Moderator: moderatorteam
Niet meer nodigbouvierpoedel schreef:Wilde je net vragen of Kim en ik konden helpen met je bouviers een knipbeurtje te geven.gerda__b schreef:Sja je moet nu ff roeien met riemen die je hebt...![]()
Kees heeft het netjes opgelost....![]()
En een tip voor die koude billen dan doe je haar maar een kinderpyama broek aan![]()
Kim begint en ik de afwerking.
Ja hoor. Even wassen en föhnen, staart wat verder aanzetten en de wangen een stuk voller laten en ze doet zo mee in een portiekeuring. Ze heeft zelfs een prachtig gedragen staart voor het ras.Miezemuis schreef:
valt wel mee toch?
Ongeveer tot de laatsste rib Marjoleine .Marjoleine schreef:Ik vind haar een keurige portie. Alleen is het wat lang achter, of niet? Volgens mij loopt het verder door dan de laatste rib.
Ik vind er niks mis mee hoor.
Als je het oude type poedel neemt dan zie je ook de portugees.Rosita Compagner schreef:Ja hoor. Even wassen en föhnen, staart wat verder aanzetten en de wangen een stuk voller laten en ze doet zo mee in een portiekeuring. Ze heeft zelfs een prachtig gedragen staart voor het ras.Miezemuis schreef:
valt wel mee toch?
Ik vind dat veel mooier.bouvierpoedel schreef:Als je het oude type poedel neemt dan zie je ook de portugees.
Heb hier ook het oude type lopen en die zou ook zo voor een portie door kunnen gaan.Marjoleine schreef:Ja, jammer, ik vind dat juist erg leuk, een pluim aan de staart
Ik vind dat veel mooier.bouvierpoedel schreef:Als je het oude type poedel neemt dan zie je ook de portugees.
Ik vind de poedels van tegenwoordig vaak veel te smal in hoofd
Dat viel nog mee in vergelijking met dit resultaat.chrico schreef:![]()
dat is mij ook een keer gebeurd en met hulp werd er nog iets toonbaars van gemaakt
Voor het gemak omschrijf ik de waterhonden dan ook als 'boerenpoedels'. Ongekunsteld naar lichaam en geest. Geen 'verfraaiingen' maar what you see is what you get. Een hond die lichamelijk en geestelijk ergens voor staat. Niet altijd makkelijk hoor, maar voor mij een verademing na twee grote poedels.Marjoleine schreef:Ja, jammer, ik vind dat juist erg leuk, een pluim aan de staart
Ik vind de poedels van tegenwoordig vaak veel te smal in hoofd
Moet je er toch aan geloven.Marjoleine schreef:Ah, ik heb dus ook boerenpoedels
Ja, dat is wel een duidelijke benaming
Geloof dat je ying yang even gereset moet worden met een flinke mep of niet.->Chanty<- schreef:tis echt een poedel van kees, die wil ook altijd het laatste woord hebben
Wanneer danbouvierpoedel schreef:Geloof dat je ying yang even gereset moet worden met een flinke mep of niet.->Chanty<- schreef:tis echt een poedel van kees, die wil ook altijd het laatste woord hebben![]()
Ik ben gewoon heel inschikkelijk en laat anderen altijd het laatse woord hebben AMEN.
->Chanty<- schreef:Wanneer danbouvierpoedel schreef:Geloof dat je ying yang even gereset moet worden met een flinke mep of niet.->Chanty<- schreef:tis echt een poedel van kees, die wil ook altijd het laatste woord hebben![]()
Ik ben gewoon heel inschikkelijk en laat anderen altijd het laatse woord hebben AMEN.