Met andere woorden... ze zou hier uitstekend passen, ware het niet dat onze huidige opvanger waarschijnlijk blijft en er volgende maand een pup bijkomt. Ik heb veel overredingskracht, maar Brunilde er nu ook nog bij gaat me thuis echt niet lukken.Niika88 schreef:Nou ik kan je vertellen dat dat zeer terecht is. Is een superleuk, grappig, blij hondje. Kan prima bij andere honden ook.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Stille liefdes
- Zamunda
- Zeer actief
Echt? Hoe doet je opvanger het bij je? En wat voor pup komt erJohnny Jones schreef:Met andere woorden... ze zou hier uitstekend passen, ware het niet dat onze huidige opvanger waarschijnlijk blijft en er volgende maand een pup bijkomt. Ik heb veel overredingskracht, maar Brunilde er nu ook nog bij gaat me thuis echt niet lukken.Niika88 schreef:Nou ik kan je vertellen dat dat zeer terecht is. Is een superleuk, grappig, blij hondje. Kan prima bij andere honden ook.![]()
![]()
- Hakkene
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Dan moet ze wel brunhilde blijven heten, das cool:)Johnny Jones schreef:Met andere woorden... ze zou hier uitstekend passen, ware het niet dat onze huidige opvanger waarschijnlijk blijft en er volgende maand een pup bijkomt. Ik heb veel overredingskracht, maar Brunilde er nu ook nog bij gaat me thuis echt niet lukken.Niika88 schreef:Nou ik kan je vertellen dat dat zeer terecht is. Is een superleuk, grappig, blij hondje. Kan prima bij andere honden ook.![]()
![]()
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Het is niet eenvoudig met Noor maar we maken wel stapjes. Ze gaat wel goed met Digger en Koda en we zijn erg gek op haar. Het besluit om haar te houden nemen we pas definitief als ze naar buiten kan, los bij ons buiten of aangelijnd.Zamunda schreef: Echt? Hoe doet je opvanger het bij je? En wat voor pup komt er?!
En over zes weken komt er een working Kelpie!!
- Zamunda
- Zeer actief
Wauw, gaaf. Doe je wel een topic? Lijkt me erg leuk om het proces van opgroeien te volgen.Johnny Jones schreef:Het is niet eenvoudig met Noor maar we maken wel stapjes. Ze gaat wel goed met Digger en Koda en we zijn erg gek op haar. Het besluit om haar te houden nemen we pas definitief als ze naar buiten kan, los bij ons buiten of aangelijnd.Zamunda schreef: Echt? Hoe doet je opvanger het bij je? En wat voor pup komt er?!
En over zes weken komt er een working Kelpie!!
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik wil geen puppy. Ik wil geen puppy. Ik wil geen puppy.
Gelukkig komt het totaal niet uit want voorlopig geen vrij te krijgen. Maar ahhhh..
Gelukkig komt het totaal niet uit want voorlopig geen vrij te krijgen. Maar ahhhh..

-
Persistence
- Zeer actief
Wat is dat voor ding joh? Ik hou van de kleurtjes, maar zijn koppie lijkt veels te groot voor zijn lijf?
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Oh die vind ik schattig, maar ergens klopt hij niet helemaal. Ik hoop dat hij gewoon nog in zijn hoofd moet groeien
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Mops kruising. Denk dat de foto wat vertekend overigens want op andere foto's is dat minder.Persistence schreef:Wat is dat voor ding joh? Ik hou van de kleurtjes, maar zijn koppie lijkt veels te groot voor zijn lijf?
-
Persistence
- Zeer actief
Zet die dan ook eens neerDees en Maylo schreef:Mops kruising. Denk dat de foto wat vertekend overigens want op andere foto's is dat minder.Persistence schreef:Wat is dat voor ding joh? Ik hou van de kleurtjes, maar zijn koppie lijkt veels te groot voor zijn lijf?
- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
Persistence schreef:Zet die dan ook eens neerDees en Maylo schreef:Mops kruising. Denk dat de foto wat vertekend overigens want op andere foto's is dat minder.Persistence schreef:Wat is dat voor ding joh? Ik hou van de kleurtjes, maar zijn koppie lijkt veels te groot voor zijn lijf?
- Javierrrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin - Aantal honden: 2
Pina, podenco campanero, 3 jaar. Prachtig vind ik haar, jammer dat katten een no-go zijn....

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Sandra&co
Wauw, wat een mooi hondje <3
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Wat een plaatje!!!
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
-
Sandra&co
Dat bericht is een half jaar oud, is ze er überhaupt nog wel?Sigrid,Sandy en Diva schreef:https://www.facebook.com/47218267289619 ... =3&theater
Wil haar graag halen maar ja mijn moeder
- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Contacteer:
Ja (ik werk daar in vakantie’s en heb er stage gelopen) ze kwam dinsdag voor het eerst op schoot zittenSandra&co schreef:Dat bericht is een half jaar oud, is ze er überhaupt nog wel?Sigrid,Sandy en Diva schreef:https://www.facebook.com/47218267289619 ... =3&theater
Wil haar graag halen maar ja mijn moeder
-
Persistence
- Zeer actief
Op feestboek bij Wereldbeesten: 8 maanden oude Barzoi. Ik vind het een prachtig beest om te zien, vooral met die staande oortjes en die kleuren. Het lijkt mij niet volledig barzoi trouwens. Maar man man....

