Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
hakunamatata schreef:Aaah Aline, ik wil ook gekleurde kittens! We hebben genoeg plaatsbare, maar allemaal zwart en zwart-wit. Hopeloos is het weer..
Die zijn het leukste! Het is dat ik geen kat wil, anders kwam er ook een zwarte (met wit).
Vertel je dat even alle klanten
Alle kittens met een kleurtje plaatsen we met gemak. Maar het is altijd weer dat de zwarte en zwart-witte overblijven. Hebben we dit jaar ook nog eens de pech dat we net allemaal tegelijk nesten met zwart-witte kittens plaatsbaar hebben. We hebben nu de keuze uit zo'n 25 zwart(witte) kitten. Keus genoeg!
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
dubble trouble ,..... helaas ik ben ook van de rooien, ( schuldig) en het zullen de laatste twee, het wordt hier ook te druk voor een goed katten leven
ik ben toevallig laatst met 1 van hen bij de dierenarts geweest die had een virus, en in de computer stond 12 jaar, konden ze zien omdat ik ze heb laten castreren op jonge leeftijd dus zit hoop ik nog een jaar of 5 in ieder geval in hoop ik stokoud hoeft ook niet dan worden het echt van die magere patienten vaak, maar zolang ze zo zijn ben ik blij
(normaal ligt ze half op mn toetsenbord, heel gezellig maar hoogst ongemakkelijk, dus ik was blij dat ze hier lag. Maar drie keer raden waar ze na de foto naartoe liep )
Morris, waar Van Gils gaat daar gaat hij wat doe je daar is het spannend, wat ruik je dan ik wil ook
vrouwtje, hij gaat niet aan de kant niet 2 ouwe taaie die echt bij elkaar horen
Hahaha. Tot ongeveer een half jaar geleden was ik panisch voor spinnen en eigenlijk nog wel.
Maar met de vogelspinnen gaat het steeds beter. Ze zijn eigenlijk zo verschrikkelijk mooi.
Deze hebben we sinds februari, die is nu zo'n 5 cm groot. (Chromatopelma cyaneopubescens)
Ik zie de foto niet, ik zie de photobucket melding..
Hahaha. Tot ongeveer een half jaar geleden was ik panisch voor spinnen en eigenlijk nog wel.
Maar met de vogelspinnen gaat het steeds beter. Ze zijn eigenlijk zo verschrikkelijk mooi.
Deze hebben we sinds februari, die is nu zo'n 5 cm groot. (Chromatopelma cyaneopubescens)
Ik zie de foto niet, ik zie de photobucket melding..
Sorry, nog maar een keer. Nu allemaal op een rijtje
Die onderste is echt immens groot, dat vond ik best wel even heftig. Zij is ook volwassen, de andere 3 nog niet.
Ze is ook wel de rustigste van de 4.
De Brachypelma wordt nog veel mooier dan dat hij nu is en is ook een vrij rustige soort.
Bindi en Puk zijn alweer op weg naar de 7 jaar. Ja ik heb een konijn en een hond die Pu(c)k heet. Eigenlijk heette Niya (de hangoor) ook Puk, maar toch maar de naam veranderd. Krijg je met tweedehandjes he.