Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Essy schreef:Haar temperatuur is nu 37,0 dus iets aan het zakken. Ik denk dat ze zich langzaam voorbereid. We hebben gelukkig allebei heel lang geslapen want wie weet hoe lang het nu gaat duren. Isis ligt nu lekker op een varkensoortje te kauwen.
Ik vind het wel vreselijk spannend.
Spannend,het begin is er.
Wens Isis en jou veel sterkte tijdens de bevalling
Is het nog gelukt met je webcam?
Ik zit dat nog even uit te zoeken met die webcam
ik wil niet dat de hele wereld gelijk via die site mee kan kijken zogauw ik mijn webcam online heb. Ik wil dat liever iets selectiever kunnen. Ik wil het zo dat als ik de camera op puppycam zet mensen kunnen kijken via mijn website en als ik met iemand msn dat ik dan de camera alleen voor die persoon heb maar dat gaat geloof ik niet.
Wat geheimzinnig zeg.
Nou ja..zelf weten.
Heel veel succes gewensd! Ik hoop dat alles zo uitpakt als je hoopt dat het doet.
idd waarom mag niet iedereen mee kijken via de site....heb er zelf juist echt hele leuke reacties op gehad en je hebt toch niets te verbergen
maar idd veel succes met de komende geboorte......
dogluna schreef:
Spannend,het begin is er.
Wens Isis en jou veel sterkte tijdens de bevalling
Is het nog gelukt met je webcam?
Ik zit dat nog even uit te zoeken met die webcam
ik wil niet dat de hele wereld gelijk via die site mee kan kijken zogauw ik mijn webcam online heb. Ik wil dat liever iets selectiever kunnen. Ik wil het zo dat als ik de camera op puppycam zet mensen kunnen kijken via mijn website en als ik met iemand msn dat ik dan de camera alleen voor die persoon heb maar dat gaat geloof ik niet.
Wat geheimzinnig zeg.
Nou ja..zelf weten.
Heel veel succes gewensd! Ik hoop dat alles zo uitpakt als je hoopt dat het doet.
idd waarom mag niet iedereen mee kijken via de site....heb er zelf juist echt hele leuke reacties op gehad en je hebt toch niets te verbergen
maar idd veel succes met de komende geboorte......
Ik vind dat niets met geheimzinnigheid te maken hebben. Ik zou mijn eigen bevalling ook niet in het openbaar laten filmen en met mijn honden wil ik ook mijn privacy