Wat ik zelf dus echt bijna elke dag meemaak is dat kleine hondjes echt blaffend en grommend in de riem hangen en dus echt lelijk doen. Dat wordt NOOIT gecorrigeerd, want tja tis maar een klein hondje

Maar als Nanni na maanden haar geduld verliest en teruggromt en hetzelfde gedrag vertoont, heb ik een agressieve hond!
en DAT haat ik dus nogal! Ze heeft juist engelengeduld, als ze pas na maanden teruggromt!! (en in de maanden die hond minstens 3x in de week gezien hebben)
Ik snap niet van kleine hondbezitters dat blaffen toegestaan wordt, het is en blijft uitdagen.
Ik heb een keer meegemaakt dat ik met Nanni op straat liep, Nanni aan de riem. Ik loop vrolijk en zie aan de overkant een klein witte pluizebol loslopen. Dus ik dacht, ach, zal wel goed zijn, anders laat je je hond niet los. Ik was nog niet klaar met de gedachte of de kleine hond ziet Nanni en steekt een nogal drukke weg over en komt grommend en blaffend op Nanni gestierd. Ze staan neus aan neus en ik dacht, ow shit nu gebeurd het! (heb het eerder meegemaakt) gelukkig wende Nanni zich af, waarom de kleine hond Nanni achtervolgde en echt stalkte.
Komt de baas eraan en zegt: Ja hij is een keer lastig gevallen door een herder. Tja ik vind dat niet vreemd als je zag hoe hij zich tegenover Nanni gedroeg! Dus ik zei al, je hebt mazzel dat je de mijne tegen kwam en geen andere, want dan had je misschien geen hondje meer...