Geen enkel probleem mee, ik lach me rot om jouNicoBorder schreef:Liesbeth: Ja ik noem mijn bijdrage hier: diepgaande en hoogwaardige proza. Problemen mee?
???: Lees het topic maar door.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Voor een uitgever zou het veel te duur zijn.Al was het alleen al vanwege het aantal kanjers van taalfouten.Niet in het minst door jouw toedoen.NicoBorder schreef:Nee ik bedoel Nobel prijs. Voor literatuur ofzo

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
NicoBorder
Ja maar die haal ik er zelf wel uit als ik er een beetje controlerend naar zou kijken.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat zou ik als ik jou was doen vóórdat ik op de bevestigknop drukte.Staat iets minder dom.NicoBorder schreef:Ja maar die haal ik er zelf wel uit als ik er een beetje controlerend naar zou kijken.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
NicoBorder
Nee de genialiteit van mijn quotes komt binnen enkele seconden en dan moeten ze er ook uit. Ongeacht spelling of interpunctie en dergelijke.
- Liesbeth
- Zeer actief
Het is net dunne shit, dat moet er ook zo snel mogelijk uit.NicoBorder schreef:Nee de genialiteit van mijn quotes komt binnen enkele seconden en dan moeten ze er ook uit. Ongeacht spelling of interpunctie en dergelijke.
-
NicoBorder
Het heeft me al grote successen gebracht. Welbespraakt zijn is een voordeel in de sport.
- cybert2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby
- Aantal honden: 3
-
Ήυs
Laat ik het anders stellen dan. Je hebt een schijthekel aan honden.NicoBorder schreef:Ik haat honden helemaal niet, lees de discussie nog maar een keer terug, flapdrol dat je daar bent.
Waarom ben jij geen meeloper?
Omdat 90% van de mensen op dit forum mij niet mag. Fijn dat je even mijn stelling bevestigd trouwens.
Ik denk dat jij sowieso niks beters te doen hebt dan een beetje sodomie bedrijven met je doggie.
@Moosje
Iets met sportief bezig zijn in plaats van alles op zo'n arm huisdiertje botvieren.
Jij bent alleen gepikeerd omdat je dacht "hey wat fijn, iemand die aan mijn kant staat" maar helaas was dat ook niet het geval. En toen was meneer op zijn prikkie getrapt.
En om je laatste zin moet ik maar weer heel hard lachen, ach, het is het niveau wat je hebt hè. Arme arme jongen.
-
NicoBorder
Niet waar Fafo, boeit mij het nou of een of andere druiloor het met me eens is of niet. Ik heb een schijthekel aan asociale hondenbezitters wat kunnen mij die honden nou boeien.
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
Ήυs
En daarbij ben je ontzettend voorspelbaar.NicoBorder schreef:Niet waar Fafo, boeit mij het nou of een of andere druiloor het met me eens is of niet. Ik heb een schijthekel aan asociale hondenbezitters wat kunnen mij die honden nou boeien.
Zelf geschreven op 5 Januari:
NicoBorder schreef:Ik heb echter een schijthekel aan honden en bezitters, beetje denken dat het bos van hun is.
Maar dat je niet helemaal 100% bent en waarschijnlijk wat schizofreen wisten we al. Je spreekt jezelf continu tegen, en wij moeten jou nog serieus nemen? Je weet zelf niet eens wat je allemaal zegt. Wat een debiel ben je toch.
Geschreven op 11 januari:
NicoBorder schreef:Ik heb niets tegen honden hoor, ik zou er alleen geen willen zijn. Dan heb je toch niet automatisch iets tegen honden.
-
NicoBorder
Ja je trekt het opzettelijk uit de context: ik heb een hekel aan hondenbezitters. Maar als je iets van 5 januari gaat terug zoeken, kun je met recht zeggen dat je werkelijk niets te doen hebt.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Als intelligent betekent dat ik ben zoals jij, ben ik blij met een platte en domme mening zoals de rest van het normale volk.NicoBorder schreef:Nee ik bedoel Nobel prijs. Voor literatuur ofzo, ik ga dit topic bundelen. Schrijf ik er zelf een mooi plot bij, suggesties? Met jullie platte, domme mening kan ik het normale volk bereiken.
Je zegt hier trouwens dat jij zelf abnormaal bent en ons nodig hebt om begrijpelijk te zijn voor normale mensen.
-
Ήυs
Ik trek niets uit context, dit heb je zelf geschreven, ik heb het alleen maar gequote. Jammer hè? Wat voor excuusjes ga je er nu voor verzinnen? Stakker.NicoBorder schreef:Ja je trekt het opzettelijk uit de context: ik heb een hekel aan hondenbezitters. Maar als je iets van 5 januari gaat terug zoeken, kun je met recht zeggen dat je werkelijk niets te doen hebt.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Men zegt dat genialiteit aan gekte grenst. In jouw geval wordt dat inderdaad bewezen.NicoBorder schreef:Nee de genialiteit van mijn quotes komt binnen enkele seconden en dan moeten ze er ook uit. Ongeacht spelling of interpunctie en dergelijke.
Hoezo? Lul je de concurentie van het parcours af? Het is toch de bedoeling dat je ze eruit fietst?NicoBorder schreef:Het heeft me al grote successen gebracht. Welbespraakt zijn is een voordeel in de sport.
- Liesbeth
- Zeer actief
Welbespraakt als in: "AAN DE KANT, PAS OP" ??? Een fietsbel is nog welbespraakterNicoBorder schreef:Het heeft me al grote successen gebracht. Welbespraakt zijn is een voordeel in de sport.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Nobelprijs.NicoBorder schreef:nobel prijs
Als je het al niet eens goed kan schrijven wordt het niks.
Je hebt sowieso een probleem met spatiegebruik.
Daar is een speciale website voor. Ik stel voor dat je daar de komende weken ál je aandacht op gaat richten.
http://www.spatiegebruik.nl/
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ah, oke. Kun je wat meer vertellen over die bloedhekel? Ik kan me voorstellen dt ze wat lastiger te ontwijken zijn in het bos, maar verder? wat is precies jou last ervan?NicoBorder schreef:@Flamme: een bloed hekel aan zijn de juiste woorden. Begint hier net op Amerika te lijken.
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
NicoBorder schreef:Liesbeth: Ja ik noem mijn bijdrage hier: diepgaande en hoogwaardige proza.???.
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

