crutz schreef:antwoord op de vraag, logeerhonden passen zich hier maar aan.
Plato van mijn moeder logeert hier regelmatig, die mag hier gewoon op de bank, bij mijn moeder niet
hier moet hij soms ff in de kennel, bij mijn moeder zit hij alleen maar binnen
hier mag hij niet trekken aan de lijn (bij mijn moeder gaat dat niet altijd even soepel

)
kan t hondje prima mee schakelen....
Layla is hier pas geweest ivm loopsheid, nou dan zit ze gewoon in de kennel terwijl ze binnen gewend is, het enige wat ze dan MOET is stil zijn.....

en ook dat is relatief, maar geloof niet dat Biet een ongeleider projectiel dan dat het al was terug gekregen heeft na 2,5 week kennel en niets moeten, alles mogen
Neuh, zelfde Layla.
Denk ook wel dat, zeker de stabiele honden, zich zeer goed aan kunnen passen aan de omstandigheden waar ze in komen te verkeren, zeker als ze ook nog eens bekend zijn geraakt met die omstandigheden.
Layla heeft de hele weg terug achterin liggen slapen; pas toen we in de buurt van een uitlaatplek kwamen, kwam ze overeind.
Ze rook dat blijkbaar en vroeg zich af of er nog een wandeling in zat. En zat meteen weer in de routine hier.
Maar ik denk, waar het in dit topic over gaat, dat we alles doen met instemming van de eigenaar.
Dat eigenaar wel een goed beeld heeft van hoe/wat wij doen en dat wij, mocht dat een keer voorkomen, het ook vanzelfsprekend vinden om te overleggen.
En misschien is het zich moeten aanpassen wel een manier van opvoeden/trainen, maar zolang daar niet specifiek om gevraagd is, is het voor mij gewoon meedraaien in de routine hier.