Oh??En wat mag dat wel wezen dan?sirene schreef:Ik heb haar een héél goed aanbod gedaan

Moderator: moderatorteam
Scooby schreef:Hoi Daphne,Daphne schreef:Trouwens......... doen we net als twee jaar geleden na de wandeling ook nog een bakkie?
Ik wil wel koffie en thee meenemen.
Alleen red ik het niet met twee kannen voor iedereen dus misschien voelt iemand anders zich nog geroepen?
Anders moeten we wel heel erg zuinig doen
Nou ja, tis maar een ideetje hoor
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Het is wel leuk, hè? Ik neem wel een kan warme chocolademelk mee, maar helaas hebben wij maar één thermoskan. Misschien dat nog meer mensen wat mee willen nemen?
Zullen we samen rijden maureen?Maureen en de meiden schreef:Scooby schreef:Hoi Daphne,Daphne schreef:Trouwens......... doen we net als twee jaar geleden na de wandeling ook nog een bakkie?
Alleen red ik het niet met twee kannen voor iedereen dus misschien voelt iemand anders zich nog geroepen?
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Het is wel leuk, hè? Ik neem wel een kan warme chocolademelk mee, maar helaas hebben wij maar één thermoskan. Misschien dat nog meer mensen wat mee willen nemen?
Ik neem ook warme chocolademelk mee. Schoonouders hebben zo'n enorme kan, daarmee kan je behoorlijk wat bekers mee vullen.![]()
En ik laat mn kleine monstertje gewoon thuis bij Ben want die WIL niet eens in de rugzak, alleen maar sjouwen...
Waarom mag Huts niet mee wandelen?bram en thijs schreef:Huts wandelt niet mee, Huts komt bij ons![]()
![]()
Jááááá, leuk!!!sirene schreef:Ik ben d'r al bij gezet maar wilde het ook ff zelf vertellen.
Wij gaan ook mee!
Er was toch nog iemand te vinden die de 31ste met me wilde ruilen.
Groetjes Sonja
Hoi Lies,lies schreef:is het een probleem als ik nog iemand mee neem van buiten het forum met zijn hond(en)
Hoi Maureen,Maureen en de meiden schreef:En ik laat mn kleine monstertje gewoon thuis bij Ben want die WIL niet eens in de rugzak, alleen maar sjouwen...
Hoi Irene,bram en thijs schreef:En wij hebben vakantie weet je nog?![]()
![]()
Nou, dan neem je haar mee? Er komen nog meer honden!bram en thijs schreef:Maar nu kunnen we dus niet meer want Huts komt.
![]()
![]()
Je kunt toch niet weggaan als je visite krijgt? Dat zou een beetje raar zijn.Angel-eyes schreef:Hoezo dan niet?bram en thijs schreef:Maar nu kunnen we dus niet meer want Huts komt.Scooby schreef:Hoi Irene,bram en thijs schreef:En wij hebben vakantie weet je nog?![]()
![]()
Ik heb over drie dagen ook vakantie, maar dat is toch juist een uitgelezen gelegenheid om met een forumwandeling mee te gaan?!
![]()
![]()
Ja hoor, gezellig!Tinkel schreef:Zullen we samen rijden maureen?Maureen en de meiden schreef:Scooby schreef:Hoi Daphne,Daphne schreef:Trouwens......... doen we net als twee jaar geleden na de wandeling ook nog een bakkie?
Ik neem ook warme chocolademelk mee. Schoonouders hebben zo'n enorme kan, daarmee kan je behoorlijk wat bekers mee vullen.![]()
En ik laat mn kleine monstertje gewoon thuis bij Ben want die WIL niet eens in de rugzak, alleen maar sjouwen...
