Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe klinkt en ziet het vuurwerk er bij jullie uit?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Hoe klinkt en ziet het vuurwerk er bij jullie uit?

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Vorig jaar was het nog toegelaten vuurwerk af te steken met een vergunning maar werd illegaal geknal nog gedoogd, dit jaar geldt er een totaal vuurwerkverbod.
Om zes voor twaalf een paar knallen in de verte die niets voorstelden en om middernacht viel het reuze mee.
Binnenshuis klonk het niet veel anders dan hard dichtslaande autodeuren. Na twintig minuten was het geknal ook volledig voorbij.
Beide honden gaven er niets om, héérlijk :I:
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Een en al dichte mist dus geen vuurwerk te zien. Maar wat een zegening dat Kyuubi niet bang is voor alle lawaai...!! Zo trots op hem! Gelukkig nieuwjaar allemaal!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

-Saskia- schreef:Vorig jaar was het nog toegelaten vuurwerk af te steken met een vergunning maar werd illegaal geknal nog gedoogd, dit jaar geldt er een totaal vuurwerkverbod.
Om zes voor twaalf een paar knallen in de verte die niets voorstelden en om middernacht viel het reuze mee.
Binnenshuis klonk het niet veel anders dan hard dichtslaande autodeuren. Na twintig minuten was het geknal ook volledig voorbij.
Verhuur je ook kamers? :mrgreen:

Hier was de 'oh maar dan zit je hier goed er is hier nauwelijks vuurwerk' in de praktijk niet helemaal wat ik me er van voorgesteld had. Voor volgende jaarwisseling maar op zoek naar een plekje waar het wel echt meevalt. :hmmm:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Shibby schreef: Verhuur je ook kamers? :mrgreen:

Hier was de 'oh maar dan zit je hier goed er is hier nauwelijks vuurwerk' in de praktijk niet helemaal wat ik me er van voorgesteld had. Voor volgende jaarwisseling maar op zoek naar een plekje waar het wel echt meevalt. :hmmm:
Als je het mij vorig jaar gevraagd had, zou ik ook gezegd hebben dat het hier niks voorstelt...... maar blijkbaar is dat nu niet meer zo...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

kipo schreef:
Shibby schreef: Verhuur je ook kamers? :mrgreen:

Als je het mij vorig jaar gevraagd had, zou ik ook gezegd hebben dat het hier niks voorstelt...... maar blijkbaar is dat nu niet meer zo...
Ik neem het de verhuurder ook niet kwalijk. Het was een risico dat ik nam en alles beter dan thuis. Ze heeft nu vanaf half 11 in een hoekje gezeten, maar wel redelijk rustig. Nu zit ze op de slaapkamer ook in een hoekje. Het is wat het is. Maar als ik kijk hoe ze vorig jaar in het beeld te dure huisje op het vuurwerkvrije park gewoon slapend het nieuwe jaar in is gegaan, is dit wel weer een domper. Dus ik ga de komende weken maar alvast op zoek naar iets voor de komende jaarwisseling. :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ach, het was hier vreselijk om middernacht :jank: Een of andere achterlijke idioot stak bergen illegaal sier-en knalvuurwerk af op het veld
achter ons huis. Enorme lichtflitsen door ons huis samen met afschuwelijke knallen en toen raakte Jessie helemaal in paniek :jank:
Ik heb haar in een deken vastgepakt, oren goed dichtgehouden en wat over d'r kop gelegd zodat ze de lichtflitsen niet meer zag en toen
werd ze zo slap als een vaatdoek :ugh: Ik kon wel janken.
We hebben zo een minuut of 40 gezeten en toen werd het pas minder. Ze is al ietsjes hersteld en beweegt weer.

Vuile %$#@$#%##$$$#@@#!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hier hebben ze even voor het raam staan kijken en vervolgens zich erg ongeïnteresseerd weer laten neerploffen op de bank. Ik weet helaas met Dusty hoe t is met een vreselijk angstige hond, maar ik ga er vanuit na alle vernielingen en belemmeringen tegen hulpverleners dat het nu klaar is en dat er voor volgend jaar een vuurwerkverbod geldt want dit is te gestoord voor woorden. Ik ben blij dat de ramen er hier nog inzitten... zo hard waren de klappen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

