twinkeltje schreef:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pups verkopen?, Hoe?
Moderator: moderatorteam
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
allagamma schreef:Ik heb heel wat honden zonder stamboom ter wereld zien komen en nog nooit iets slechts over gehoord. Van stamboom honden heb ik wel veel negatieve dingen gehoord, dus jullie lullen uit je nek.
yeah right
misschien komt dat wel omdat de garantie zo lang was op deze honden

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
zijn martijn en ik nou nog steeds de enige die pb's van truusje hebben gekregen???
Ik vraag me trouwens af of trolletje wel werkelijk hondjes heeft een plaatje van internet plukken en in je avatar zetten kan iedereen, maar eigen foto's ho maar.... vandaar ook geen reactie op de vraag naar een foto....
Ik vraag me trouwens af of trolletje wel werkelijk hondjes heeft een plaatje van internet plukken en in je avatar zetten kan iedereen, maar eigen foto's ho maar.... vandaar ook geen reactie op de vraag naar een foto....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
schotse collie schreef:dat denk ik ookmarian* schreef:Yep,ik denk dat jullie gewoon uitverkoren warenmalinois schreef:zijn martijn en ik nou nog steeds de enige die pb's van truusje hebben gekregen???

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- linda
- Zeer actief
Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef:ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingenallagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat zeg ik niet, maar het is dus niet zo dat kruisingen altijd maar de sterkste honden zijn dat is mijn opmerking... ik dacht het ook tot een paar jaar geleden trouwens.......linda schreef:Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef:ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingenallagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.![]()

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:Ik heb ook geen PB gehad van Gammadinges...![]()

- linda
- Zeer actief
ok,dan heb ik je verkeerd begrepen,sorrymalinois schreef:nee dat zeg ik niet, maar het is dus niet zo dat kruisingen altijd maar de sterkste honden zijn dat is mijn opmerking... ik dacht het ook tot een paar jaar geleden trouwens.......linda schreef:Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef:ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingenallagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.![]()

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
-
zwijntje
- Actief
Dat bedoelt ze niet hoorlinda schreef:Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef:ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingenallagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.![]()
Kruisingen zijn even vatbaar voor ziektes als alle andere honden.
Maar eventuele erfelijke gebreken kunnen bij honden zonder stamboom veel gemakkelijker voorkomen daar men niet weet of de voorouders de erfelijke ziekte hebben of niet.
Ze wou gewoon hetzelfde zeggen als jij maar dan over honden met een stamboom.
*up* sorry was nog aan het typen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
linda schreef:ok,dan heb ik je verkeerd begrepen,sorrymalinois schreef:nee dat zeg ik niet, maar het is dus niet zo dat kruisingen altijd maar de sterkste honden zijn dat is mijn opmerking... ik dacht het ook tot een paar jaar geleden trouwens.......linda schreef:Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef: ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingen![]()

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
yep dat bedoelde ikzwijntje schreef:Dat bedoelt ze niet hoorlinda schreef:Ow,dus volgens jou zijn alle kruisingen bij voorbaat altijd ziek en rot van binnen? Goh dan heb ik wel heel specialemalinois schreef:ja die heb ik ook erg ziek alleen maar medicatie, zonder medicatie vergaat ze van de pijn en ik denk dat ze binnen een week dood is... zo gezond die kruisingenallagamma schreef:Wij hadden vroeger kruisingen en dat waren de sterkste honden, geen inentingen, niks en nooit ziek.![]()
![]()
Kruisingen zijn even vatbaar voor ziektes als alle andere honden.
Maar eventuele erfelijke gebreken kunnen bij honden zonder stamboom veel gemakkelijker voorkomen daar men niet weet of de voorouders de erfelijke ziekte hebben of niet.
Ze wou gewoon hetzelfde zeggen als jij maar dan over honden met een stamboom.
*up* sorry was nog aan het typen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:Gelukkig maar!malinois schreef:LongFields schreef:Ik heb ook geen PB gehad van Gammadinges...![]()
dan kijk je toch niet lief genoeg denk ik

-
Marion.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Re: Pups verkopen?, Hoe?, Marktplaats?
??? Een goede fokker zorgt ervoor dat er geen Wobbler in zijn lijnen voorkomt, dan hoeft hij daar ook geen garantie op te geven.allagamma schreef:Wie geeft er nu vijf jaar garantie op wobbler, niemand toch.
Wobbler is een erfelijke afwijking. Ik vind dat een fokker daar dus verantwoordelijk voor is. Waarom niet?
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Pups verkopen?, Hoe?, Marktplaats?
Dat is mooi makkelijk; lekker goedkoop fokteefje erbij! Wat wil je nog meer? Jij kan je kennel starten!allagamma schreef:Daar doen ze hier dus helemaal niet moeilijk over, dus die krijg ik er mooi bij.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Ik ga niet fokken met stamboom
Veel succes!allagamma schreef:Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Groetjes, Karen
- M@ri@nne
- Zeer actief
Re: Ik ga niet fokken met stamboom
Pssst kijk even welke kleur de naam heeft.Scooby schreef:Veel succes!allagamma schreef:Ik heb er goed over nagedacht en vind jullie argumenten overdreven. Ik zie die papieren en het werk erom heen gewoon niet zitten. Ik zie zoveel gelukkige mensen met een straathond of stamboomloze pup. Het valt allemaal best mee met al die enge ziektes die jullie hier noemen. Ik ga een nestje fokken en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.
Groetjes, Marianne.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- marian*
- Erelid