een beetjecrutz schreef:ze bennen een beetje groot idd voor 5 wk en 1 dag....................malinois schreef:wat een forse pups :N: zien er super uit hoorleuk stel
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Delwyn.... (update kopfoto's en namen pag 8)
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- clausipaus
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
- Contacteer:
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
en inmiddels zijn wij al weer gechipt en getattooeerd......nu alleen nog ff naar de DA en oud genoeg worden
Like A Hurricane Bran Bevan

Like A Hurricane Bran Bleidd

Like A Hurricane Bran Brock

Like A Hurricane Bran Bowden

Like A Hurricane Bran Begley

Like A Hurricane Branwenn Briana

Like A Hurricane Branwenn Brina

Like A Hurricane Branwenn Brady

Like A Hurricane Bran Bevan

Like A Hurricane Bran Brock

Like A Hurricane Bran Bowden

Like A Hurricane Bran Begley

Like A Hurricane Branwenn Briana

Like A Hurricane Branwenn Brina

Like A Hurricane Branwenn Brady

- dogluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De Duitse Dog
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
hey cruts, mag ik wat vragen....
jij fokt mechelaars voor de africhting he? Kun je nu al aan hun gedrag zien of ze geschikt zijn hiervoor?? En als nu blijkt dat een pup op latere leeftijd kwa karakter niet geschikt is voor de africhting etc, wat doe je dan met die pup?
Een man die ik ken vertelde eens dat een pup die afkomstig is uit ouders die waken/ africhten etc, nooit in een gezin geplaatst kunnen worden omdat ze wel een hoop dingen meekrijgen van de ouders. Zoals bijvoorbeeld het waakinstinct. Deze pups kunnen dan wel niet geschikt zijn voor de africhting, maar zijn ook te gevaarlijk voor een gezin. Dat is wat hij vertelde altans.... Ik ben maar een leek erin, maar vroeg he me gewoon af....
jij fokt mechelaars voor de africhting he? Kun je nu al aan hun gedrag zien of ze geschikt zijn hiervoor?? En als nu blijkt dat een pup op latere leeftijd kwa karakter niet geschikt is voor de africhting etc, wat doe je dan met die pup?
Een man die ik ken vertelde eens dat een pup die afkomstig is uit ouders die waken/ africhten etc, nooit in een gezin geplaatst kunnen worden omdat ze wel een hoop dingen meekrijgen van de ouders. Zoals bijvoorbeeld het waakinstinct. Deze pups kunnen dan wel niet geschikt zijn voor de africhting, maar zijn ook te gevaarlijk voor een gezin. Dat is wat hij vertelde altans.... Ik ben maar een leek erin, maar vroeg he me gewoon af....
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Aantal honden: 1
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hele leuke pups hoor 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ben Crutz dan wel niet :N: maar meestal zijn pups gefokt voor de africhting niet geschikt als huishond omdat ze iets moeten doen. Als er genoeg met ze gedaan wordt en men kent het karakter van een werkmechelaar is er weinig aan de hand. Maar vooral dat laatste laat nog weleens te wensen over...Ailena schreef:hey cruts, mag ik wat vragen....

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
crutz schreef:

- beppie
- Zeer actief