Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"klapkaak" Eigenaren

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Fransebulldog1

Re: "klapkaak" Eigenaren

Ongelezen bericht door Fransebulldog1 »

Nu ben ik me toch klaar met jullie! Interresant doen over wat jullie en andere hond / eigenaar wel of niet toewensen. Carrousel van dom gedrag! Ondertussen hebben jullie totaal geen idee waar jullie over praten!
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Fransebulldog1 schreef:Nu ben ik me toch klaar met jullie! Interresant doen over wat jullie en andere hond / eigenaar wel of niet toewensen. Carrousel van dom gedrag! Ondertussen hebben jullie totaal geen idee waar jullie over praten!
Geen idee waar we over praten? Genoeg 'vechthond'-eigenaren hier hoor...Ik heb zelf een Stafford van 3 jaar. Jij hebt een mismaakt pupje van 6 maanden. Kom nog maar eens met de grote mensen praten als je hond volwassen is.

'Mismaakt' zeg ik trouwens niet om te kutten, maar omdat het zo ís. Typ "Shorty bully" in op Google en ik zie geen énkele hond die goed kan functioneren. Je moet maar trots zijn dat je de fok daarvan hebt gestimuleerd :ok:

Edit: Ik lees nou deze post van je:
Yea wij wouden heel graag een actieve kleine hond met een bulldog/pittbull uitstraling. Het mooie aan een shorty bull is dat het enorm ten goede komt aan de gezondheid dat de Amstaff ingefokt is. Wij gaan sowieso geen verdere cursus meer doen na de puppy cursus als dat niet nodig is. Van alle honden die ik ooit gezien, gekend en gehad heb is deze de aller tolerantste liefste naar andere honden en mensen toe. Het is echt een geweldig beest!
En ik heb wel even zitten te gieren van het lachen hoor. Gewoon, in bijna elke zin staat een 'what the fuck'-opmerking, je kunt niet écht zijn :LOL:
Fransebulldog1

Sandra&co schreef:
Fransebulldog1 schreef:Nu ben ik me toch klaar met jullie! Interresant doen over wat jullie en andere hond / eigenaar wel of niet toewensen. Carrousel van dom gedrag! Ondertussen hebben jullie totaal geen idee waar jullie over praten!
Geen idee waar we over praten? Genoeg 'vechthond'-eigenaren hier hoor...Ik heb zelf een Stafford van 3 jaar. Jij hebt een mismaakt pupje van 6 maanden. Kom nog maar eens met de grote mensen praten als je hond volwassen is.

'Mismaakt' zeg ik trouwens niet om te kutten, maar omdat het zo ís. Typ "Shorty bully" in op Google en ik zie geen énkele hond die goed kan functioneren. Je moet maar trots zijn dat je de fok daarvan hebt gestimuleerd :ok:

Edit: Ik lees nou deze post van je:
Yea wij wouden heel graag een actieve kleine hond met een bulldog/pittbull uitstraling. Het mooie aan een shorty bull is dat het enorm ten goede komt aan de gezondheid dat de Amstaff ingefokt is. Wij gaan sowieso geen verdere cursus meer doen na de puppy cursus als dat niet nodig is. Van alle honden die ik ooit gezien, gekend en gehad heb is deze de aller tolerantste liefste naar andere honden en mensen toe. Het is echt een geweldig beest!
En ik heb wel even zitten te gieren van het lachen hoor. Gewoon, in bijna elke zin staat een 'what the fuck'-opmerking, je kunt niet écht zijn :LOL:
Je moeder is mismaakt.
Fransebulldog1

Nanna schreef::LOL:
Wat een kansparel :LOL:
Yea right, met wat ik elke maand op de bank krijg en welke wielen mij naar mijn huisje brengen elke dag. Dat zie jij in geen 10 jaar voorbij komen :)
Sandra&co

Fransebulldog1 schreef:
Yea right, met wat ik elke maand op de bank krijg en welke wielen mij naar mijn huisje brengen elke dag. Dat zie jij in geen 10 jaar voorbij komen :)
Ik weet niet hoeveel een uitkerinkje tegenwoordig bedraagt, maar de busjes van de Ergon ken ik wel. Is dat een beetje gezellig, met z'n allen naar huis gebracht worden?
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Afbeelding
Afbeelding
Sandra&co