Niet???Oh........lijkt me juist een goeie manier om de visite te ontlopen.bram en thijs schreef:Je kunt toch niet weggaan als je visite krijgt? Dat zou een beetje raar zijn.Angel-eyes schreef:Hoezo dan niet?bram en thijs schreef:Maar nu kunnen we dus niet meer want Huts komt.Scooby schreef: Hoi Irene,
Ik heb over drie dagen ook vakantie, maar dat is toch juist een uitgelezen gelegenheid om met een forumwandeling mee te gaan?!
![]()
![]()
Dan mag jij een van me Boxers temmen?Branka schreef:Er is een kleine kans dat ik Jari tijdens de vakantie van mijn ouders bij mij heb. Dus mogelijk dat ik mijn mannetje mee neem, maar anders kom ik zoals gezegd zonder hond.
Als ik geen hond mee neem ga ik het nog druk krijgenAngel-eyes schreef:Dan mag jij een van me Boxers temmen?Branka schreef:Er is een kleine kans dat ik Jari tijdens de vakantie van mijn ouders bij mij heb. Dus mogelijk dat ik mijn mannetje mee neem, maar anders kom ik zoals gezegd zonder hond.
Tenminste....ik weet niet hoe dat zit met hun hoest van laatst?Kan dat nog kwaad eigenlijk?
De lol dat je wordt uitgelaten en onder de bagger komt te zitten??Branka schreef:Als ik geen hond mee neem ga ik het nog druk krijgenAngel-eyes schreef:Dan mag jij een van me Boxers temmen?Branka schreef:Er is een kleine kans dat ik Jari tijdens de vakantie van mijn ouders bij mij heb. Dus mogelijk dat ik mijn mannetje mee neem, maar anders kom ik zoals gezegd zonder hond.
Tenminste....ik weet niet hoe dat zit met hun hoest van laatst?Kan dat nog kwaad eigenlijk?. Hond van Karen, Ozzy van Jessica (Hutsje) en een Boxer van jou. Kan 2 dingen betekenen: of vertrouwen dat ik een vreemde hond wel aan kan of de lol dat ik door een hond wordt uitgelaten ..... Wat zal het zijn
![]()
![]()
Vermoed het ook en ik vrees ook dat er dan heel wat mensen met een camera klaar staan ....Angel-eyes schreef:De lol dat je wordt uitgelaten en onder de bagger komt te zitten??Branka schreef:Als ik geen hond mee neem ga ik het nog druk krijgenAngel-eyes schreef:Dan mag jij een van me Boxers temmen?Branka schreef:Er is een kleine kans dat ik Jari tijdens de vakantie van mijn ouders bij mij heb. Dus mogelijk dat ik mijn mannetje mee neem, maar anders kom ik zoals gezegd zonder hond.
Tenminste....ik weet niet hoe dat zit met hun hoest van laatst?Kan dat nog kwaad eigenlijk?. Hond van Karen, Ozzy van Jessica (Hutsje) en een Boxer van jou. Kan 2 dingen betekenen: of vertrouwen dat ik een vreemde hond wel aan kan of de lol dat ik door een hond wordt uitgelaten ..... Wat zal het zijn
![]()
![]()
Nah ja, dan is het onderwerp van een volgende fotowedstrijd geen "hond in de drek" maar meer "welke hond krijgt Branka het smerigst"Branka schreef:Vermoed het ook en ik vrees ook dat er dan heel wat mensen met een camera klaar staan ....Angel-eyes schreef:De lol dat je wordt uitgelaten en onder de bagger komt te zitten??Branka schreef:Als ik geen hond mee neem ga ik het nog druk krijgenAngel-eyes schreef: Dan mag jij een van me Boxers temmen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Gerdien,Takkie schreef:Ik kom waarschijnlijk ook weer. (Even onder voorbehoud, weet nog niet of ik moet werken, maar denk wel dat ik kan)
Ja, leuk! Gezellig!Inge schreef:Zie dit topic nu pas!
Ik ga kijken of ik met Marouck kan komen, is ze 's avonds misschien lekker rustig