Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teckels
Moderator: moderatorteam
- IvysToeter
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 1
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel langhaar
Re: Teckels
DjoysDesignz schreef:Hey dames. Ik ga deze week alles bijlezen en beantwoorden.
Heb helaas zondag 9 juni een schop van een paard gehad tijdens een buitenrit en hierdoor een scheenbeenbreuk opgelopen en door de malle molen gegaan van operatie enz... Dus geen tijd/zin gehad forums bij te houden.
Jeetje, dat is erg pijnlijk!! En ja het forum is erg leuk maar als je zoiets meemaakt dan heb je je hoofd bij andere dingen, heel logisch...
Ik hoop dat je snel weer hersteld, veel beterschap!
- IvysToeter
- Zeer actief
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
Wat een leuke foto's Ivystoeter, en Dobby met haar bijpassende tuigje!!
En gefeliciteerd natuurlijk!!
En gefeliciteerd natuurlijk!!
-
- nieuw lid
Wat leuk om hier al die teckels bij elkaar te zien! Schattig ook op zo'n bruiloft!!
Ik heb een Jack Teckel, beide ouders zijn ruwhaar. Toevallig zat ik laatst te googlen op Jack Teckel, maar ik vind toch echt bijna geen enkele hond die ook maar een beetje op haar lijkt. Ze is zwart/grijs (niet van ouderdom), heeft echt een teckel snuit (als ze nat is kun je dat goed zien), maar een stukje hoger op de pootjes. En ze heeft 1 teckel oortje
zo'n flapje. De andere staat puntig naar de zijkant, meer als een jack. Ik heb nog nooit iemand gehad die haar ras/kruising heeft geraden! Meestal denken ze aan een pup van het een of ander 
Ik heb een Jack Teckel, beide ouders zijn ruwhaar. Toevallig zat ik laatst te googlen op Jack Teckel, maar ik vind toch echt bijna geen enkele hond die ook maar een beetje op haar lijkt. Ze is zwart/grijs (niet van ouderdom), heeft echt een teckel snuit (als ze nat is kun je dat goed zien), maar een stukje hoger op de pootjes. En ze heeft 1 teckel oortje

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Die blik van Dobby
Had vandaag een fotoshoot bij Ron Baltus met de dames..
Hier alvast 1tje die ik van Jules had gekregen.

Had vandaag een fotoshoot bij Ron Baltus met de dames..
Hier alvast 1tje die ik van Jules had gekregen.

- petra1
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Ivy'sToeter: leuke foto's, en nog gefeliciteerd met jullie trouwen, jullie zien er stralend uit!
@Inge: Wat is Jules een lekker vrolijk meisje!
@Inge: Wat is Jules een lekker vrolijk meisje!
- Daniela
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergteckel
Leuke foto's van de teckels weer
ik ga vanmiddag Bobbie weer ophalen, na een week op vakantie te zijn geweest
die heeft zijn tijd doorgebracht bij een andere teckel.

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
@Ivystoeter: gefeliciteerd
schattig, met Dobby erbij

schattig, met Dobby erbij

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Actief
Ivystoeter: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! En wat leuk dat Dobby erbij was! Zij kwam toch de ringen brengen tijdens de plechtigheid? Hoe ging dat?
Hele mooie foto's trouwens....
Hele mooie foto's trouwens....
-
- Actief
@Daniela: Hoe heeft Bobbie het gehad? lekker veel gespeeld met een teckel kameraadje? En hoe was je eigen vakantie? Wij gaan begin september een week naar spanje en we laten Yara bij mijn zus, zij heeft ook een hond dus ze zal zich wel vermaken maar het idee dat we haar een week niet zien.....vreselijk! Maar ja om haar mee te nemen in het vliegtuig is echt geen optie, dat doe ik haar niet aan. Maar het zal wel even raar zijn zo zonder Yara...
Yara is nu 7 maand en heeft gisteren nog een controle gehad bij de dierenarts, en alles was prima
de tanden waren gelukkig allemaal goed gewisseld, haar gewicht is nu 4,4 kilo! Dus al met al helemaal Toppie!
@Inge: wat een leuke foto van Jules!! erg leuk zo'n fotoreportage...
Yara is nu 7 maand en heeft gisteren nog een controle gehad bij de dierenarts, en alles was prima

