ik heb niet veel zin om iedereen persoonlijk te beantwoorden ,net wat ik in mijn eerdere bericht al aangaf heb je voor en tegenstanders en dat verander je nooit ,
de keurmeester zijn naam was rob vd laan hij woonde eerst in rotterdam en liet daar zijn honden wilde katten doodbijten heeft hij me eens verteld ,daarna woonde hij in sintmaartensdijk en waar hij nu zit weet ik niet (slecht geheugen he ?) ik vind het al heel wat dat ik al deze info nog weet ,jullie leeftijden intresseren mij niet en de hoeveelheid ervaring ook niet ,ook niet hoe of wat jullie met je honden uitvreten , ik vertel alleen mijn verhaal ,en sommige van jullie reageren daar weer zeer verdedigent op zodat ik denk dat jullie je toch erg aangevallen voelen ,
ook ik vind dat die hond beter af was door dat ongeluk ,beter af als jaar en dag vrolijk een veld oplopen waar hij waarschijnlijk de tt weer omkreeg en wel zo dat hij niet snapt waarom en in paniek een hecatere veld over rent ,want geef je hond maar een klap schop schok ruk en wat al niet meer ze blijven er vrolijk onder even oortjes in de nek en een wat lagere houding ,tja wat moeten ze anders he ?
verders is het hier leuk om te lezen dat er zoveel verschillende manieren van omgaan met honden beschreven staat van pupsel tot woeffie

naar de prikker en de tt.