Felix schreef:Heb je je wel eens afgevraagd waarom die motorfietsen zoveel lawaai maken (sommige dan)
IK doe een gok:
om mensen het zwijgen op te leggen op het balkon?
Je kan dan even niets meer tegen elkaar zeggen, namelijk !
Alleen bij de politiemotoren, ( en sommige anderen),
daar kan je nog rustig bij doorpraten.
En het over 1 kam scheren van een enkeling met de rest is natuurlijk vrij makkelijk he, als 1 honden bezitter ze hond ergens laat kakke dan heeft de rest van de honden bezitters het ook maar gelijk gedaan voor het gemak!
laat die opmerking door het Nederlandse volk maar beantwoorden
wat stond op nummer 1 , van de ergenissen?
Zou zeggen, stap eens achterop dan doen we een simpel stukje snelweg apeldoorn/amersfoort bijvoorbeeld in de ochtend spits, ik denk dat jij je dood zal schrikken van hoe de automobilist altijd zit te suffen dan wel zit te slapen
,
misschien is het een kat en muis spelletje geworden, omdat jullie altijd tussen de auto's door glippen?
Ik zit jullie dan ook eens dwars, omdat de zoveelste weer tussen de auto's probeert te wringen, en dat mag toch niet?
wordt zelf namelijk regelmatig van me sokken gereden door wederom een petjes figuur met een te snelle auto, en juist ja zo'n knaapie die heeft meer oog voor ze auto radio dan voor het verkeer.
die rijden ook als gekken, helemaal me eens.
maar dat komt door die racecar-computer-spelletjes.
En dat snelle optrekken bij een stoplicht dan ... ik hoor je het al denken, wel eens gezien wat een paar honderd kilo aan auto doet als die achterop een motorfiets klapt
hoe dit zo? dat hoeft toch helemaal niet,
als je aan de regels van het verkeer houdt?
Ze wringen zich , als eerste te staan bij het stoplicht, dus ze hebben niemand voor zich
En het snelle optrekken ... dat ziet er vaak spectaculairder eruit als dat het in werkelijkheid is!

oh, dus ze rijden misschien maar 30 km of 40 km /u ?
Het ziet er dan werkelijk uit als een lichtflits!
En je hoofd , om te volgen , gaat snel van links naar rechts.
Maar het stelt niets voor, ze rijden dus veel minder