jeetje wat een klote jaarwisseling dan voor jullie :(: in Hoogkarspel is er een monumentale molen in de hens gegaan, leuk man dat vuurwerk, en nu knallen ze hier nog steeds :roll:
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Hier hoorde we wel de nodige klappen en knallen. Wat een bommen zitten ertussen zeg.
Jimi vond het eng, om een uur of 18.30 is hij nog even naar een buitengebied geweest en had toen geplast en gepoept. Verder hebben wij hem niet meer uitgelaten tot zojuist.
Luus vind het ook vervelend maar doet wel gewoon een plas buiten maar wil daarna wel direct naar binnen.
Abra heeft er werkelijk niets van die kijkt niet op of om
Heb ze zojuist rond 5 uur uitgelaten in de buurt, Jimi deed een mega plas direct.
Rond 8 uur gaan we even met ze een langere ronde doen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Galga's
Zeer actief
Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Galga's »

Zo, dat hebben we weer overleefd (vraag niet hoe). Nu kijken hoeveel weken het duurt voordat al het vuurwerk op is. Zo even de hondjes lopen en dan mijn bed weer in.
Afbeelding
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik ben naar bed gegaan. Charlie lag helemaal relaxt in haar mand, geholpen door een lage dosis alprazolam. Om 00.00u wel naar beneden gelopen om even te kijken en ze keek even op naar me maar verder niks. Nu snel naar buiten want dat weigerde ze gister, de eerste keer kreeg ik haar nog een paar meter mee maar we konden geen kant op door groepjes knullen met vuurwerk. De tweede keer ging ze in de hal al in de ankers. Nou ja, in dit geval heeft 'even doorzetten' geen zin dus ze heeft sinds 12u 's middags niet meer geplast...

M'n jongste kat had wel dikke paniek :( die bolle maak je de pis niet lauw.
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Hier vier heerlijk ontspannen hondjes. Drie hebben lekker liggen knagen op een kauwplaat, nummer vier is niet zo van dergelijke knabbels, dus die lag gewoon lekker te pitten, terwijl wij mooi zicht hadden op het siervuurwerk uit de wijk. Dit jaar was het weer vrij veel. We hebben ook een jaar gehad dat het bij een paar vuurpijlen in de verte bleef. De mist van begin van de avond was flink minder geworden in de loop van de avond, dus weer hadden er nog mooi zicht op ook. Rest van m'n familie was samen in Groningen, maar daar hadden ze gewoon geen zicht op het vuurwerk door de mist.
Kwart voor negen gaf Nora aan dat ze moest plassen, dus alle vier naar de tuin gebracht, waar ze temidden van alle geknal vlot hun plas deden. Elco en Gait gaven aan waar zij het altijd doen en de dames volgden hun voorbeeld.
Achterbuurman in z'n tuin en buren die thuis kwamen gaven meer reden tot onrust dan al het vuurwerk bij elkaar. Erg blij met zulke relaxte hondjes! Zal straks nog even filmpje plaatsen van hoe het er bij ons uitzag en klonk
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Hè gatver Caro :ugh: . Op dat moment wel goed opgelost met haar inpakken en ogen en oren afdekken. Hopelijk koppelt ze het niet aan elke losse knal en zit de vooruitgang die ze daarin had gemaakt er nog in.

Jip ook nog lang onrustig geweest zeg, werd er toen nog geknald?

Wij zijn om 00:15 naar buiten gegaan, Raaf en Lais wilden graag mee dus even een lichtband omgedaan voor de zekerheid en toen buiten staan kijken, correctie: luisteren. Ook nu hadden ze er niks van, Lais ging gewoon tijdens het vuurwerk zitten poepen (nee, staat niet op de film) :mrgreen: .

Vuurwerkflimpje
Afbeelding

De katten werden trouwens wel een beetje onrustig om twaalf uur (heel zacht geknal van buiten maar ook vanaf de tv) dus tv op andere zender gezet voor niet-vuurwerk-achtergrondgeluid en toen was het goed. Toen we nog elders woonden was het voor die katten echt drama. Zo heerlijk hoe het hier weer is verlopen!
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zinodo schreef:En dan word je s’ochtends wakker en open je even nu.nl. Wat een ellende :cry: hoe kan dit ooit acceptabel zijn, ik begrijp er niks van :ugh:
"André zoent Bridget"?
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Twee filmpjes van ons uitzicht
Filmpje 1