-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
waaw die is prachtig
- Zamunda
- Zeer actief
Dat kan geen echte zijn want ik vind hem niet lelijk
.
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Wat een beauty!
Het zou me niet verbazen als er helemaal geen Barzoi in zit. Ik zie meer iets herderigs en collie erin.
Het zou me niet verbazen als er helemaal geen Barzoi in zit. Ik zie meer iets herderigs en collie erin.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Moest ik ook meer aan denken inderdaad.Johnny Jones schreef:Wat een beauty!
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Oh, wat cute zeg.Javierrrr schreef:Pina, podenco campanero, 3 jaar. Prachtig vind ik haar, jammer dat katten een no-go zijn....![]()

- DesireeB
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Ik vind die Barzoi (wat mij geen Barzoi lijkt
) erg mooi
Ik zie er ook meer een Collie x Herder in
Ik zie er ook meer een Collie x Herder in
-
Persistence
- Zeer actief
Ohnee nu staat er ook nog een leuke beschrijving bij! En als er collie in zit is het des te interessanter...
Jeyran, Russische gazelle zoekt huis met tuin.
You care? Please share!
(English version on this page as well).
Zeer onverwacht kwam er in de Rusconnecties een Barzoi langs, de 8 maanden oude Jeyran. Hij was een echte gezinshond bij een rijke familie met een huis en grote tuin. Totdat de familie failliet ging, naar een flat verhuisde en hem in de tuin achterliet. Ze hadden nog wel het fatsoen om een rescue groep te bellen en te zeggen dat hij daar zat. Als de rescue groep hem niet zou ophalen zouden ze terugkomen om hem te laten euthanaseren.
De rescue groep heeft hem weggehaald en bij een "foster" ondergebracht. Foster is hier: een vieze kooi achter het huis waar hij minimaal eten kreeg en verder niets. Hij is hier gekomen met een auto en toen hij aankwam was het een van de meest smerige uitgehongerde honden die ik heb meegemaakt. Zijn vacht was een dikke vervilte laag vette klitten, met klonten aangekoekt haar in zijn oren. Hij is vel over been, je kunt al zijn botten met de hand tellen.
Ondanks alles is hij waanzinnig lief en zacht. Hij vindt iedereen aardig, is gek op kleine kinderen, wil spelen met alle honden die hij ziet, houdt van eten, kluifjes, speeltjes, kan in de auto en is goed met katten. Jeyran is helemaal 'city proof', heeft in korte tijd ook leren traplopen en de stofzuiger boeit hem niet.
Toch is een stadsappartement voor hem natuurlijk niet de beste optie, zo'n hond als dit hoort in een huis met grote tuin waar hij kan rennen.
Jeyran heeft een chip, paspoort, is gecastreerd, 8 maanden oud en nu 77 cm hoog. Omdat hij zo uitgehongerd is kan hij best nog verder groeien. Hij heeft geen stamboom maar het is een familiehond pur sang!
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201908 ... 24e29c.jpg[/img]
You care? Please share!
Zeer onverwacht kwam er in de Rusconnecties een Barzoi langs, de 8 maanden oude Jeyran. Hij was een echte gezinshond bij een rijke familie met een huis en grote tuin. Totdat de familie failliet ging, naar een flat verhuisde en hem in de tuin achterliet. Ze hadden nog wel het fatsoen om een rescue groep te bellen en te zeggen dat hij daar zat. Als de rescue groep hem niet zou ophalen zouden ze terugkomen om hem te laten euthanaseren.
De rescue groep heeft hem weggehaald en bij een "foster" ondergebracht. Foster is hier: een vieze kooi achter het huis waar hij minimaal eten kreeg en verder niets. Hij is hier gekomen met een auto en toen hij aankwam was het een van de meest smerige uitgehongerde honden die ik heb meegemaakt. Zijn vacht was een dikke vervilte laag vette klitten, met klonten aangekoekt haar in zijn oren. Hij is vel over been, je kunt al zijn botten met de hand tellen.
Ondanks alles is hij waanzinnig lief en zacht. Hij vindt iedereen aardig, is gek op kleine kinderen, wil spelen met alle honden die hij ziet, houdt van eten, kluifjes, speeltjes, kan in de auto en is goed met katten. Jeyran is helemaal 'city proof', heeft in korte tijd ook leren traplopen en de stofzuiger boeit hem niet.
Toch is een stadsappartement voor hem natuurlijk niet de beste optie, zo'n hond als dit hoort in een huis met grote tuin waar hij kan rennen.
Jeyran heeft een chip, paspoort, is gecastreerd, 8 maanden oud en nu 77 cm hoog. Omdat hij zo uitgehongerd is kan hij best nog verder groeien. Hij heeft geen stamboom maar het is een familiehond pur sang!
[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/201908 ... 24e29c.jpg[/img]
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Dat is er echt één voor jou!Dees en Maylo schreef:Ik klikte per ongeluk een herplaatser aan..
http://link.marktplaats.nl/m1444885205? ... ialbuttons
Wel een flinke prijs voor een herplaatser, maar als je de hond graag zou willen.. Heb je al gebeld?
Daar moet toch een liefhebber voor zijn, wat een gave hond! Is hij al in Nederland?Persistence schreef:Ohnee nu staat er ook nog een leuke beschrijving bij! En als er collie in zit is het des te interessanter...
You care? Please share!
-
Dennenappel
- Zeer actief
Ik vind Jeyran wel echt heel leuk!!
Maar zit natuurlijk aardig jachtinstinct in... denk dat hij wel snel een plekje vind.
Maar zit natuurlijk aardig jachtinstinct in... denk dat hij wel snel een plekje vind.