dat was figuurlijk, dat snap je zelf denk ik ook wel heCélie schreef:Lekkere normen en waarden zeg iemand bont en blauw slaanfrank1985 schreef: Mijn ex doet paardrijden en als ik thuis zou komen en vertellen dat ik met 90 km/h langs een paard zou zijn gereden kon ik denk ik met een hoop blauwe plekken het huis verlaten. En terecht....
Dat heeft imo met normen en waarden te maken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
- frank1985
- Zeer actief
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- frank1985
- Zeer actief
zo zwaar in de nesten gewerkt hier.... dan is er maar een oplossing....Mickie schreef:Gone with the wind ...
Gone with the wind
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Misschien is ie uit de bocht gevlogen tegen een boom aan? Bomen geven in de regel een beetje minder mee dan mensen en honden. En laten zich ook niet zo snel van zijn route afsnauwenfrank1985 schreef:zo zwaar in de nesten gewerkt hier.... dan is er maar een oplossing....Mickie schreef:Gone with the wind ...
Gone with the wind
-
NicoBorder
Ik ben er nog. Geen paniek. Veel bij getraind in de Ardennen deze week. Volgend weekend Zuid Limburg. Nu ga ik even mijn bron zoeken.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ga jij maar even badderen in je bron, jochie..NicoBorder schreef:Ik ben er nog. Geen paniek. Veel bij getraind in de Ardennen deze week. Volgend weekend Zuid Limburg. Nu ga ik even mijn bron zoeken.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Net heerlijk gewandeld over de berg en voldoende mtb'ers tegengekomen. Ging allemaal prima 
-
NicoBorder
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Zou ook een leuk onderschrift zijnmirretje schreef:dit vind ik echt een geweldige uitspraak!!! Die ga ik onthouden haha
"Bij vlagen ben ik geniaal... Helaas is het hier altijd windstil!"
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Holterberg.NicoBorder schreef:Welke berg?
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Vandaag ook meerdere mtbers tegen gekomen, met niemand ruzie gehad, alleen maar opmerkingen dat Bo al aardig zwart was van de modder, door een vriendelijk lachende meneer

-
falkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Contacteer:
Daar fietsen dan ook fantastische mtb'ersHolterberg.

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Mickie schreef:Pompiedompiedom ...NicoBorder schreef:Nu ga ik even mijn bron zoeken.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
- Machie
- Zeer actief
Ik heb er zelf ook 1 in huis wonenfalkje schreef:Daar fietsen dan ook fantastische mtb'ersHolterberg.. Er mag er zelfs eentje bij mij in huis wonen.
-
Ήυs
Wát ik vandaag gespot heb!!!! NIET normaal!
Twee mtb-ers op de wandelpaden in het park! Terwijl er gewoon verharde fietspaden waren! Ik was helemaal geshockeerd!
Hier het bewijs:

Twee mtb-ers op de wandelpaden in het park! Terwijl er gewoon verharde fietspaden waren! Ik was helemaal geshockeerd!
Hier het bewijs:

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Misschien was dat Nicootje wel.
Het blijft trouwens wel stil van die kant. zou hij nog steeds zijn bronnen aan het zoeken zijn?
Het blijft trouwens wel stil van die kant. zou hij nog steeds zijn bronnen aan het zoeken zijn?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Ήυs
Ik ga naar het MTB forum om te klagen denk ik!Ptje schreef:Misschien was dat Nicootje wel.
Heb het zelfs gefilmd! Nu zijn ze er geweest!
http://www.youtube.com/watch?v=rMsTulSwWAI
Fay dacht "gooit gvd die bal nou eeeeens, wat ben je aan het doen jóh!"
- Ptje
- Zeer actief
Als NIcootje nou nog moeilijk gaan doen dan sturen we het fillumpie naar opsporing verzocht 
Ήυs
ZekerPtje schreef:Als NIcootje nou nog moeilijk gaan doen dan sturen we het fillumpie naar opsporing verzocht
-
Wilm@
Hé, nieuwe hobby? MBT spotten op wegen waar ze niet mogen rijden en het dan hier plaatsen.
Dát zal ze leren.