Filmpje 2
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Shibby schreef:
-Saskia- schreef:Vorig jaar was het nog toegelaten vuurwerk af te steken met een vergunning maar werd illegaal geknal nog gedoogd, dit jaar geldt er een totaal vuurwerkverbod.
Verhuur je ook kamers? :mrgreen:

Ik weet niet hoever je er voor wil rijden, maar ik heb hier letterlijk niets gehoord. Vriend is nog even naar het kruispunt verderop in de straat gelopen, in de hoop dat hij iets kon zien van het dorp op 8 km afstand. Daar hoorde hij wel dat er wat vuurwerk afgestoken werd, maar hij heeft het niet echt kunnen zien. Voor ons was het dan ook een gewone (saaie :wink:) avond.
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

In jullie eigen straat werd zowat niks afgestoken FG? Dat is lekker, toch een buffer zo. Verder best veel vuurwerk maar vrijwel alleen siervuurwerk dus dat is fijn. Ik denk dat Willem dit wel al vreselijk zou vinden (en de katten weet ik wel zeker0, Lais en Raaf zouden er ook wel onrustig van worden denk ik. Lekker hoor dat Elco en Gait dit prima aankunnen.

dagmar88 schreef:
Zinodo schreef:En dan word je s’ochtends wakker en open je even nu.nl. Wat een ellende :cry: hoe kan dit ooit acceptabel zijn, ik begrijp er niks van :ugh:
"André zoent Bridget"?
:LOL:

natalie schreef:Ik weet niet hoever je er voor wil rijden, maar ik heb hier letterlijk niets gehoord. Vriend is nog even naar het kruispunt verderop in de straat gelopen, in de hoop dat hij iets kon zien van het dorp op 8 km afstand. Daar hoorde hij wel dat er wat vuurwerk afgestoken werd, maar hij heeft het niet echt kunnen zien. Voor ons was het dan ook een gewone (saaie :wink:) avond.
Niet eens popcorn gehoord als je bij jullie buiten stond :80: ?! Dat is dan wel héél stil! Overdag wel carbid of zelfs dat niet?
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik heb de honden tussen 22.30 en 23.00 nog los uitgelaten met wat vaag vuurwerk op de achtergrond
We hebben niet eens door gehad dat het 12 uur was , het is dat we 12.25 ofzo wat knallen vanuit het dorp en gehoord hebben . Toen was t van Ow tis al zover
Buiten was het ook bijna niet te horen, ondanks dat het op het dorp behoorlijk los ging
Te zien was er sowieso niks door de mist

De honden binnen hebben liggen pitten , of waren er als de kippen bij als we een toastje smeerden haha
Die van buiten lagen ook te pitten , de katten ook

Op een gegeven moment dacht ik rond 2 uur dat t klaar was
Ja een paar minuten , heb ze tot 4 uur nog horen knallen

Collega woont in Terneuzen en liet een filmpje van haar hond zien
Het arme beestje was zo bang , echt zielig
Ze zei ook dat het echt zoveel erger is als de jaren ervoor
En als je er wat van zegt word je of in elkaar geslagen of ze gooien bewust

Nee ben blij nu hier te wonen , niet alleen voor de honden maar ook voor mezelf
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro

Ongelezen bericht door Lothian »

Hier was het precies zoals in het prachtige Zamunda: popcorn in de verte. Voor het eerst sinds ik Dalí heb konden we vlak voor zonsondergang nog een lange wandeling maken en heeft hij gewoon om half elf nog een plas gedaan in de tuin, al wilde hij daarna wel snel weer naar binnen.

Binnen hebben ze er bijna niks van meegekregen; pas toen we de tv uithadden en er een paar losse, hardere ploppen in de verte waren lag hij even wat te mopperen in zijn mand. Ik ben zelfs vergeten ze wat te kluiven te geven :LOL:

Na jaren van vuurwerkvrije parken en advocaat en stress om arme Dalí (en voor mezelf :mrgreen:) is dit echt een zegening.

Caro, wat afschuwelijk om je hond zo te zien, ik zou ook wel kunnen janken. Bij Dalí hielp het ook wel een beetje om hem strak tegen me aan te bundelen. Maar als ze echt doodsbang zijn helpt maar weinig. Misschien alvast op zoek naar een vuurwerkvrij park voor volgend jaar? Als je bijvoorbeeld naar de Ardennen gaat heb je gelijk ook een mooie vakantie.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Het was hier echt goed te doen. Vroeg in de avond wat kinderen met normaal leuk vuurwerk. Daarna vrijwel stil tot de jaarwisseling.
Alleen siervuurwerk en om 1.30 lag iedereen braaf op bed :mrgreen:
En dan vragen ze me waarom ik in zo'n gat ben gaan wonen.

