Ik dacht dat 1 van jullie dat zou doen.minhie schreef:Leuk!
En je had toch sneeuw besteld?

Ik ben bang dat die bestelling ergens lichtelijk mis is gegaan.

Moderator: moderatorteam
Ik dacht dat 1 van jullie dat zou doen.minhie schreef:Leuk!
En je had toch sneeuw besteld?
Hahaha, roep maar wat.MissDorien schreef:Zullen we alvast een nieuwe datum prikken, dan vraag ik vast vrij
Ik heb teven en gecastreerde reuen.Kiran schreef:Ow ik wou al wat eerder heen zodat kiran een beetje energie kwijt kan. Doordat de een na de ander hier ziek moet worden heeft kiran niet echt zijn energie kwijt gekund deze week
Ik dacht zo als hij nou alvast even een beetje heeft kunnen uitrazen en achter balletje aan is hij die frustratie kwijt
Maar jij hebt toch alleen teven? Dan maakt hrt niet zoveel uit anders ga ik eerst heel vroeg even naar page dall
11 DecemberMissDorien schreef:Zullen we alvast een nieuwe datum prikken, dan vraag ik vast vrij
Inmiddels heb ik die dag alweer volgeboektDiaantje schreef:11 DecemberMissDorien schreef:Zullen we alvast een nieuwe datum prikken, dan vraag ik vast vrij
Super!IJsvrouwtje schreef:Hahaha, roep maar wat.MissDorien schreef:Zullen we alvast een nieuwe datum prikken, dan vraag ik vast vrij![]()
Ik heb teven en gecastreerde reuen.Kiran schreef:Ow ik wou al wat eerder heen zodat kiran een beetje energie kwijt kan. Doordat de een na de ander hier ziek moet worden heeft kiran niet echt zijn energie kwijt gekund deze week
Ik dacht zo als hij nou alvast even een beetje heeft kunnen uitrazen en achter balletje aan is hij die frustratie kwijt
Maar jij hebt toch alleen teven? Dan maakt hrt niet zoveel uit anders ga ik eerst heel vroeg even naar page dallJe kunt best even een balletje gooien hoor, desnoods loop ik even een stukje door, dan lopen ze elkaar niet in de weg.
minhie schreef:Scheld scheld... wij halen het niet.![]()
![]()
Wil een auto *vloek scheld*. Ben echt boos.Kiran schreef:minhie schreef:Scheld scheld... wij halen het niet.![]()
![]()
eh... hebben we gisteren toevallig hetzelfde gegetenluna2906 schreef:Mensen, ik moet helaas afzeggen. Ik heb of gisteren wat verkeerds gegeten of een buikgriep te pakken. In ieder geval zie ik het niet zo zitten om nu een uur in de auto te rijden
Oh dat zou ik echt superfijn vinden.nomo schreef:Minhie, jij woont in Groningen stad toch? Voor een volgende keer kan ik je misschien wel oppikken. Rij dan toch langs Groningen stad... Even erdoorheen zal niet zoveel extra tijd kosten denk ik.
Wat? Dat kan wel langer hoorDiaantje schreef:
Ik bedoelde eigenlijk dat die wandeling zo de mist in is gelopensjaak-k schreef:Wat? Dat kan wel langer hoorDiaantje schreef:
Niks geen mist. De zon scheen.Diaantje schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat die wandeling zo de mist in is gelopen
Alleen als je ook aardappels/sperziebonen/tartaartjes had gegetennomo schreef:eh... hebben we gisteren toevallig hetzelfde gegetenluna2906 schreef:Mensen, ik moet helaas afzeggen. Ik heb of gisteren wat verkeerds gegeten of een buikgriep te pakken. In ieder geval zie ik het niet zo zitten om nu een uur in de auto te rijdenik zou net een zelfde soort berichtje plaatsen. Ben dus ook niet van de partij