- Gon
- Zeer actief
Dat snap ik ook niet helemaal.....flamme schreef:Ah, oke. Kun je wat meer vertellen over die bloedhekel? Ik kan me voorstellen dt ze wat lastiger te ontwijken zijn in het bos, maar verder? wat is precies jou last ervan?NicoBorder schreef:@Flamme: een bloed hekel aan zijn de juiste woorden. Begint hier net op Amerika te lijken.

- Gon
- Zeer actief
Tara schreef:En daar ben jij zelf beslist het meest duidelijke voorbeeld van!NicoBorder schreef: Want mensen die hoog van de toren blazen en vervolgens hun ongelijk blijven ontkennen tot in de treurnis, dat zijn mensen die erg, heel erg dom zijn.
@ Nico.....En bloedhekel hebben aan stevige mensen.....

-
Asta
Welbespraakt in de sport belangrijk
volgens mij moet je vooral hard kunnen trappen....net zoals een schaatser hard moet kunnen schaatsen, voetballer goed moet kunnen mikken.
De gemiddelde topsporter is niet dom maar echt brilliant ook weer niet.
Wat heeft welbespraakt zijn te maken met een schaatser, kom schaatjes, jullie kunnne harder. alsjeblieft klap een paar keer extra in de bocht?
De gemiddelde topsporter is niet dom maar echt brilliant ook weer niet.
Wat heeft welbespraakt zijn te maken met een schaatser, kom schaatjes, jullie kunnne harder. alsjeblieft klap een paar keer extra in de bocht?
-
falkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Eindelijk iets zinnigs! Iets voor een nieuw onderschrift?NicoBorder schreef:Want mensen die hoog van de toren blazen en vervolgens hun ongelijk blijven ontkennen tot in de treurnis, dat zijn mensen die erg, heel erg dom zijn.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Pfff ik begin die bak met popcorn onderhand zat te worden, iemand nog een handje nootjes of suggesties voor iets anders te knagen bij deze soap (en nee ik ga niet op een houtje bijten)
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Asta
even een therapeutisch gesprekje met de al dan niet aanwezige sportartikelen?Ptje schreef:Pfff ik begin die bak met popcorn onderhand zat te worden, iemand nog een handje nootjes of suggesties voor iets anders te knagen bij deze soap (en nee ik ga niet op een houtje bijten)
- Roompie
- Zeer actief
Als hij dat nou eens op zichzelf betrok waren we een heel stuk verder.falkje schreef:Eindelijk iets zinnigs! Iets voor een nieuw onderschrift?NicoBorder schreef:Want mensen die hoog van de toren blazen en vervolgens hun ongelijk blijven ontkennen tot in de treurnis, dat zijn mensen die erg, heel erg dom zijn.

-
falkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
- Contacteer:
Nou ja, dat was de bedoeling, maar dat zal ie wel niet snappen.

-
NicoBorder
Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
-
Loraine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Lees mee achter de coulissen, maar vind het wel lachen.....en dat al 77 pagina's lang
. Ga zo door