Maaruh, minsen. Wordt dit weer zo'n "Ik woon in Spanje op een giga landgoed te rentenieren"-idee? Want het is er wel weer tijd voor.
Fransebulldog1

Sandra&co schreef:
Fransebulldog1 schreef:
Ik weet niet hoeveel een uitkerinkje tegenwoordig bedraagt, maar de busjes van de Ergon ken ik wel. Is dat een beetje gezellig, met z'n allen naar huis gebracht worden?
Maak je geen zorgen, projecteer je miezerige leven niet op mij.
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Dit is zeker het broertje van Jonas26? Die heeft een Porsche en zijn moeder rijd een Mercedes en heeft een kok plus nog allemaal ander personeel. Dit moet familie zijn, kan niet anders. Een shorty bully, serieus? Alleen die naam al :scratch:
Afbeelding
Sandra&co

Yara schreef:Dit is zeker het broertje van Jonas26? Die heeft een Porsche en zijn moeder rijd een Mercedes en heeft een kok plus nog allemaal ander personeel. Dit moet familie zijn, kan niet anders. Een shorty bully, serieus? Alleen die naam al :scratch:
U snapt :mrgreen:

Nou, bravo. We worden steeds sneller :ok: Next.
Fransebulldog1

Sandra&co schreef:
Yara schreef:Dit is zeker het broertje van Jonas26? Die heeft een Porsche en zijn moeder rijd een Mercedes en heeft een kok plus nog allemaal ander personeel. Dit moet familie zijn, kan niet anders. Een shorty bully, serieus? Alleen die naam al :scratch:

Nee hoor :) Ik ben wel een bekende naam voor de meeste hier. Consequent aanwezig! Ondertussen nooit weg...
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

We hebben toch nog een Shorty Bulldog op het forum ;) Van Brigitte. Zoek maar op Khaleesi.

Fb1; heb je de linkjes van Lothian bekeken? Het is interessante stof over de genen van je hond. Wellicht zet het je tot nadenken, sowieso goed eens te lezen.
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Habibi »

Zo, Mark, je wordt snel behoorlijk persoonlijk en grof, moet ik zeggen.

Zonde.
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Nanna schreef:
Het staat je volkomen vrij een forum op te sneupen waar iedereen het wèl met je eens is. :19:
:LOL:
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Fransebulldog1 schreef:
Sandra&co schreef:

Nee hoor :) Ik ben wel een bekende naam voor de meeste hier. Consequent aanwezig! Ondertussen nooit weg...
Inderdaad, enkel is die palingsound nogal herkenbaar inmiddels.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Jonas26
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jonas26 »

Laat mij er lekker buiten, dank je wel :ok:
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Cleva schreef:
Fransebulldog1 schreef: Consequent aanwezig! Ondertussen nooit weg...
Ah, die.
Precies :mrgreen:
het is te warm om wat te doen, dus hij verveelt zich en dan ga je toch trollen :cheer:
Afbeelding
Jonas26
Zeer actief

Brindlecardi schreef:Met een beetje geluk ziet zijn hond er zo mismaakt uit dat het met moeite de rechter poot voor de linker kan zetten en zoveel kracht en energie nodig heeft om adem te halen dat het niet eens tijd heeft andere honden te grazen te nemen.
Afbeelding
Wat een vreselijk nare opmerking, dit wens ik geen een hond toe :ugh:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

nou inderdaad er worden nu opmerkingen gemaakt alleen maar om te trollen waar ik toch dikke vraagtekens bij heb :scratch: is t echt nodig
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Jonas26 schreef:
Brindlecardi schreef:Met een beetje geluk ziet zijn hond er zo mismaakt uit dat het met moeite de rechter poot voor de linker kan zetten en zoveel kracht en energie nodig heeft om adem te halen dat het niet eens tijd heeft andere honden te grazen te nemen.
Afbeelding
Hoezo nou weer naar? Dit is de kruising waar TS zelf voor heeft gekozen. Als je dan vervolgens zo naïef bent over de instincten van je eigen hond, dan is het maar beter dat de hond in kwestie fysiek niet al te best is (kijk voor de lol eens op Google zou ik zeggen) in het belang van de mensen en vooral honden om hem heen. Want sorry hoor, maar als je nu al zegt, 'mijn hond gaat altijd los' en 'mijn hond is de tolerantste' dan heb je het allemaal niet zo goed begrepen.
Jonas26
Zeer actief

