Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het ziet er niet naar uit dat ik er zondag bij kan zijn
Maar ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk heel veel plezier en dan zie ik de vele foto's wel tegemoet die jullie ongetwijfeld gaan maken.
lets have fun schreef:Het ziet er niet naar uit dat ik er zondag bij kan zijn
Maar ik wens iedereen die wel gaat natuurlijk heel veel plezier en dan zie ik de vele foto's wel tegemoet die jullie ongetwijfeld gaan maken.
lets have fun schreef:Het ziet er niet naar uit dat ik er zondag bij kan zijn
niet zo overdrijven, het gaat zonder mij ook wel door
Vannavond kreeg ik het bericht dat het vrouwtje waar ik mee zou rijden naar de poedelmeeting wegens privé omstandigheden niet mee kan.
Daarom zou ik dus met de trein moeten, zou er iemand zijn die mij en Rasta van het station zou kunnen afhalen naar Heteren toe?
Alvast heel hartelijk dank.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Hoe laat ben je daar? Ik wil graag een beetje op tijd gaan dus als dat geen probleem is voor je dan heb je een lift.
Oh dat is echt súper, morgen ga ik ff alles uitzoeken want ik moet dan toch nog kijken naar een dagkaartje voor Rasta en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten, alvast bedankt, het zal zo tegen 10 uur zijn schat ik in
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ik ga Cara zaterdag nog even wassen en bijwerken Niet dat het haar ook maar iets uitmaakt hoe ze erbij loopt natuurlijk, ik heb echt een mislukte poedel
Kruimel53 schreef:Wordt gezellig zal straks nog foto's plaatsen van de nieuwe snuffelkleden, snuffelfluffel, snuffelballen en puzzelkleed. En het koukleumenpak
Doe je best Olgalawine.
Gaat mooi weer worden en verwacht heel veel mensen.
Weersverwachten zijn bijgedraaid naar veel kans op regen . Dus we gaan morgenochtend gewoon opbouwen in de Rijhal van de manege ,dus alles word binnen gehouden.
bouvierpoedel schreef:Weersverwachten zijn bijgedraaid naar veel kans op regen . Dus we gaan morgenochtend gewoon opbouwen in de Rijhal van de manege ,dus alles word binnen gehouden.
bouvierpoedel schreef:Weersverwachten zijn bijgedraaid naar veel kans op regen . Dus we gaan morgenochtend gewoon opbouwen in de Rijhal van de manege ,dus alles word binnen gehouden.
watje er word morgen 1 mm regen verwacht
Is dat zo.?
Keek vanmorgen op een site waar 70 % kans op regen stond.
Geef eens een link van goede betrouwbare weersite.
watje er word morgen 1 mm regen verwacht
Is dat zo.?
Keek vanmorgen op een site waar 70 % kans op regen stond.
Geef eens een link van goede betrouwbare weersite.