Je hebt aan Dante vast goed hulp gehadMoon schreef:Dat was in de Linge; dat gezamenlijke zwemmen (kamperen met vrienden en honden).ranetje schreef:Wat een schitterend verhaal over Hyra.
Wat zal je een lol hebben gehad om dat malle gespetter en haar pogingen om de bal toch te pakken te krijgen![]()
Had je een geschikt meertje in de buurt om samen met haar te gaan zwemmen?
Een hond die zwemmen leuk vindt is wel erg leuk, maar soms is een hond als Dante wel gemakkelijker![]()
Ik vind het erg goed van je dat je Hyra ook helemaal vrij hebt kunnen krijgen![]()
Per slot van rekening was die weer wat ouder toen ze in de grote mensenwereld kwam
Ik hoop op een hondje tussen Hyra en Dante in.
Zoals Dante is wel lastig hoor. Het is dat ik weet dat hij het uiteindelijk wél leuk vindt (als hij eenmaal door is) en dat hij zó opknapt met warm weer van een zwempartij, anders zou ik de moed verliezen om steeds maar zó te moeten motiveren, iedere keer opnieuw
. Als hij maar denkt dat ik richting water ga, blijft hij op afstand liggen, onder het mom van 'mij krijg je het water niet in'
![]()
![]()
Het lijkt me makkelijker om een water-enthousiasteling onder appel te krijgen, denk ik![]()
Het geeft me idd veel voldoening als ik Hyra nu zie met mensen, kinderen ( :N: ) en honden. Wat een enorm verschil met toen ze bij me kwam. Individuele aandacht (en de houding van Dante
) doen wonderen
Geen idee of je een waterenthousiasteling makkelijker onder appèl krijgt?
Ita ligt net als Rana in elke modderpoel en een sloot houdt ze in principe niet tegen als aan de overkant een haas zit
Hoewel Ita redelijk goed is af te stoppen