Sjaak heeft zijn schijt aan geluid doorgegeven aan Zus. Heel fijn. De huskies zijn veel gevoeliger, maar zelfs Naap heeft alleen spanning gehad, geen echte angst.
Wat een verschil met vorig jaar. Toen had ik er zelf last van, druk op je borst, trillende ramen en zere oren.
En dat naast een ziekenhuis :roll:

Ze hebben om twaalf uur een mergpijp met een lap vlees gehad. Tilly een grote lap stoofvlees.
Nou, die slikte ze zo weg en de hele nacht heeft ze met die ene hoektand gelukzalig aan een mergpijp liggen knagen :I:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Nou, ben er weer :ugh:

Ik ben er gvd maanden mee bezig geweest ter voorbereiding en ik was zo blij dat het best redelijk ging met Jessie en dan zo'n vreselijke
klootzak :devil: Het is hier dus nog nooit zo erg geweest en dat wil wat zeggen, want het was hier altijd al afschuwelijk, maar dit
was echt niet normaal meer.
Ik ben nog steeds zo ontzettend kwaad, maar probeer me kalm te houden voor Jessie en dat alles weer normaal loopt. We pakken meteen
alle routine op (ja, terwijl de hufters van vannacht met hun stinkende reet in bed liggen te meuren, gaan wij hondenbezitters maar weer
proberen onze honden over deze ellende heen te krijgen) in de hoop dat ze snel houvast vindt aan alle routine.

Ze lijkt redelijk, maar ik heb zo'n idee dat bij de eerste knal vandaag het hommeles is, maar ik hoop zo van niet. Ik ga nog even door met
de Bach rescue en denk dat ik ook nog een Adaptil er vandaag ingooi ter overbrugging.

Als ik vandaag iemand zie die vuurwerk afsteekt, vrees ik dat ik 'm naar z'n strot vlieg :devil:

Kappen met de terreur!!!!! :devil:
Afbeelding
A good dog never dies...

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik zit 7 hoog daar trilde de ramen gewoon niet normaal
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Hier was het ook verschrikkelijk, de hele avond zware bommen en iemand ging vannacht om half 3 nog even verder met zijn bommen opmaken.
Als het niet zo veel overlast zou veroorzaken is het nog lachwekkend ook, volwassen kerels die maar lopen te knallen.
En dan ook nog zeggen dat je daar het hele jaar naar uitkijkt, wat voor leven heb je dan.
Echt te idioot voor woorden dat hele vuurwerk gedoe.
Afbeelding
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Nanna schreef:Ik vraag me af hoe lang dit nog zo door kan gaan.
Het was hier best rustig maar vannacht brak WO3 los. Bommen, glasgerinkel, gillende mensen. Complete terreur.
Ik wilde vroeger altijd graag vrij zijn met oud en nieuw omdat ik dat gezelliger vond dan kerst maar van mij hoeft het op deze manier niet meer. Heel oud en nieuw is gegijzeld door een stel knapen die vernielend, brandstichtend en complete bommen gooiend rondlopen. We zitten met de gordijnen dicht te wachten tot het afgelopen is.

Van mij mag er onderhand met scherp geschoten worden op dat soort klootzakken.
Dat vrij zijn is nu noodzakelijk om de honden een beetje normaal door de jaarwisseling heen te begeleiden. Want het is idd niet normaal meer hoe het nu gaat Afbeelding

Ik hoop echt dat er langzaamaan een verbod komt. In 1x is nog mooier maar dat is vrees ik niet haalbaar in het huidige politieke landschap

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Er was een jongen van 17 die voor 3000 euro aan vuurwerk afstak. Ik bedoel, hoe komt zo'n knaap aan dat geld?
En die man van 39 en zoontje van 4 die overleden zijn door verstikking in een lift (wat een horrordood) schijnt ook door vuurwerk veroorzaakt te zijn.
Schei gewoon maar helemaal uit met die tyfustroep.
Vreselijk toch dat gezin :cry:

en dat apenverblijf, al die apen dood :cry:

