zo, dat ze daar lekker in kan? Is ze mee, krijgt ze wat mee, maar is ze wel wat beschermt? Weet niet hoe oud pupje is, maar er worden ook pupjes mee naar de hondenclub etc genomenjudith & olly schreef:Neee veel te veel. Ze is nog te jong om zulke intensieve dingen te doen al is het idd een prachtbeestje hihiJeannettebo schreef:Pupje kan je mss ook meenemen? Is ook een leuk model...
Ja mijn moeder zei dat ze prima 1 dagje op haar wil passenJeannettebo schreef:Weet je al wat je doet Judith?
judith & olly schreef:Ja mijn moeder zei dat ze prima 1 dagje op haar wil passenJeannettebo schreef:Weet je al wat je doet Judith?