Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
- frank1985
- Zeer actief
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Het vuur is er een beetje uit bij TS 
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Tja als je niets zinnigs hebt te melden dan ben je al gauw uitgel*lt.
We weten onderhand wel dat je met elkaar rekening behoort te houden, of je nou op een stalen of een natuurlijk ros zit of als je loopt dus die discussie hoeven we niet meer uit te melken,(liever niet zelfs
)
Wie er nu het gezondst is dat is niet interessant dus er zijn er weinig onderwerpen over waar Nicootje nog een beetje zogenaamd interessant kan doen.
Misschien over zijn fiets
of over zijn studie bedrijfskunde
of over wat moesje hem op de boterham heeft gedaan vandaag maar goed hij heeft het toch nog lang volgehouden dat moet je hem nageven

We weten onderhand wel dat je met elkaar rekening behoort te houden, of je nou op een stalen of een natuurlijk ros zit of als je loopt dus die discussie hoeven we niet meer uit te melken,(liever niet zelfs
Wie er nu het gezondst is dat is niet interessant dus er zijn er weinig onderwerpen over waar Nicootje nog een beetje zogenaamd interessant kan doen.
Misschien over zijn fiets
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Muk
Hahaha, wat een grap. Ik gok dat Nico ejaculatieproblemen heeft. Door zoveel te fietsen heeft het mannelijk zaakje wel wat te lijden.Mickie schreef:Hoe had je hem gevonden dan? Staat hij bij je favorieten of had je hem via google?NicoBorder schreef:bron= http://www.gezondheid.be/talk/index.cfm ... =&curtag=7 een preciezere url is nog niet vindbaar aangezien ik nog niet thuis ben geweest.
Ik wacht geduldig op HET bewijs van mijn ongelijk
*edit: wat een ver-schrik-ke-lijk forum trouwenswat zócht je daar in 's hemelsnaam?!
Aangezien google niks van dat forum indexeert, moet je er welhaast met een specifiek doel zitten. Wie ben jij, die gast met de ejaculatieproblemen of die met de vreemde vlekjes op je eikel?
-
NicoBorder
Mwaw, deze kwam bovenaan te staan toen ik googelde maar ik kan m'n zoekwoorden niet achterhalen.
- Ptje
- Zeer actief
Kómop Nico je kunt wel beter, iets beter je best doen mienjong komop niet verslappen hoor, je hebt het nu al zoveel pagina's volgehouden.NicoBorder schreef:Mwaw, deze kwam bovenaan te staan toen ik googelde maar ik kan m'n zoekwoorden niet achterhalen.
Je moet nu doorgaan, je KÚNT het.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1

Nico is bijna klaar
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Ptje
- Zeer actief
NicoBorder
@Mickie
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn idee. Kan niks meer vinden in ieder geval. Maar ik ga geen quotes aanpassen hoor wat maakt mij dat nou uit. Misschien is de content verwijderd maar dan zou ik de links nog moeten hebben...
MUK nou begin je trouwens alweer over geslachtsdelen, whats the problem? Kan jij die van jou niet meer zien door je dikke pens? Je man zal wel hetzelfde probleem hebben.
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn idee. Kan niks meer vinden in ieder geval. Maar ik ga geen quotes aanpassen hoor wat maakt mij dat nou uit. Misschien is de content verwijderd maar dan zou ik de links nog moeten hebben...
MUK nou begin je trouwens alweer over geslachtsdelen, whats the problem? Kan jij die van jou niet meer zien door je dikke pens? Je man zal wel hetzelfde probleem hebben.
-
NicoBorder
Zodra ik weer een heel uur vrij heb/ zin heb.
- Ptje
- Zeer actief
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Nico, heb jij een fobie voor de zwaardere medemens?
- Ptje
- Zeer actief
Haha misschien juist een crusch of een moedercomplex.
Misschien zou hij wel eens lekker gesandwiched willen worden door een paar volupteuze vrouwen (of heren dat kan ook)
Misschien zou hij wel eens lekker gesandwiched willen worden door een paar volupteuze vrouwen (of heren dat kan ook)
NicoBorder
@Flamme: een bloed hekel aan zijn de juiste woorden. Begint hier net op Amerika te lijken.
-
Rexyboy
- Actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
gaat dit nog steeds door!?
Wees niet te lang boos op mij en sluit mij niet op voor straf,
jij hebt je werk en je vrienden... en ik? Ik heb alleen jou...

Uploaded with ImageShack.us
jij hebt je werk en je vrienden... en ik? Ik heb alleen jou...

