Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jenny* schreef:marion met saar en miep
carmen met janus
noor met 3 jack frummels
hilje met.....
jenny zonder
jessica met kiefer en fritz
kitty met ozzy
paco met spyro
ik denk dat ik even een nieuw topic ga openen met iig de deelnemers
Moet je het wel goed doen. Noor neemt volgens mij in elk geval Bo mee, en dat is geen frummel
(ehhh, geen Jack frummel in elk geval )
chrico schreef:Waar gaan jullie dan wandelen of moet ik dan het hele topic doorspitten
Jennyyyyyy. In het nieuwe topic ook bovenin vermelden waar, wanneer en hoe laat er gewandeld gaat worden
En routebeschrijving graag. Die van Hilje van de begraafplaats en dan doorrijden mag ook
chrico schreef:Waar gaan jullie dan wandelen of moet ik dan het hele topic doorspitten
Jennyyyyyy. In het nieuwe topic ook bovenin vermelden waar, wanneer en hoe laat er gewandeld gaat worden
En routebeschrijving graag. Die van Hilje van de begraafplaats en dan doorrijden mag ook
Het is de Oldemeijerweg en de begraafplaats heet de Larixhof. Als je die weg volgt zie je na een tijdje een gele wandelwijzer naar rechts wijzen. als je die volgt kom je op een P en daar kan je dus P-en . Het is ook het handigst als we de gele route gaan lopen, halverwege komen we dan de rode tegen en kunnen we die erbij pakken en dan weer via de gele terug. En er zit wel wild daar.
Hutsje schreef:Het is de Oldemeijerweg en de begraafplaats heet de Larixhof. Als je die weg volgt zie je na een tijdje een gele wandelwijzer naar rechts wijzen. als je die volgt kom je op een P en daar kan je dus P-en . Het is ook het handigst als we de gele route gaan lopen, halverwege komen we dan de rode tegen en kunnen we die erbij pakken en dan weer via de gele terug. En er zit wel wild daar.
Hutsje schreef:Het is de Oldemeijerweg en de begraafplaats heet de Larixhof. Als je die weg volgt zie je na een tijdje een gele wandelwijzer naar rechts wijzen. als je die volgt kom je op een P en daar kan je dus P-en . Het is ook het handigst als we de gele route gaan lopen, halverwege komen we dan de rode tegen en kunnen we die erbij pakken en dan weer via de gele terug. En er zit wel wild daar.
jenny* schreef:moeten we het dan toch op de veertiende zetten?
dan kunnen er veel meer mee.
werk ik ook
Work a holilc!
ja helaas
ik moet 3 weekenden achter elkaar werken maar dan ben ik ook 2 vrij en weg :N:
Ik heb nu net 4 weekenden vrij gehad, en moet aankomende weekend wel weer.
Das wennen joh..
(Helaas draai ik er dan ook meteen weer 3 achter elkaar.. )
Zit er veel wild?
Ik heb ze nooit geteld
alleen als Ozzy daar rondbanjert is het wild, ander wild heb ik er nooit gezien
Laatst gewijzigd door Kit op 20 mar 2007 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Zit er veel wild?
Ik heb ze nooit geteld
Dan ga ik ervanuit dat het niet veel is
Er zit wel veel, mn reeen en hazen maar ik verwacht op een zaterdag en met een groep die veel lawaai maakt echt niets te zien
Lilo blijft thuis en Ozzy gaat met me mee, volle reu, nogal LEO en 1 jaar oud, kan tot nog toe met alles als ze maar lomp zijn en in voor een partijtje raggen door de bagger
Dat is een match voor FritZ
moet ik ook nog koffie en bekertjes ofzo meenemen?