@Inge: wat een leuke foto van Jules!! erg leuk zo'n fotoreportage...
-
- Actief
@_Juul_ Hoe gaat het nu met Mojo?? heb je nog leuke foto's? Ik vind het toch zo'n knapperd!!
- petra1
- Zeer actief
Hier mijn Dax nog weer eens:
Links Dax, 12½ week oud, rechts Basset fauve de Bretagne Jolie 19 maanden oud:

Links Dax, 12½ week oud, rechts Basset fauve de Bretagne Jolie 19 maanden oud:

- Lynnepien
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
Ja, goed voorbeeld doet goed volgen 

- Daniela
- Zeer actief
Bobbie zijn vakantie ging minder.. Vooral omdat Bobbie zich nogal als de baas gedroeg, maar dat is gelukkig wel opgelost door de gene waar hij was. Hij heeft het daar verder wel leuk gehad met de drie kinderen, schaapjes, pony en de konijnen.. Ben wel blij dat mijn ettertje weer thuis is. Nu op naar het volgende obstakel.. We hebben vanochtend een kitten opgehaald en Bobbie is door het dolle heen..
Mijn eigen vakantie was prima
weekje griekenland. Bijna geen tijd gehad om Bobbie te missen 
Komt vast helemaal goed met yara hoor! Jullie alvast veel plezier op vakantie!
Mijn eigen vakantie was prima

Komt vast helemaal goed met yara hoor! Jullie alvast veel plezier op vakantie!
- petra1
- Zeer actief
- P-tt
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
Ja, al vanaf dag 1 hebben ze een mega klik samen.
Jolie is ook weer helemaal opgeleefd sinds de komst van Dax, en daar zijn we heel erg blij mee.
Het zijn echt beste vriendinnen, waar de een is, is de ander ook.
Zelfs met boswandelingen komt Jolie regelmatig even bij Dax kijken of het allemaal wel goed gaat.
Als er een vreemde hond naar Dax toe komt, dan komt Jolie ook altijd even kijken en als de hond te lomp doet gaat ze er tussen staan
De eerste dag had Dax wat moeite met haar brokjes kauwen, ze had van de fokker hele harde brokjes mee gekregen, en wat deed Jolie: ze pakte een brokje uit de bak, beet hem in een paar kleine stukjes en schoof ze naar Dax.
We dachten dat dat toeval was, maar nee, ze deed het nog een paar keer tot Dax zelf ging eten
Jolie is ook weer helemaal opgeleefd sinds de komst van Dax, en daar zijn we heel erg blij mee.
Het zijn echt beste vriendinnen, waar de een is, is de ander ook.
Zelfs met boswandelingen komt Jolie regelmatig even bij Dax kijken of het allemaal wel goed gaat.
Als er een vreemde hond naar Dax toe komt, dan komt Jolie ook altijd even kijken en als de hond te lomp doet gaat ze er tussen staan

De eerste dag had Dax wat moeite met haar brokjes kauwen, ze had van de fokker hele harde brokjes mee gekregen, en wat deed Jolie: ze pakte een brokje uit de bak, beet hem in een paar kleine stukjes en schoof ze naar Dax.
We dachten dat dat toeval was, maar nee, ze deed het nog een paar keer tot Dax zelf ging eten

- Florabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Langharige kaninchen Teckel
Wat een leuke teckelfoto's weer!
@IvysToeter: van harte met jullie huwelijk! Leuk dat Dobby erbij was. Gedroeg ze zich goed? Sofie raakte in de trouwzaal een beetje van slag door alle aandacht en wilde onder mijn jurk kruipen..ahum..
@petra1: stoer beest, jouw Dax! En fijn dat het samen met Jolie zo lekker gaat.
@Daniela: hoe gaat het met Bobbie en de kitten? De kat wordt later vast de baas
@Chan35: 4,4 kg, wow!! Sofie komt niet verder dan 3,2 op het moment (maar we voeren haar wat extra; de da vond dat ze toch wel richting 3,5kg zou moeten..).
@Inge: wat is Jules heerlijk vrij! Echt een lieve foto ook.
Hier gaat alles goed. Sofie is een beetje ziek geweest. Combi van mijn afwezigheid, warmte en een nieuwe oppas: ineens wilde ze niet eten en werd ze heel bang voor alles. Naar de da geweest. Medisch was er niet veel aan de hand, beetje obstipatie. De rest zat tussen haar lange oren;-) Nu gaat het gelukkig weer beter, maar ze moet echt wat meer gaan eten.
@IvysToeter: van harte met jullie huwelijk! Leuk dat Dobby erbij was. Gedroeg ze zich goed? Sofie raakte in de trouwzaal een beetje van slag door alle aandacht en wilde onder mijn jurk kruipen..ahum..
@petra1: stoer beest, jouw Dax! En fijn dat het samen met Jolie zo lekker gaat.
@Daniela: hoe gaat het met Bobbie en de kitten? De kat wordt later vast de baas

@Chan35: 4,4 kg, wow!! Sofie komt niet verder dan 3,2 op het moment (maar we voeren haar wat extra; de da vond dat ze toch wel richting 3,5kg zou moeten..).
@Inge: wat is Jules heerlijk vrij! Echt een lieve foto ook.
Hier gaat alles goed. Sofie is een beetje ziek geweest. Combi van mijn afwezigheid, warmte en een nieuwe oppas: ineens wilde ze niet eten en werd ze heel bang voor alles. Naar de da geweest. Medisch was er niet veel aan de hand, beetje obstipatie. De rest zat tussen haar lange oren;-) Nu gaat het gelukkig weer beter, maar ze moet echt wat meer gaan eten.

Sofie!

- IvysToeter
- Zeer actief
Dobby was erg braaf in het gemeentehuis!
daarna hebben mijn ouders haar naar huis gebracht, maar ze was toch wel een beetje gestresst geweest geloof ik.
Ach alles is weer goed.
Vandaag ben ik tussen de middag lekker een stuk gaan wandelen met Dobby.
Had het eerste stuk de korte lijn eraan.
maar had de lange (uitrol)lijn in mijn zak, dus die op een gegeven moment eraan geklikt.
kon mevrouwtje lekker rennen en spelen.
We zijn bijna 40 minuten wezen wandelen, het was lekker weer!
Dobby is nu moe en ligt uitgeteld te slapen in haar bench.
Ik vind haar nu qua uiterlijk ook ineens zo volwassen geworden.
ze is niet meer de puppy die ze was, maar ja het is dan ook geen puppy meer he? qua leeftijd dan haha.
maar dat is meer iets van de laatste paar weken dat ik haar ineens wat volwassener vind.
ik denk toch dat ze omdat ze zo jong al zo ziek is geweest pas later in de breedte is gaan groeien dan teckels normaal doen.
dat gevoel heb ik.
daarna hebben mijn ouders haar naar huis gebracht, maar ze was toch wel een beetje gestresst geweest geloof ik.
Ach alles is weer goed.
Vandaag ben ik tussen de middag lekker een stuk gaan wandelen met Dobby.
Had het eerste stuk de korte lijn eraan.
maar had de lange (uitrol)lijn in mijn zak, dus die op een gegeven moment eraan geklikt.
kon mevrouwtje lekker rennen en spelen.
We zijn bijna 40 minuten wezen wandelen, het was lekker weer!
Dobby is nu moe en ligt uitgeteld te slapen in haar bench.
Ik vind haar nu qua uiterlijk ook ineens zo volwassen geworden.
ze is niet meer de puppy die ze was, maar ja het is dan ook geen puppy meer he? qua leeftijd dan haha.
maar dat is meer iets van de laatste paar weken dat ik haar ineens wat volwassener vind.
ik denk toch dat ze omdat ze zo jong al zo ziek is geweest pas later in de breedte is gaan groeien dan teckels normaal doen.
dat gevoel heb ik.

