Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
............
Moderator: moderatorteam
- rebecca
- Vaste gebruiker
jaaaaaaaaaaaaaaa we hebben 3 teefjes en 1 reutje 1 zwarte teefje 2 abricot teefjes en 1 abricot reutje we wachten nog af of er nog meer komen de laatste is net een uur geleden gekomen. doeska doet het erg goed als moeder. het was erg vreemd omdat ik er wel al op zat te wachten en toch zijn de eerste twee aan mij voorbij gegaan. ik heb haar nog uitgelaten en ben toen achter de computer gegaan daar heb ik goed zicht op doeska ze zat me steeds aan te kijken en ik praate mooi met haar maar toen ik ging kijken lagen er al twee gezond en wel.
Laatst gewijzigd door rebecca op 08 nov 2004 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- *Linda*
- Zeer actief
- rebecca
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
je mag hem wel naar mij sturen hoor, zet ik hem erop...rebecca schreef:ik wil graag een foto toevoegen maar ik weet niet hoe dat moet
boggabris@home.nl
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Van harte proficiat met je nieuwe kroost, ben benieuwd naar de foto's.rebecca schreef:jaaaaaaaaaaaaaaa we hebben 3 teefjes en 1 reutje 1 zwarte teefje 2 abricot teefjes en 1 abricot reutje we wachten nog af of er nog meer komen de laatste is net een uur geleden gekomen. doeska doet het erg goed als moeder. het was erg vreemd omdat ik er wel al op zat te wachten en toch zijn de eerste twee aan mij voorbij gegaan. ik heb haar nog uitgelaten en ben toen achter de computer gegaan daar heb ik goed zicht op doeska ze zat me steeds aan te kijken en ik praate mooi met haar maar toen ik ging kijken lagen er al twee gezond en wel.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Daar ben ik ook benieuwd naar, want ik dacht dat beide ouders zwart waren.Branka schreef:Ehh, ik heb de ballen verstand van Poedels, maar weet wel dat er 2 verschillende kleurvariëteiten zijn (n.l. zwart/wit/bruin en grijs/abrikoos). Die worden op shows ook apart gekeurd en krijgen aparte cac's (op de Toypoedel na). Is het normaal dat dat in een nest door elkaar zit?
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- little-wolf
- Zeer actief
ik dacht ook dat abrikoos alleen bij de toypoedel voor kwam.Branka schreef:Ehh, ik heb de ballen verstand van Poedels, maar weet wel dat er 2 verschillende kleurvariëteiten zijn (n.l. zwart/wit/bruin en grijs/abrikoos). Die worden op shows ook apart gekeurd en krijgen aparte cac's (op de Toypoedel na). Is het normaal dat dat in een nest door elkaar zit?
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nee Abrikoos is een kleur die bij alle Poedels voor komt. Alleen bij de Toypoedel vallen alle kleuren onder 1 ras en bij de andere Poedelrassen zijn het naar mijn weten 2 aparte rassen.little-wolf schreef:ik dacht ook dat abrikoos alleen bij de toypoedel voor kwam.Branka schreef:Ehh, ik heb de ballen verstand van Poedels, maar weet wel dat er 2 verschillende kleurvariëteiten zijn (n.l. zwart/wit/bruin en grijs/abrikoos). Die worden op shows ook apart gekeurd en krijgen aparte cac's (op de Toypoedel na). Is het normaal dat dat in een nest door elkaar zit?
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- rebecca
- Vaste gebruiker
martijn als je wilt zeiken en negatief doen kan je beter ergens anders heen gaan.
ja hoe het nou zit weet ik ook niet precies macho is een pure zwarte lijn dus het zal wel bij moeders weg komen. maar goed ik ben natuurlijk erg blij met de kleuren en met dat ze gezond zijn had ik al verteld dat ik nog een abricoos teefje erbij heb?
ja hoe het nou zit weet ik ook niet precies macho is een pure zwarte lijn dus het zal wel bij moeders weg komen. maar goed ik ben natuurlijk erg blij met de kleuren en met dat ze gezond zijn had ik al verteld dat ik nog een abricoos teefje erbij heb?
- rebecca
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
was er niet iets met de teef ivm met kleuren? waardoor die geen stamboom kreeg?Martijn schreef:Ik zeik niet. Ik verwonder me er alleen over dat je het voor elkaar krijgt om op de dag dat de teef uitgerekend is nog te missen dat de puppen al aan het komen zijn.rebecca schreef:martijn als je wilt zeiken en negatief doen kan je beter ergens anders heen gaan.
Maar goed, het past wel bij de gemakzucht die je in de rest van dit topic laat zien.
Er komen trouwens nooit abrikoos pups als de reu (of de teef) uit een puur zwarte lijn komt. Dat kan domweg niet. Dus die stamboom waar jij het over hebt klopt van geen kant of je verzint het waar je bij staat.
- rebecca
- Vaste gebruiker
- rebecca
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- rebecca
- Vaste gebruiker
- rebecca
- Vaste gebruiker
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
-
Leane
-
zoe
- Zeer actief
- Mol
- Zeer actief
klopt het moet aanwezig zijn anders is het dom weg niet mogelijkMartijn schreef:Dat maakt niet uit. Je kunt geen abricot krijgen als een van de ouders het niet draagt. Als die reu uit een puur zwarte lijn komt heb je domweg niet 3/4 abricot in je nest.yamie schreef:was er niet iets met de teef ivm met kleuren? waardoor die geen stamboom kreeg?Martijn schreef:Ik zeik niet. Ik verwonder me er alleen over dat je het voor elkaar krijgt om op de dag dat de teef uitgerekend is nog te missen dat de puppen al aan het komen zijn.rebecca schreef:martijn als je wilt zeiken en negatief doen kan je beter ergens anders heen gaan.
Maar goed, het past wel bij de gemakzucht die je in de rest van dit topic laat zien.
Er komen trouwens nooit abrikoos pups als de reu (of de teef) uit een puur zwarte lijn komt. Dat kan domweg niet. Dus die stamboom waar jij het over hebt klopt van geen kant of je verzint het waar je bij staat.
mol
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Ik ben een complete leek hoor, maar als het nou bij de teef voorkomt? Dan kan het toch wel?Mol schreef:klopt het moet aanwezig zijn anders is het dom weg niet mogelijkMartijn schreef:Dat maakt niet uit. Je kunt geen abricot krijgen als een van de ouders het niet draagt. Als die reu uit een puur zwarte lijn komt heb je domweg niet 3/4 abricot in je nest.yamie schreef:was er niet iets met de teef ivm met kleuren? waardoor die geen stamboom kreeg?Martijn schreef: Ik zeik niet. Ik verwonder me er alleen over dat je het voor elkaar krijgt om op de dag dat de teef uitgerekend is nog te missen dat de puppen al aan het komen zijn.
mol
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Een van de honden heeft geen stamboom omdat er iets zou zijn met de kleuren zou dat dan geen slipnest kunnen zijn? Daar wordt ook geen stamboom voor aangevraagd. Dan zouden er toch abrikooskleuren geboren kunnen worden?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Mika
- Actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Contacteer: