Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

NicoBorder

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Ik heb je vraag op alle punten ontzenuwd frankie, je hebt ongelijk. Ik snap niet waarom hij nu volgens jullie gelijk heeft. Ga in je wetboek kijken, als je het allemaal zo goed weet. Je hebt niet gelijk, 80 keer heb ik uitgelegd waarom. Het zijn de feiten. Mijn argumenten zijn geopperd aan de wet.

- Het is een feit dat losloopgebieden niet alleen mtb paden omvatten maar ook paden waar geen mtb'ers mogen komen. Ook open bos en velden kan je lopen zonder ooit een mountainbiker die zich aan de regels houdt te zien. Het zit waar jij woont vast weer helemaal anders maar dat maak je hard of ik geloof het niet.

- Het is een feit dat jij verantwoordelijk bent voor elke eigenlijke beweging van je hond. Waaronder dus lopen op een mtb pad

- Het is een feit dat als ik met mijn toegestane hobby bezig ben en ik jou van te voren waarschuw en duidelijk de intentie had om het beest niet aan te rijden jij onmogelijk mij aansprakelijk kan houden.

Ik vind het ongelofelijk waar jij het vandaan haalt om mij 100 procent ongelijk te geven. Dat slaat helemaal nergens op. Doe jezelf en mij een plezier en ga zinnen met een hoofdletter beginnen. Iedereen neemt jou versie van de feiten als waarheid aan, dat zegt zo veel over jullie. Emotie komt bij jullie boven alles, je moet rationeel gaan denken. Of althans proberen.

Rexy: je quote maar half, ik zal je een geheimpje vertellen dat was een grapje.

Lees dit maar:
http://www.lissdogs.nl/aansprakelijkheid.html
http://www.hondenpage.com/hondenforum/9 ... nd-(dus-ik)-aansprakelijk-voor-de-schade???.php
of dit:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/forum/ ... jding-hond ( ik ben met de fiets en die is daar niet verboden)
I piss in your face.

Nogmaals, ga hier even op in:

"Hier alstublieft, wat nu dan? Wie liegt er nou? Wie is er nou een omhoog gevallen rechtenstudentje van 26 en zit een beetje stoer te doen op het internet tegen iemand die 6 jaar jonger is en zowel op academisch als sportief als maatschappelijk vlak veel meer bereikt heeft? Het ergste is dat je dat op zo'n misselijk makende manier doet door constant te zeggen dat je zogenaamd weet wie ik ben maar het vervolgens niet zeggen. Het geen je een vrijbrief geeft om te zeggen wat je wil en als je dat doet ben je gewoon een heel erg triest figuur."
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

Nou nou. Indrukwekkend hoor.
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

NicoBorder schreef:Waar zijn de stoere forum helden dan? Als ze finaal in de hoek geluld wordt en als schrijvend klappen ontvangen? Waar is MUK, Frank, Marjoleine, Reny dan? Zeg het me?
Wanhopig aan het worden? Jouw forum helden komen je zo heus weer bezig houden.
Gon schreef:
Ptje schreef: als je het een béétje goed brengt dan brei ik wel een wollen onderbroekje voor je, lekker warm voor op je fiets.
Dat is wel lief van je, dat je dat wil breien voor hem...... :mann: :LOL: :LOL:
Valt volgens mij best mee als je je bedenkt hoeveel een wollen trui al kan jeuken :schrik:

:E: :E: :E:
Afbeelding
NicoBorder

Dancemacabre (ofzo?): Ja het is de kern van deze discussie waar op ik dus gewoon al 3 weken lang gelijk heb.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

NicoBorder schreef:Joh ik ga m'n bronnen reactie nog even opzoeken voor jou frankie.

