Ach dit is gewoon een aanloopje op zijn volgende topic waarin hij een hond maar laat afspuiten (want dat is economisch verantwoord) omdat hij door zijn gezondheid niet meer voor de fuk gebruikt kan worden.
Ik vraag me sowieso al af waarom TS niet gewoon gaat werken voor zijn geld ipv heerlijk leven van andermans centen. Als werken te zwaar is, kun je ook geen dierentuin houden waar je een dagtaak aan hebt.
Misschien moet je het fokken van je katten lekker aan andere overlaten als je zelf geen geld meer hebt om normaal te kunnen voeren. En alsof het jou om de kleur gaat en blabla? Het gaat je om de centen. Want ik geloof nooit dat jij zo netjes en verantwoord fokt als dat tollerlover doet/deed. Het gaat jou alleen maal om het geld.
En hoe dubbel is het om te zeggen dat de asielen te vol zitten en je het jammer vindt dat mensen niet genoeg dieren uit het asiel halen terwijl je zelf maar blijft fokken met alles wat de naam dier draagt?
Je lult maar wat en als mensen je op de feiten wijzen ga je draaien. En dan heb je het opeens 'verkeerd opgeschreven' of 'niet duidelijk opgeschreven'
Ik denk dat jij je dieren nooit kan geven wat ze nodig hebben en dat je het wel lekker vindt om wat geld te verdienen aan je dieren en lekker een uitkering trekken.
Misschien eerst even goed nagaan bij jezelf hoe jij bezig bent voordat je andere mensen gat vertellen wat ze met hun geld moeten doen. Want de meeste nemen wel alle verantwoording voor hun dieren.
Als je opeens de wereld wilt verbeteren, begin dan eerst eens bij jezelf