- Lynnepien
- Zeer actief
Ooh, bah, Pippa heeft net mogen douchen... Ik was met haar gaan wandelen en ze liep los. Ze ging even een bermpje af dus ik zag haar niet. Ik wachtte even, riep en ze kwam niet. Dus ik denk van een paar stappen terug te doen, meestal komt ze dan wel kijken als ze me niet meer hoort of ziet. Duurde wel erg lang, dus ik wil net gaan kijken waar ze blijft, komt ze helemaal blij aangerend. Ik dan maar blij dansjes doen
Tot ik zie dat ze vrolijk in de poep had liggen rollen
Bij thuiskomst dan maar naar boven (is ze nog nooit geweest) en onder de douche (ook de eerste keer dus). Na een tijdje vond ze het wel aangenaam geloof ik, maar het allerleukste was na het droogwrijven nog even extra droogwrijven aan de fleecedekentjes op de bank 

- P-tt
- Zeer actief
Lekker hè van die poeprollers. Hier is soms met periodes wel 3x per week raakLynnepien schreef:Ooh, bah, Pippa heeft net mogen douchen... Ik was met haar gaan wandelen en ze liep los. Ze ging even een bermpje af dus ik zag haar niet. Ik wachtte even, riep en ze kwam niet. Dus ik denk van een paar stappen terug te doen, meestal komt ze dan wel kijken als ze me niet meer hoort of ziet. Duurde wel erg lang, dus ik wil net gaan kijken waar ze blijft, komt ze helemaal blij aangerend. Ik dan maar blij dansjes doenTot ik zie dat ze vrolijk in de poep had liggen rollen
Bij thuiskomst dan maar naar boven (is ze nog nooit geweest) en onder de douche (ook de eerste keer dus). Na een tijdje vond ze het wel aangenaam geloof ik, maar het allerleukste was na het droogwrijven nog even extra droogwrijven aan de fleecedekentjes op de bank

- Lynnepien
- Zeer actief
't Is de eerste keer dat ze dat doetP-tt schreef:Lekker hè van die poeprollers. Hier is soms met periodes wel 3x per week raakLynnepien schreef:Ooh, bah, Pippa heeft net mogen douchen... Ik was met haar gaan wandelen en ze liep los. Ze ging even een bermpje af dus ik zag haar niet. Ik wachtte even, riep en ze kwam niet. Dus ik denk van een paar stappen terug te doen, meestal komt ze dan wel kijken als ze me niet meer hoort of ziet. Duurde wel erg lang, dus ik wil net gaan kijken waar ze blijft, komt ze helemaal blij aangerend. Ik dan maar blij dansjes doenTot ik zie dat ze vrolijk in de poep had liggen rollen
gelukkig laat Goof het soms met een ferme UHH, maar ja, soms ook niet dus.

- IvysToeter
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Hoi iedereen... beetje globaal bijgelezen! maar ga vanaf nu het weer volgen 
Zag al leuke foto's weer voorbij komen.

Zag al leuke foto's weer voorbij komen.
- Daniela
- Zeer actief
Ook hier even gauw laten zien hoe lief ze zijn:

Bobbie en poes.. Bobbie wil soms net iets te graag spelen, en de eerste dag was echt een ramp zo hysterisch dat hij was. Maar ik vermoed dat ze elkaar toch wel leuk vinden

Bobbie en poes.. Bobbie wil soms net iets te graag spelen, en de eerste dag was echt een ramp zo hysterisch dat hij was. Maar ik vermoed dat ze elkaar toch wel leuk vinden

- Sarah5
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle - Aantal honden: 2
Ach wat een schatjes zo samen!

-
- Zeer actief
Ahhhh super Schattig!
- IvysToeter