Hij wil bij mij niet als foto laden hier, dit is het linkje naar de foto van Raiko
Het is vast een lieverdJion schreef:Adara van SOS-Strays
Moderator: moderatorteam
Het is vast een lieverdJion schreef:Adara van SOS-Strays

Ik hou van grote oren, ruwhaar en tegenwoordig ook van kleine honden maar Adara is niet mijn smaakJion schreef:Vind je haar niet mooi dan? Ik kan echt niet stoppen met naar die foto's te kijken, zo leuk vind ik haar.Zamunda schreef:Het is vast een lieverdJion schreef:Adara van SOS-Strays.
![]()
![]()
![]()
Gelukkig wordt ze waarschijnlijk door de opvang geadopteerd.
Die is nooit negen. Maak er maar zestien van.
Ohhh, wat een lief koppie zeg!
Dat is bij mij om de hoek, zal ik die ophalen voor je?Crescent schreef:Ja echt een mooi gebouwd dier, en zo'n leuke uitstraling!
Shht! Ik ben echt heel erg op mijn handen aan het zitten.Persistence schreef:Dat is bij mij om de hoek, zal ik die ophalen voor je?Crescent schreef:Ja echt een mooi gebouwd dier, en zo'n leuke uitstraling!![]()
Krijg je er wellicht ook hair exstensions bij....
die moet je de hele dag aaien, voeren, instoppen en kusjes geven. 
Die zag ik voorbij komen en ik moest gelijk aan je denkenManuma schreef:Ik had 'm al in het Marktplaats topic gezet, de verkeerde
Deze is toch wel echt heel leukEen mini-Uma maar dan een jongetje en zwart wit
Ik wil 'm.
Dat hoofddie moet je de hele dag aaien, voeren, instoppen en kusjes geven.
ACE: Maxim houdt van rennen en spelen met een balletje
€ 300,00
http://link.marktplaats.nl/m1495945372? ... ialbuttons
dubbelManuma schreef:Ik ben hem aan mijn moeder aan het verkopen maar vaders ligt dwars
Dat wenkbrauwtje ook
Hé, jij moet mailen voor die leuke puntoor. Echt.
Ohhh... ja misschien moet ik dat ook gewoon maar doen. Met één mailtje heb je niet gelijk een hond.Manuma schreef:Ik ben hem aan mijn moeder aan het verkopen maar vaders ligt dwars
Dat wenkbrauwtje ook
Heb je al gemaild?Crescent schreef:Ohhh... ja misschien moet ik dat ook gewoon maar doen. Met één mailtje heb je niet gelijk een hond.Manuma schreef:Ik ben hem aan mijn moeder aan het verkopen maar vaders ligt dwars
Dat wenkbrauwtje ook

Wat het is is het maar hij is leukCrescent schreef:Handen zittennnnn
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr
Kruising? Volgens mij is dit gewoon 100% raszuivere treeing walker coonhound.

Die was mij ook al opgevallen inderdaad. Vraag me af waar dat merle vandaan komt.Zinodo schreef:Omg een merle podencootje! Normaal vind ik merle niet zo veel aan maar deze...ohhh

Oh jouw onderschriftZinodo schreef:
Hahaha 2 is nog wel te doen, maar 3?mijn man zei gisteren ook al; we hebben eigenlijk wel genoeg podenco’s
oke, ik kan wel 10 Nomi’s hebben, zij is schijtmakkelijk. Maar ze zijn niet allemaal zo
Heb haar ook al gezien, wat een prachthondjePersistence schreef:Die was mij ook al opgevallen inderdaad. Vraag me af waar dat merle vandaan komt.Zinodo schreef:Omg een merle podencootje! Normaal vind ik merle niet zo veel aan maar deze...ohhh
Zinodo schreef:Omg een merle podencootje! Normaal vind ik merle niet zo veel aan maar deze...ohhh