Dus ik geniet lekker van alle pups die er nu voorbij komen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Schriftje erbij en alle gekke witte teentjes en vlekjes opschrijvenCleva schreef:Wat zien ze er allemaal goed uit!
Hier nog anderhalve week wachten.
Gelukkig wel allemaal uniek getekend want groene en blauwe stippen uit elkaar houden kon ik op het speciaal onderwijs al niet.
Ik ga echt op testbeeld als het op een telraam gaat lijken.
Hier, let op...dalijk heb ik 7 zwarte reuen.
Ienemienemutten bij het ophalenCleva schreef:
Dat zou dan een droomnest zijnCleva schreef:
Ik wou net zeggen, vervloek het nou nietCleva schreef: Hier, let op...dalijk heb ik 7 zwarte reuen.
Ja leuke combi he! Merle idd, ik heb hun love story in een eigen topic gezetMizzsylver schreef: Je leeft nog!![]()
![]()
Border x kelpie; ik ken iemand die die combi ook heeft gedaan en daar zijn hele leuke agility honden uitgekomen. Is de border merle? Kring je nog kekke kleurtjes ook. Wanneer verwacht je de pups?
Mizzsylver schreef:
WoW die groeien hard! Ze lijken al enorm in vergelijking met mama
ojee, maar misschien maakt dat tegenwoordig ook niet meer uit op het forumPaisley schreef:Nee niet getest. Oeh het is eruit
Een hoopje Goldens, wat een heerlijke foto'sBarnsley schreef:Hier zijn de pups vandaag ook 1 week oud. De eerste 2 zitten over de kilo en de rest zal snel volgen!
Ze zijn tevreden en groeien goed. Mams is ook super relaxed en begint weer iets meer in balans te komen qua hormonen, haha!
twinkeltje schreef:ojee, maar misschien maakt dat tegenwoordig ook niet meer uit op het forumPaisley schreef:Nee niet getest. Oeh het is eruit
Ja ze doe is lief is helemaal 2020Paisley schreef:twinkeltje schreef:ojee, maar misschien maakt dat tegenwoordig ook niet meer uit op het forumPaisley schreef:Nee niet getest. Oeh het is eruitT is crisis he
Dag 33 - 26.4 en voer nog niks extracrutz schreef:Normaal woog ik nooit veel voor en tijdens de dracht, maar ach, heb nu toch een weegschaal staan.
Sally
maandag van de eerste dekking - 24.1
Dag 21 - 24.6 (echo dag 22 bevestigde dracht)
Dag 28 - 25.15
Twee kilo alcrutz schreef:Dag 33 - 26.4 en voer nog niks extracrutz schreef:Normaal woog ik nooit veel voor en tijdens de dracht, maar ach, heb nu toch een weegschaal staan.
Sally
maandag van de eerste dekking - 24.1
Dag 21 - 24.6 (echo dag 22 bevestigde dracht)
Dag 28 - 25.15![]()
Foto van zojuist
Mizzsylver schreef:de volgende keer doe je het bijna met je ogen dichtblacky schreef:oef, nageltjes knippen. Bij de eerste nog moeilijk doen bij de laatste ging het al reuze snel.
Achteraf stelt het niet zo veel voor maar goed dat wist ik niet toen ik er aan begon![]()
Lucky had wondjes naast de tepels dus het was wel echt nodig.wat voor schaartje heb je gebruikt? Ik ben over naar zo'n kinder nagelknipper. Zo een waarvan je de bovenkant moet draaien zodat het een hefboompje wordt en dan in kinderformaat.
ik heb die van Angela. zo'n tangetje heb ik ook kan ik ook wel proberen. Gisteren alleen de voorpootjes gedaan. de achterpootjes moeten nog.Barnsley schreef:Mizzsylver schreef:de volgende keer doe je het bijna met je ogen dichtblacky schreef:oef, nageltjes knippen. Bij de eerste nog moeilijk doen bij de laatste ging het al reuze snel.
Achteraf stelt het niet zo veel voor maar goed dat wist ik niet toen ik er aan begon![]()
Lucky had wondjes naast de tepels dus het was wel echt nodig.wat voor schaartje heb je gebruikt? Ik ben over naar zo'n kinder nagelknipper. Zo een waarvan je de bovenkant moet draaien zodat het een hefboompje wordt en dan in kinderformaat.
Zo 1 gebruik ik ook inderdaad, super fijn in gebruik.