Sanja schreef:Nee voldouwen met PILLEN en chemische troep zodat al haar organen optaters krijgen Da's een oplossing!
5 maanden aan de moderin en verder niets doen is een oplossing, dat is ook nou volgens mij niet.
Ik ben na deze kut opmerking van je wel klaar met je gemekker, gejank en gezeik.
Ik word bijkans doodmoe van je en ik kan me zo voorstellen dat je hond ook doodmoe van je wordt.
Lees de afgelopen tig pagina´s maar gewoon eens terug en haal daar de informatie uit die je al duizend keer gegeven is.
Maar nee, in plaats daarvan wijzigt je plan elke dag en je doet maar raak voor een knaak en dan gaan lopen mekkeren dat het geen zoden aan de dijk zet..
Nee, vindt je het raar?
Alles wordt eventjes geprobeerd en biedt geen uitkomst volgens jou maar je probeert maar van alles door elkaar en te kort.
Je hond moet van de jeuk af en gewoon normaal te vreten krijgen, DAT is belangrijk...
Hoe je dat voor elkaar gaat krijgen?
Door JEZELF met je eigenwijze kop gewoon eindelijk eens goed in te lezen in plaats van om de dag met de duizendste vraag aan te komen kakken.
Als je dat nou eindelijk eens gedaan had dan had je GEWETEN dat waar je nu mee bezig bent - van de hak op de tak springen, afspraken maken en weer afzeggen en je voor laten lichten door gewoon meneer of mevrouw met een brokken verkooppet op - geen zoden aan de dijk zet.
Maar je doet toch waar je zin in hebt en neemt vrijwel niets aan van een ander...
Ik had al medelijden met Sanja maar na je gemekker van de laatste week heb ik pas echt medelijden met haar gekregen.
Daaaaaag maar weer