Ga hier in de tussentijd nog maar even op in:

"Hier alstublieft, wat nu dan? Wie liegt er nou? Wie is er nou een omhoog gevallen rechtenstudentje van 26 en zit een beetje stoer te doen op het internet tegen iemand die 6 jaar jonger is en zowel op academisch als sportief als maatschappelijk vlak veel meer bereikt heeft? Het ergste is dat je dat op zo'n misselijk makende manier doet door constant te zeggen dat je zogenaamd weet wie ik ben maar het vervolgens niet zeggen. Het geen je een vrijbrief geeft om te zeggen wat je wil en als je dat doet ben je gewoon een heel erg triest figuur."

De colleges van deze week hebben je ( zelfs op deze leeftijd) goed gedaan zie ik. Daar je inmiddels in staat bent om in één keer begrijpelijke zinnen met interpunctie te schrijven. Gefeliciteerd!
Waar wil je dat ik precies op in ga ?
Dat je op academisch niveau meer hebt bereikt kun jij niet zeggen want jij weet niet wat ik zoals al gedaan heb.
Sportief, Ik sport niet op top niveau al heb ik in mijn verleden zeer veel en fanatiek op nationaal nivo atletiek gedaan. Hiermee ben ik gestopt. Voor mijn werk sport ik 3x per week verplicht. Daarnaast loop ik zeer veel met mijn hond en fiets ik hobbymatig. Dus nee ik ben geen topsporter maar kan redelijk mee doen.
Maatschappelijk: Jij hebt meer bereikt ? Ik heb een zeer maatschappelijk beroep. Voor mijn werk heb ik voor de samenleving offers moeten brengen waarvan ik hoop dat jij ze nooit gaat meemaken.

Dus hoezo heb jij het in de 3 dingen hierboven beter gedaan ? Leg me dat eens uit.
In afwachting van je feiten en bronnen.

En ik ben trouwens deze week niet op colleges geweest. Maar zoals mensen hier al hebben aangetoond ben jij ook niet vies van een taal foutje.

Dus prima dat je denk dat je het allemaal beter doet. Echter is dat lastig te zeggen als je mij niet kent.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
NicoBorder

Nou ik ben geen fiets agent, dat is al iets. Maar geef nou is toe dat je ongelijk hebt ( in de discussie dan ) en dat je mij op een zielige manier probeert te beschadigen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:
Ik heb je vraag op alle punten ontzenuwd frankie, je hebt ongelijk. Ik snap niet waarom hij nu volgens jullie gelijk heeft. Ga in je wetboek kijken, als je het allemaal zo goed weet. Je hebt niet gelijk, 80 keer heb ik uitgelegd waarom. Het zijn de feiten. Mijn argumenten zijn geopperd aan de wet.

- Het is een feit dat losloopgebieden niet alleen mtb paden omvatten maar ook paden waar geen mtb'ers mogen komen. Ook open bos en velden kan je lopen zonder ooit een mountainbiker die zich aan de regels houdt te zien. Het zit waar jij woont vast weer helemaal anders maar dat maak je hard of ik geloof het niet.

- Het is een feit dat jij verantwoordelijk bent voor elke eigenlijke beweging van je hond. Waaronder dus lopen op een mtb pad

- Het is een feit dat als ik met mijn toegestane hobby bezig ben en ik jou van te voren waarschuw en duidelijk de intentie had om het beest niet aan te rijden jij onmogelijk mij aansprakelijk kan houden.

Ik vind het ongelofelijk waar jij het vandaan haalt om mij 100 procent ongelijk te geven. Dat slaat helemaal nergens op. Doe jezelf en mij een plezier en ga zinnen met een hoofdletter beginnen. Iedereen neemt jou versie van de feiten als waarheid aan, dat zegt zo veel over jullie. Emotie komt bij jullie boven alles, je moet rationeel gaan denken. Of althans proberen.

Rexy: je quote maar half, ik zal je een geheimpje vertellen dat was een grapje.

Lees dit maar:
http://www.lissdogs.nl/aansprakelijkheid.html
http://www.hondenpage.com/hondenforum/9 ... nd-(dus-ik)-aansprakelijk-voor-de-schade???.php
of dit:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/forum/ ... jding-hond ( ik ben met de fiets en die is daar niet verboden)
I piss in your face.