Uploaded with ImageShack.us
-
Muk
Ik denk dat hij stiekem op zwaardere dames / heren valt! Maar hij zit nog in de ontkenningsfase.flamme schreef:Nico, heb jij een fobie voor de zwaardere medemens?
-
NicoBorder
MUK: Zou een zeer aantrekkelijke optie zijn; om de plaats van fossiele brandstof in te nemen dan. Vet is een prima energie bron. Dikkie.
Tara heb jij niets beters te doen dan constant plaatjes op te zoeken?
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Tara schreef:In een strakke en glimmende outfit is ieder mens gelijk.Muk schreef:Ik denk dat hij stiekem op zwaardere dames / heren valt! Maar hij zit nog in de ontkenningsfase.flamme schreef:Nico, heb jij een fobie voor de zwaardere medemens?![]()
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
NicoBorder
Njet, ik zit in de trein op de eeeeppppaaaaadddd. (dit filmpje is erg grappig)
-
Muk
Ach ja, moet je je kleine piemel weer compenseren met gescheld? Triest. In plaats van je frustratie op de medemens te botvieren (die jouw sportbeurs betaalt, want jij voegt niets toe aan de maatschappij), kun je ook gewoon wat meer je rechtenkennis ophalen.NicoBorder schreef:MUK: Zou een zeer aantrekkelijke optie zijn; om de plaats van fossiele brandstof in te nemen dan. Vet is een prima energie bron. Dikkie.
- Jeannettebo
- Zeer actief
ach met een maatje meer kan je tenmnste tegen een stootje, kan je van jou niet zeggen. Één windvlaagje en je ligt naast je fietsje.
Mochten we je tegen komen en je doet wer eens zo vervelend als je hier doet, dan hoeven we alleen maar op je borstkas te gaan zitten, kom je nergens meer.
Mochten we je tegen komen en je doet wer eens zo vervelend als je hier doet, dan hoeven we alleen maar op je borstkas te gaan zitten, kom je nergens meer.

-
NicoBorder
Hoezo scheld ik? De benaming voor mensen die te zwaar zijn is: dik. Als ik er een woordje in de trant van: vies/vuil/goor er voor zou zetten dan pas zou ik schelden. Dikkie. Wel leuk dat jij alleen aannames over mijn fysieke eigenschappen kan maken die nergens op gebaseerd zijn.
- Jeannettebo
- Zeer actief
je bent nogal denigrerend bezig naar de stevige medemens, blijkbaar moet je eea compenseren of te verbergen, al denk ik eerder dat beide het geval is 

-
NicoBorder
Ja en? Ik kan ook ergens denigrerend over zijn zonder iets te hoeven compenseren of te verbergen. Ik ben ook denigrerend over linkse stemmers, de meeste gelovige en tokkies.
- Jeannettebo
- Zeer actief
dan ben je dus zelfs denigrerend naar je zelf, dacht al dat je wat onzeker was. Dan klopt de conclusie over verbergen en compenseren dus wel degelijkNicoBorder schreef:Ja en? Ik kan ook ergens denigrerend over zijn zonder iets te hoeven compenseren of te verbergen. Ik ben ook denigrerend over linkse stemmers, de meeste gelovige en tokkies.

-
NicoBorder
Dat zie ik toch anders, de meeste van jullie zijn hier de tokkies.
-
Muk
Weet je Nico...NicoBorder schreef:Hoezo scheld ik? De benaming voor mensen die te zwaar zijn is: dik. Als ik er een woordje in de trant van: vies/vuil/goor er voor zou zetten dan pas zou ik schelden. Dikkie. Wel leuk dat jij alleen aannames over mijn fysieke eigenschappen kan maken die nergens op gebaseerd zijn.
Hersencellen heb je niet, want je eq en iq ontbreken volledig. Dan kan ik wel steviger zijn dan een skeletachtige sporter, maar dat is al snel het geval. Hersencellen en de lengte van je piemel daarentegen blijven altijd gelijk. Daar zit geen groei meer in.
-
Muk
De enige tok dat ben jij. Jij houdt geen rekening met je medebosgebruikers, wij wel. Jij denkt dat de wetgeving zo is zoals in jouw fantasie, wij niet. Jij scheld mensen verrot in het bos én bedreigt mensen in het bos, wij niet. Dus wie is hier de tok?NicoBorder schreef:Dat zie ik toch anders, de meeste van jullie zijn hier de tokkies.
-
NicoBorder
Nu heb ik je op de teentjes getrapt hé Garfield. Trouwens een prostaat groeit je hele leven door en hersencellen nemen na een bepaalde leeftijd af dus je hebt weer eens ongelijk. Uhh als jij met je dikke reet stug eigenwijs op een mtb pad blijft lopen ben je een flinke tok in mijn opinie. Tevens scheld ik nooit maar maak ik liever grappige doch beledigende opmerkingen. En als ik dan "bedreig" in jullie opinie, waar ik het absoluut niet mee eens ben dan doe ik dat tenminste nog in real life en niet op het internet.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 25 jan 2012 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeannettebo
- Zeer actief
volgens mij kunnen de meeste hier gewoon met andere bosgebruikers overweg en mogen ze er gewoon komen, jij wil alles voor jezelf hebben en haalt mensen omlaag om je doel te bereiken.NicoBorder schreef:Dat zie ik toch anders, de meeste van jullie zijn hier de tokkies.
Ik zelf heb afgelopen weekend ook weer netjes het bos gedeeld met mtbers en wandelaars, ook op de kleine paadjes, daar liep mijn route overheen namelijk.

-
NicoBorder
Gefeliciteerd