Dus een hond die katten en konijnen vermoord is knettergek, totaal verknipt en een gevaar voor de maatschappij??silvester schreef:En of ik serieus ben.frank-bobby schreef:ik mag toch hopen dat je niet sirieus bentsilvester schreef:Ik had hem na het schredderen van het konijn al een spuitje gegeven.
De hond heeft nooit een opvoeding gehad, "hier", "nee", "af" enz, enz zijn duidelijk vreemde woorden voor hem. Hier hebben de baasjes duidelijk een heel stuk belangrijke opvoeding laten liggen. Het is niet de vraag of ie nog eens zo'n actie pleegt, maar wanneer hij het weer doet. Hij wordt nu gescheiden van de kat, tja, je hoeft maar één keer de tussendeur niet goed achter je dicht te trekken en de deur springt weer uit zijn slot, dan is het gewoon weer feest, de hond is zo zwaar gefrustreerd dat ie zijn kans gelijk neemt en de kat gewoon kilt.
Nu zijn het nog katten en konijnen geweest, maar hoelang zal het gaan duren voordat ie een kind (baby/peuter) te pakken heeft? Ook hier is het niet de vraag of hij het gaat doen, maar wanneer hij het gaat doen, door een groot gebrek aan opvoeding is dat beest knettergek en totaal verknipt geworden, en duidelijk een gevaar voor de maatschappij geworden.
Tja, en daar zijn maar twee mogelijkheden voor
1: hond uit huis laten plaatsen
2: hond spuitje geven.
Nou denk ik niet dat andere mensen op zo'n gevaarlijke hond zitten te wachten, dus dan blijft optie 1 over, en dan kunnen jullie wel allemaal beginnen te schreeuwen hoe zielig dat is, (en nu proberen met een muilkorf iets recht te zetten wat je op die manier nooit meer lukt omdat je een duidelijk stukje opvoeding nooit hebt gedaan), maar ik denk dat het toch wat vervelend wordt als je de buurvrouw moet gaan vertellen dat haar kindje net door de schredder is gegaan.
Als mijn (en jouw) honden de kans zouden krijgen, brengen ze ook katten en konijnen om. En in mijn geval kan ik je garanderen dat mijn honden NIET knettergek en verknipt zijn en geen gevaar voor de samenleving vormen