Dát zal ze leren.
- mirretje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een mechelse herder
zolang die MTB'ers niemand tot last zijn is het toch geen probleem waar ze fietsen? Misschien zijn deze twee heren wel heel erg netjes en bellen ze op tijd of stappen ze af als ze wandelaars tegenkomen. Vind het niet echt netjes om foto's van mensen te plaatsen die daar geen weet van hebben. Of ze nou de wet overtreden of niet.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

-
NicoBorder
bron= http://www.gezondheid.be/talk/index.cfm ... =&curtag=7 een preciezere url is nog niet vindbaar aangezien ik nog niet thuis ben geweest.
Maar ja dat was ik! Ik ben die 20 jarige met die grijze baard en dikke pens!
Maar ja dat was ik! Ik ben die 20 jarige met die grijze baard en dikke pens!
-
Muk
Mtb-ers maken van elk bospad een platgereden blubberpad, en dat vind ik wel een vorm van last hebben van. Bovendien crossen mtb-ers hard, zeker op zo'n makkelijk pad, dus dat is alleen maar gevaarlijker. Je bent wel erg naïef mirretje, dat je hier geen risico's in ziet.mirretje schreef:zolang die MTB'ers niemand tot last zijn is het toch geen probleem waar ze fietsen? Misschien zijn deze twee heren wel heel erg netjes en bellen ze op tijd of stappen ze af als ze wandelaars tegenkomen. Vind het niet echt netjes om foto's van mensen te plaatsen die daar geen weet van hebben. Of ze nou de wet overtreden of niet.
-
Ήυs
Naja ze reden daarna inderdaad in een bocht, het is een druk park en in die bocht zie je niets, en nog een losloop gebied ook.Muk schreef:Mtb-ers maken van elk bospad een platgereden blubberpad, en dat vind ik wel een vorm van last hebben van. Bovendien crossen mtb-ers hard, zeker op zo'n makkelijk pad, dus dat is alleen maar gevaarlijker. Je bent wel erg naïef mirretje, dat je hier geen risico's in ziet.mirretje schreef:zolang die MTB'ers niemand tot last zijn is het toch geen probleem waar ze fietsen? Misschien zijn deze twee heren wel heel erg netjes en bellen ze op tijd of stappen ze af als ze wandelaars tegenkomen. Vind het niet echt netjes om foto's van mensen te plaatsen die daar geen weet van hebben. Of ze nou de wet overtreden of niet.
Mirretje maakt zich meer druk over politieagenten die boodschappen doen in uniform
Mijn post was overigens bedoeld als grapje. Deze mtb-ers gaan ook weer van YouTube, die laat ik niet staan
- Ptje
- Zeer actief
Zie laat ik dat nou meteen gedacht hebbenNicoBorder schreef: Maar ja dat was ik! Ik ben die 20 jarige met die grijze baard en dikke pens!
Maar wat doe jij nou op die goeikopuh rotfiets ik dacht dat je een R I huppeldepup had, dat valt me tóch weer van je tegen Nicootje, alweer een illusie aan diggelen
NicoBorder
Waar is dit?
Nou aan het filmpje te zien vormen deze mensen zelfs voor schildpadden geen bedreigen MUK. Ze rijden niet meer als 20 per uur.
Nou aan het filmpje te zien vormen deze mensen zelfs voor schildpadden geen bedreigen MUK. Ze rijden niet meer als 20 per uur.
-
Ήυs
Ik zal je er eens voor smijtenNicoBorder schreef:Waar is dit?
-
NicoBorder
Succes dit is strafbaar trouwens volgens de meeste mensen op het forum. Maar ben niet bang.
-
Muk
De mensen op de foto's zijn onherkenbaar, dus is het is sowieso niet strafbaar. Maar rechten zijn niet je sterkste kant. Kom maar weer eens terug als wat weet van portretrecht en mensen fotograferen in het openbaar.NicoBorder schreef:Succes dit is strafbaar trouwens volgens de meeste mensen op het forum. Maar ben niet bang.
-
NicoBorder
Nee dat bedoel ook helemaal niet slimpie. Ik bedoel het "dreigement" ik zal je er voor smijten.
-
Muk
Och ja, die met sarcastische smiley. Ja, daarmee maak je echt veel kans bij een juridische procedure...not.NicoBorder schreef:Nee dat bedoel ook helemaal niet slimpie. Ik bedoel het "dreigement" ik zal je er voor smijten.