Ik krijg het 'gelukkig nieuwjaar' echt bijna mijn strot niet uit. Wat een kutdag, wat een ellende.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:En schei ook maar meteen uit met dat 'de-escalerende optreden'. :roll: Hop, pepperspray en tasers.
En schiet ze anders maar in hun zak, kan dat domme tuig zich meteen niet meer voortplanten ook.
De hele teringzooi verbieden, leger en ME inzetten de komende jaren en wie dan nog durft, meteen oppakken en... nou ja, laat
ik die woorden maar niet uitspreken, maar in ieder geval een heel flinke les leren :devil:

Echt, vroeger ging je om middernacht naar buiten, werden er wat vuurpijlen afgeschoten, geproost op het nieuwe jaar, en de 'lefgozertjes'
liepen dan 1 of 2 uur met rotjes in de rondte.

Nu zit je met alles potdicht de ellende uit te zitten en hoop je dat je er ongeschonden uitkomt.
Afbeelding
A good dog never dies...

Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Jochies van 12 en 13 jaar opgepakt voor de brand in Arnhem.
Afbeelding
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Ze hebben het alledrie goed gedaan in huis. Wel een beetje verschrikt soms maar daarna goed herstel. Ze durfden alleen niet meer naar buiten om te plassen. Jack vanaf 's middags en Shira en Laila vanaf 8 uur 's ochtends. Om 3 uur vannacht kon Shira het niet meer ophouden en ze waren buiten met bommen bezig hier voor. Van ellende heeft ze boven op de overloop geplast maar voordat ze dat deed heeft ze eerst uren lopen piepen. :ugh: Daarna was ze rustig.

Zelf ben ik altijd vrij lakoniek en doorsta zo'n dag met angstige honden en daarna is het over. Maar vannacht had ik voor het eerst dat ik het echt helemaal gehad had. Buiten al het gedoe met de honden hadden we ook visite die niks van honden wil weten en een partij moeilijk ging doen. Dat is niet fijn in combinatie met honden die uit hun doen zijn. Voor mijn bijbehorende kind wil ik dan niks op de spits drijven maar ik moet zeggen dat ik het even helemaal gehad heb met dat feestdagengebeuren.

En ik ben niet voor dingen verbieden maar dat vuurwerk mogen ze van mij dan eindelijk nu ook wel gaan verbieden. Al die feestdagen mogen ze ook er bij verbieden.
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Tara schreef:
Jackira schreef:
Zelf ben ik altijd vrij lakoniek en doorsta zo'n dag met angstige honden en daarna is het over. Maar vannacht had ik voor het eerst dat ik het echt helemaal gehad had. Buiten al het gedoe met de honden hadden we ook visite die niks van honden wil weten en een partij moeilijk ging doen. Dat is niet fijn in combinatie met honden die uit hun doen zijn. Voor mijn bijbehorende kind wil ik dan niks op de spits drijven maar ik moet zeggen dat ik het even helemaal gehad heb met dat feestdagengebeuren.
Nou, die visite kon van mij mooi wegblijven. Dat alles bij elkaar opgeteld zou mij veel te veel stress opleveren. Dat wil ik voor de honden niet, en voor mezelf ook niet.

Nee maar ja omdat ik het leuk wil houden voor degene die er bij hoort wil ik er niks van zeggen. Want die wil ik wel heel graag zien. Ik vind dan dat ik zelf maar tot het uiterste moet gaan maar leuk was het niet. Daarom, afschaffen die feestdagen dan maar :mrgreen: :wink:
lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa

Ongelezen bericht door lilalila »

Caro. schreef:
Nanna schreef:Er was een jongen van 17 die voor 3000 euro aan vuurwerk afstak. Ik bedoel, hoe komt zo'n knaap aan dat geld?
En die man van 39 en zoontje van 4 die overleden zijn door verstikking in een lift (wat een horrordood) schijnt ook door vuurwerk veroorzaakt te zijn.
Schei gewoon maar helemaal uit met die tyfustroep.
Vreselijk toch dat gezin :cry:

en dat apenverblijf, al die apen dood :cry:

Ik krijg het 'gelukkig nieuwjaar' echt bijna mijn strot niet uit. Wat een kutdag, wat een ellende.
Ik hoop zo dat die Grapperhaus woord houdt, en inderdaad het vuurwerk gaat verbieden.
Zoveel ellende , dat gezin in de lift, wat een horror. En geweld tegen hulpverleners, en de angst bij onze hondjes, en de tragedie met de apen in Duitsland.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”