Nogmaals, ga hier even op in:

De linken gaan niet over wie er wel of niet uit een gecombineerd losloop gebied/ fiets route moet.
Snap je het echt niet.
Je quote niet jezelf waarin je zegt dat ik weg moet. Daar wil ik de onderbouwing van. Jij komt met compleet een ander iets.

Dat gaat toch nergens over. :19:

Jij bent een heel erg dom en triest mannetje dat nog erg veel moet leren. Je snapt er werkelijk niets van.
Afbeelding
NicoBorder

Wat een poep agentje wat een poep.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Nou ik ben geen fiets agent, dat is al iets. Maar geef nou is toe dat je ongelijk hebt ( in de discussie dan ) en dat je mij op een zielige manier probeert te beschadigen.
Ik ben ook geen agent, maar geef nou eens aan aan waarom jij op studie,sport en maatschappelijk gebied meer hebt bereikt. Voor wat betreft de discussie ze bovenstaande post.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Wat een poep agentje wat een poep.
Ik ben geen agent en werk niet bij de politie waar je die onzin nu weer vandaan haalt :19:
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Branka »

NicoBorder schreef:Dancemacabre (ofzo?): Ja het is de kern van deze discussie waar op ik dus gewoon al 3 weken lang gelijk heb.
De kern van deze 'discussie' is dat jij al 3 weken dénkt dat je gelijk hebt.
Maar goed, iemand moet in je geloven. Als je dat niet doet, blijven er heel weinig over. Geen om precies te zijn.
NicoBorder schreef:Nou ik ben geen fiets agent, dat is al iets. Maar geef nou is toe dat je ongelijk hebt ( in de discussie dan ) en dat je mij op een zielige manier probeert te beschadigen.
Heb jij dan iemand nodig om je te beschadigen? Het lukt je vrij aardig om je zelf voor joker te zetten zonder hulp van wie dan ook.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Zeg Nico, waarom word jij trouwens zo onbeleefd?
Wat een nare gewoonte. Dat is toch niet nodig?
Het ontluistert het beeld dat je van jezelf wilt schetsen ook wel, hoor.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
NicoBorder

Dan ben je dus al schromelijk aan het overdrijven. Met je offers... ( is een andere optie waar op je dit met recht mag zeggen maar dan snap ik niet dat je zo maar 3 weken vol hier kan reageren en dat je in Utrecht woont. ) Maar ik heb meer bereikt ja, sowieso heb ik hogere acedemische diploma's dan jij. Sowieso heb ik met sport meer bereikt dan jij. Maatschappelijk praten we over zulke andere dingen dat dat niet te vergelijken valt.

Wat betreft discussie: Zie bovenstaande post, slaat nergens op wat je zegt. Dat doe je al tig pagina's: een kat in het nauw sprong dat is het.

Maar moet jij niet je excuses aanbieden op de manier waarop jij mij hier probeert te beschadigen? Slaat namelijk nergens op zonder onderbouwing. Dat is dus de reden dat ik niet beleefd ben tegen Frank trouwens.
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

NicoBorder schreef:Dancemacabre (ofzo?): Ja het is de kern van deze discussie waar op ik dus gewoon al 3 weken lang gelijk heb.
Ja, je hebt helemaal gelijk.
Ga je nu lief spelen?
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Dan ben je dus al schromelijk aan het overdrijven. Met je offers... ( is een andere optie waar op je dit met recht mag zeggen maar dan snap ik niet dat je zo maar 3 weken vol hier kan reageren en dat je in Utrecht woont. ) Maar ik heb meer bereikt ja, sowieso heb ik hogere acedemische diploma's dan jij. Sowieso heb ik met sport meer bereikt dan jij. Maatschappelijk praten we over zulke andere dingen dat dat niet te vergelijken valt.

Wat betreft discussie: Zie bovenstaande post, slaat nergens op wat je zegt. Dat doe je al tig pagina's: een kat in het nauw sprong dat is het.