Brindlecardi schreef:
Jonas26 schreef:
Afbeelding
Hoezo nou weer naar? Dit is de kruising waar TS zelf voor heeft gekozen. Als je dan vervolgens zo naïef bent over de instincten van je eigen hond, dan is het maar beter dat de hond in kwestie fysiek niet al te best is (kijk voor de lol eens op Google zou ik zeggen) in het belang van de mensen en vooral honden om hem heen. Want sorry hoor, maar als je nu al zegt, 'mijn hond gaat altijd los' en 'mijn hond is de tolerantste' dan heb je het allemaal niet zo goed begrepen.
Ik begrijp het prima, een hond benauwdheid toewensen en het fijn vinden als hij amper de ene voor de andere poot kan zetten valt voor mij niet onder de noemer Dierenvriend van het Jaar!
Afbeelding
Sandra&co

Ach ja. Op het eind van de dag heeft ze natuurlijk geen dergelijke hond, dus waar maken we ons druk om ;)
Fransebulldog1

Tuurlijk wel
Sandra&co

Wat jij wil :19: Maar tuurlijk laat je geen foto zien want:
- je hebt 'geen zin meer in verdere beschuldigingen.
- je hebt heul niks te bewijzen.
- je weet niet hoe je een foto moet uploaden.
- je camera is net kapot.
Fransebulldog1

Sandra&co schreef:Wat jij wil :19: Maar tuurlijk laat je geen foto zien want:
- je hebt 'geen zin meer in verdere beschuldigingen.
- je hebt heul niks te bewijzen.
- je weet niet hoe je een foto moet uploaden.
- je camera is net kapot.
Ik ben bang dat mijn hond me aanvalt als ik een foto van haar neem. Ze gaat immers niet op vervolgcursus, dat is russisch roulette spelen met mijn hond, mijzelf en niet te vergeten mijn mobiele telefoon.
Sandra&co

Ah verdorie, ja die reden was ik vergeten er bij te zetten. My bad.
Fransebulldog1

Sandra&co schreef:Ah verdorie, ja die reden was ik vergeten er bij te zetten. My bad.
Domheid kent geen tijd. Kan gebeuren.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Fransebulldog1 schreef:Ik hen een shorty bully. Zoals in het profiel topic eerder vermeld verzet ik mij met hand en tand tegen de stigmatisatie van "vechthonden". DIt houdt in dat ik mijn hond ten allen tijden los laat als dat toegestaan is en haar hetzelfde behandel als mijn franse bulldog.
Valkenswaard toch???
Je weet dat je je hond hier nergens officieel los mag laten lopen?
Waar laat je haar dan loslopen?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Fransebulldog1

Inge schreef:
Fransebulldog1 schreef:Ik hen een shorty bully. Zoals in het profiel topic eerder vermeld verzet ik mij met hand en tand tegen de stigmatisatie van "vechthonden". DIt houdt in dat ik mijn hond ten allen tijden los laat als dat toegestaan is en haar hetzelfde behandel als mijn franse bulldog.
Valkenswaard toch???
Dat bepaal ik zelf wel.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Fransebulldog1 schreef:
Inge schreef:
Valkenswaard toch???
Dat bepaal ik zelf wel.
Prima hoor maar je typt dit:
DIt houdt in dat ik mijn hond ten allen tijden los laat als dat toegestaan is
Dus ik vroeg me gewoon af waar je haar dan los laat lopen. Vind het een beetje een apart antwoord op een normale vraag. :schrik:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”