Tara:
Met alle respect hoor Nathalie, maar ik vind het echt onbegrijpelijk hoe je dit hebt kunnen doen.
Een beetje je verstand gebruiken bij waar je een hond vandaan haalt is wel aan te raden hoor.
het begin nog maar een keer,want ik ben JUIST iemand die alles na vraagt,eerst contact heeft,gaat vissen...etc.
:Ik zie een advertentie
,Lieve Maltezer x Chihuahua pup
Het verhaal was iets van:Ik zoek nog een heel goed huis voor de laatste reu uit het nest.Hij is nu bijna 5 maanden oud en wacht nog op een lief baasje.(zo iets was het)
Stond een prijs bij van 250 euro,en hele lieve foto`s.
papa en mama aan wezig
Dus ik denk ik stuur even een mailtje en vraag meteen hoe het kan dat hij al 5 maanden is.
Vanaf dat moment kreeg leuke en goede mailtjes terug.
We mailden wat heen en weer.
Daarin vertelde ze ook dat het een ongelukje was.
Dat ze hondjes op ving en een andere had gered van de dood enz.
Ze stuurde wat foto`s van de pup en van mama.
We gingen met elkaar bellen,ze was erg aardig en zachtaardig.
Ik geloofde wat ze zei,terwijl ik altijd behoorlijk wantrouwend ben.
Goed dan moeten we maar even een afspraak maken om te komen kijken.
Toen we daar kwamen zag het er netjes uit,gewoon een hoekwoning,met een keurig nette tuin,met hele goed uitziende Maltezers.Een veel te dikke beagle maar daarover vertelde ze dus dat ze die mee had genomen uit Hongarije,toen ze daar bij familie was vond ze haar zo zielig dat ze haar heeft mee genomen en een beter leven te geven.
De honden waren allemaal even vriendelijk,sociaal en schoon.ook Ferry zag er goed uit.Ik vond hem alleen wat angstig.Ze wees de moeder aan.Vader was net gecastreerd die zat boven.Die haalde ze later even op,maar dat was nog al een fel beestje.Echt wawa...
Ze had nog een jong kind,en haar oudere nichtje was er.Kind moest huilen toen ging het nichtje naar de woonkamer.Wij bleven in de tuin en bijkeuken.Alles keurig en schoon.
Gewoon een vrouw die 5 honden had en een oeps nestje.
Ik kreeg het paspoortje,kaart van de NDG met chipnummer,en een ontworm tabletje en een lapje stof voor de geur van thuis.
Ze was nog steeds een lieve vrouw.
Ik besloot dus pas na een hoop mails,een paar telefoontjes en live naar Apeldoorn te zijn geweest om Ferry te nemen.In de mail hadden we al afgesproken dat ik hem voor 200 op mocht halen.
DUSSSSSSSSSSSSSSS...
Nee,ik dacht JUIST dat ik alles zoooo goed had bekeken.
Toen we weg gingen kreeg ik haar facebook naam,ik moest maar eens kijken,want daar stonden ook nog wat filmpjes op van de stichtingen waar ze lid van was,en wat foto@s van honden in Hongarije.
Goh,leuk dacht ik......
Duss. NEE Tara.... Ik had nooit gedacht dat ik besodemietert werd!