Maar moet jij niet je excuses aanbieden op de manier waarop jij mij hier probeert te beschadigen? Slaat namelijk nergens op zonder onderbouwing. Dat is dus de reden dat ik niet beleefd ben tegen Frank trouwens.
Nico ik ben ruim 6 jaar militair geweest en in die tijd 2 keer op uitzending geweest. In deze 2x 6 maanden heb ik maatschappelijk denk ik wel mijn steentje bij gedragen. De reden dat ik hier veel reageer is dat ik voor nog steeds dezelfde werkgever in ploegen werk en op mijn werk altijd online ben. Ik woon in Utrecht omdat ik daar werk.

Jij hebt geen hogere academische diploma's dan ik. Je hebt namelijk nog geen diploma op dat niveau

Verder kan ik mij zelf nergens betrappen op de kat die een sprong in nauw maakt. Daarbij beschadig ik jou niet. Ik confronteer jou met het feit dat je liegt. Nu weet je dat zelf heel goed. Ik hoef nergens mijn excuses voor aan te bieden.
Laten we het nou niet hebben over onderbouwingen.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Maar moet jij niet je excuses aanbieden op de manier waarop jij mij hier probeert te beschadigen? Slaat namelijk nergens op zonder onderbouwing. Dat is dus de reden dat ik niet beleefd ben tegen Frank trouwens.
Tegen wie heb je het nou?

Als je in het dagelijks leven ook zo vaag bent is er weinig hoop, hoor.
Ik dacht dat je, als je je graad hebt, van plan was maatschappelijk succesvol te worden? Dan moet je toch iets anders te werk gaan vrees ik.

Nou, hoe dan ook, er is nooit een reden onbeleefd te worden tegen iemand. Nooit.
Het enige wat je bereikt met onbeleefd gedrag is dat mensen je niet meer serieus nemen.

En verder wil ik je er ook op wijzen dat je allemaal feiten presenteert zonder onderbouwing. Je doet dus precies waar je anderen van beschuldigt.
Want jij wéét helemaal niet wie Frank is, wat hij doet, welke opleidingen hij heeft afgerond en welke offers hij heeft gebracht.
Dat moet je dus ook niet gaan pretenderen, dat staat niet zo intelligent namelijk. Omdat het zonder, ehm... je weet wel. Zonder onderbouwing is.

Afbeelding

NicoBorder

Ohh ja marjoleine: Maar wat ik over Frank zeg zijn aannames dat presenteer ik niet als waarheid zoals Frank dat doet. Inderdaad dat is zonder onderbouwing. Maar (oorspronkelijke discussie) inhoudelijk is alles wat ik zeg getoetst aan de wet en weet ik 100 procent zeker dat ik gelijk heb. Ik presenteer dan ook bronnen zoals je kan zien.

Nee ik ben van plan sportief succesvol te worden. Het bedrijfsleven trekt me toch niet echt. Teveel achterbaksheid en geslijm. Trouwens ik heb wel diploma's heaurrr. Ik ben precies wie ik zeg en jij gaat maar door op deze misselijke manier je bent een mietje ondanks dat je militair bent geweest ben je een mietje. Noem dan man en paard zeg dan wie je denkt dat ik ben. Militair zijn vind ik wel offers trouwens dat was dan ook m'n uitzondering al kun je je afvragen wat offers zijn als je op je werk altijd online bent maargoed.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Nee ik ben van plan sportief succesvol te worden. En ik heb wel diploma's heaurrr. Ik ben precies wie ik zeg en jij gaat maar door op deze misselijke manier je bent een mietje ondanks dat je militair bent geweest ben je een mietje. Noem dan man en paard zeg dan wie je denkt dat ik ben. Militair zijn vind ik wel offers trouwens dat was dan ook m'n uitzondering al kun je je afvragen wat offers zijn als je op je werk altijd online bent maargoed.
'' Militair zijn vind ik wel offers '' wat is dat in godsnaam voor een zin ? Nooit meer praten over onbegrijpelijke zinnen he.
En je laatste zin slaat kant nog wal. Ik heb nu een kantoor baan bij de zelfde werkgever en ben dus inderdaad in de tijd van de baas redelijk veel online. Heeft idd niets met offers te maken.

