Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond bijt baby dood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Re: Hond bijt baby dood

Ongelezen bericht door Budkes »

S@ndr@ schreef:Ja, maar ge gaan er niet aan dood dus het is niet erg, een Beagle moord niet :roll: als mik sommige fHF mag geloven, je grote heeft het maar te negeren anders is het een kutjoekel. het gaat mij veel te ver... en je kunt r rustig trots op zijn als je hond negeert, maar echt het is en blijft toch een situatie die niet acceptabele is :neenee:
Klopt, maar ook een situatie die niet te voorkomen is. En aangezien ik er niet mee kan leven dat 1 van mijn honden zo'n onopgevoede terroristje opvreet zorg ik dus dat dat niet gebeurd.
En omdat ik me net als jij elke wandeling weer enorm opwond daarover en gefrustreerd thuis kwam heb ik op een mooie dagbesloten me er gewoon niet meer aan te ergeren. Mijn groten even onder de arm te wurmen en af te wachten tot het ettergebroed afgehaald wordt of zelf krijsende verder gaat. Is een stuk beter voor mijn bloeddruk en het werkt echt, voor mij dan, die acceptatie.
Gr. Aniek

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou ik loop gewoon als die straat terroristjes niet lopen, en heel soms kom ik ze nog tegen en ja ik blij me ergeren- gisteravond nog een boomertje, ik kom van de dijk af met mijn hond, ga al op zijn met die grotert en jawel, het gaat me daar uit zijn plaat, baas kon de flex nauwelijks bedienen - laat hem tot 2 keer toe van de rem schieten( kan ook een mechanisch defect zijn natuurlijk), en Van Gils staat maar te piepen en te kwispelen en gaat in spelbuiging van ik ben echt heel leuk hoor :roll: het eni ewat de baas zei was weet je het zeker die is groot hoor(( ja dat wist ik nog niet) de straten wroden gekapt die die dingen, en die witte van mij probeert vrolijk mee te doen, dacht t niet
:gvd: leuk joh, maar he gebeurt niets. kan het bommen- ik kan Sneeuw dus ook geewoon uit haar stekker laten gaan
ik mag dus in het dagelijks leven mensen schofferen, zolang ik ze maar niet op hun bek sla of neersteek :Q: :mann:
om maar even een vergelijk te trekken
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Budkes schreef:
S@ndr@ schreef:Ja, maar ge gaan er niet aan dood dus het is niet erg, een Beagle moord niet :roll: als mik sommige fHF mag geloven, je grote heeft het maar te negeren anders is het een kutjoekel. het gaat mij veel te ver... en je kunt r rustig trots op zijn als je hond negeert, maar echt het is en blijft toch een situatie die niet acceptabele is :neenee:
Klopt, maar ook een situatie die niet te voorkomen is. En aangezien ik er niet mee kan leven dat 1 van mijn honden zo'n onopgevoede terroristje opvreet zorg ik dus dat dat niet gebeurd.
En omdat ik me net als jij elke wandeling weer enorm opwond daarover en gefrustreerd thuis kwam heb ik op een mooie dagbesloten me er gewoon niet meer aan te ergeren. Mijn groten even onder de arm te wurmen en af te wachten tot het ettergebroed afgehaald wordt of zelf krijsende verder gaat. Is een stuk beter voor mijn bloeddruk en het werkt echt, voor mij dan, die acceptatie.
Hier net zo. Het hoort er blijkbaar gewoon bij als een fact of life. Nu moet ik wel zeggen dat ik mede daarom nauwelijks nog hier in de wijk loop (ook omdat ik liever ergens heen ga waar ze los kunnen) en dat het wel opvalt dat met hoe meer honden ik tegelijk loop, hoe beter mensen hun kleine hondjes bij zich kunnen houden :mrgreen:
Meestal keuren die van mij het geen blik waardig, alleen Amy kan nog wel eens reageren als een klein hondje echt op haar af gestormd komt onder luid geblaf. Dus dan houd ik haar even kort en zorg dat ze niet bij het hondje kan komen, en verder maak ik me er maar niet meer druk om, je doet er toch niks aan.
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

S@ndr@ schreef:nou ik loop gewoon als die straat terroristjes niet lopen, en heel soms kom ik ze nog tegen en ja ik blij me ergeren- gisteravond nog een boomertje, ik kom van de dijk af met mijn hond, ga al op zijn met die grotert en jawel, het gaat me daar uit zijn plaat, baas kon de flex nauwelijks bedienen - laat hem tot 2 keer toe van de rem schieten( kan ook een mechanisch defect zijn natuurlijk), en Van Gils staat maar te piepen en te kwispelen en gaat in spelbuiging van ik ben echt heel leuk hoor :roll: het eni ewat de baas zei was weet je het zeker die is groot hoor(( ja dat wist ik nog niet) de straten wroden gekapt die die dingen, en die witte van mij probeert vrolijk mee te doen, dacht t niet
:gvd: leuk joh, maar he gebeurt niets. kan het bommen- ik kan Sneeuw dus ook geewoon uit haar stekker laten gaan
ik mag dus in het dagelijks leven mensen schofferen, zolang ik ze maar niet op hun bek sla of neersteek :Q: :mann:
om maar even een vergelijk te trekken

Natuurlijk is dat niet oké. Je begrijpt zelf het punt toch ook wel? Als mijn chihuahua vervelend doet tegen een hond, is dat vervelend. En ergerlijk.
Als mijn Cane Corso vervelend doet tegen een andere hond, is dat meer dan vervelend en ergerlijk. Ze mogen beiden niet vervelend doen tegen andere honden, maar toch zit er een wezenlijk verschil in.
AfbeeldingAfbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou eigenlijk vind ik het gelijk waardig, zolang je de zaak maar bij je houdt... :wink:
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Vervolg, hoorzitting: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rules.html
In tegenstelling tot eerdere berichten zat de moeder niet in bad. Ze was beneden in de woonkamer met haar twee kindjes, ze had haar baby op de arm en was aan het bellen met de vader van de kindjes. De hond viel de oudste aan en toen ze probeerde de hond van het jongetje af te trekken, greep hij de baby. De hond bleef de hele tijd agressief, ook tegen de politie. De hond was een herplaatser die volgens de herplaatsers eerder nooit tekenen van agressie had vertoond.
sifkes4
Vaste gebruiker
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sifkes4 »

doodeng ook dat filmpje met die rottweiler
die bazen zijn in de fout hoor
vind alle honden een risico met kinderen altijd blijven kijken wat er gebeurt
ben jaren postbode geweest 2 keer gebeten door de brievenbus alletwee kleintjes
maar steffords maken idd meer schade
een mechel pakt je ook gerust van achteren
vind de x bully veel enger eigenlijk