En gezien jou leeftijd lijkt het mij vrijwel onmogelijk een academische graad te hebben. Je zegt wel dat je dit hebt. Lijkt mij een leugen.
Laatst gewijzigd door frank1985 op 26 jan 2012 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
NicoBorder

Zal je baas fijn vinden miet. Ik heb geen academische graat dat is slechts een kwestie van tijd maar ik heb zo'n vermoeden dat de diploma's die ik wel heb alsnog hoger zijn dan die van jou.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 26 jan 2012 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Zal je baas fijn vinden miet.

Dat jij mij een miet noemt zegt meer over jou dan over mij. Ik ben er niet zo bang voor.
En tjah mijn baas zal het een rot zorg zijn of ik dat wel of niet doe.
Afbeelding
NicoBorder

Nou dan zal je wel een zeer belangrijke functie hebben. Ik voel je frustraties, geen perspectief full time kantoorbaantje. Er is een uitweg je moet hem wel zelf zien.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 27 jan 2012 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

frank maak je niet druk, nico liegt van a tot z en iets onderbouwen kan die niet want hij presenteert zijn mening als een feit/ de waarheid. Zinloze discussie, oh sorry eenzijdige klaagzang van nicofruitcake
NicoBorder

Asta lees het topic even helemaal terug en plant je onwetendheid voor de rest alstublieft niet voor. Joh Micki ik heb toch al gezegd hoe het zit. Neem wat ik zeg nou maar gewoon aan voor de waarheid dan wordt je leven er een stuk beter op kan ik je vertellen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 27 jan 2012 00:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

:LOL: :LOL: :LOL: stug volblijven houden hoor schatje :love:
NicoBorder

Nee dat doe ik niet. Zoek daar maar een plaatje bij triest figuur.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Ik heb geen academische graat
Aha.
Nou, ik zou aan mijn taal gaan werken anders gaat het er somber uitzien met die graat. :roll:
En dat gescheld is ook niet best.

Trouwens, je switched wel snel van inzicht he? Aan het begin van dit topic wilde je nog een maatschappelijk succes worden in de richting waarin je studeert.
Maar goed.
Misschien is fietsen wel een beter idee. Zolang je niet hoeft te schrijven is alles denk ik een beter idee.

Afbeelding

NicoBorder

Joh als ik er echt voor ga zitten en niet de spellingscontrole volkomen negeer schrijf ik proza waar jullie bang van worden.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Nou dan zal je wel een zeer belangrijke functie hebben. Ik voel je frustraties, geen perspectief full time kantoorbaantje. Er is een uitweg je moet hem wel zelf zien.
Mwoah valt wel mee idd. Ik denk dat ik genoeg heb gedaan de afgelopen jaren. Mijn baas dacht daar ook zo over en heeft mij een rustig baantje gegeven. Ben daar erg dankbaar voor. Ik kan je niet kwalijk nemen dat je daar niets van begrijpt.
Maar goed, Lekker studeren, cursussen doen etc. Genoeg perspectief voor mijn toekomst hoor. Maak je daar niet druk om.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Joh als ik er echt voor ga zitten en niet de spellingscontrole volkomen negeer schrijf ik proza waar jullie bang van worden.
Meen je?
Ik ben niet zo gauw bang, hoor.

Wat me wel opvalt is dat je nu weer slechter gaat schrijven. Zit je soms stiekem aan de drank op je jongenskamertje? :LOL:

Afbeelding

NicoBorder

Marjoleine: Het is al laat misschien word ik tegelijketijd wel ..... nouja zo laat is het ook nog niet.

Micki laat je hond hier is loslopen over het parcours dan doe ik m'n rondje op wedstrijd tempo kijken wie gelijk krijgt.

Frankie: als je h'm zo dankbaar bent dan doe even beter je best ja.
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”