Willem moet mee van MalouM@scha schreef:mag willem dan nú wel een keer mee?![]()

Moderator: moderatorteam
Willem moet mee van MalouM@scha schreef:mag willem dan nú wel een keer mee?![]()
Shibby schreef:Willem moet mee van MalouM@scha schreef:mag willem dan nú wel een keer mee?![]()
![]()
![]()
Ja, leuk!Machie schreef:Ik zou met Fiji ook wel meewillen, als dat mag? T keft en is gek.
Samen rijden?welshwitch schreef:Dat wordt een leuk groepje zo
Jouw auto of de mijne?Machie schreef:Samen rijden?welshwitch schreef:Dat wordt een leuk groepje zo
Jouwe? Spreken we af bj de carpool bij de mac bij Deventer?welshwitch schreef:Jouw auto of de mijne?Machie schreef:Samen rijden?welshwitch schreef:Dat wordt een leuk groepje zo
Is goed.Machie schreef:Jouwe? Spreken we af bj de carpool bij de mac bij Deventer?welshwitch schreef:Jouw auto of de mijne?Machie schreef:Samen rijden?welshwitch schreef:Dat wordt een leuk groepje zo
Oh, dat moet wel lukken, ze kan tussendoor wel een stukje in de wielen mee en als er evt ergens nog even stil gestaan wordt of iets maar een hele wandeling is teveel van het goede. Op het gras kan ze dan evt zelf even lopen.ZivaNomi schreef:Jaa leuk!!Brigitte schreef:Ik wil met Roos wel mee wandelen, is het te doen met een buggy? Want dan neem ik Khaleesi ook meeEr is een brede pad van beton gemaakt, dat moet makkelijk kunnen. Alleen het speelweide is niet altijd even goed gemaaid, maar de gras is nooit superhoog, kan dat?
Roos en Ziva gaan net zusjes lijken
Ohhh dan zet haar naast Malou. Die kan ook zo vuil kijken in het beginBrigitte schreef: Ik ben benieuwd hoe Roos het zal doen, ik heb soms het idee dat ze smetvrees heeft van andere honden of zo, ze kan zo vies naar andere honden kijkenze moet altijd even 'los' komen haha..
LeukBrigitte schreef: Oh, dat moet wel lukken, ze kan tussendoor wel een stukje in de wielen mee en als er evt ergens nog even stil gestaan wordt of iets maar een hele wandeling is teveel van het goede. Op het gras kan ze dan evt zelf even lopen.
Ik ben benieuwd hoe Roos het zal doen, ik heb soms het idee dat ze smetvrees heeft van andere honden of zo, ze kan zo vies naar andere honden kijkenze moet altijd even 'los' komen haha..
Oh ja, haha Roos is echt heel erg..ze is heel erg op zichzelf en wilt wel spelen maar ze kiest wel echt honden uit en als er niets van haar gading bij is dan blijft ze aan mijn voeten geplakt haha. Khaleesi vind alles en iedereen geweldig....moet alleen waarschuwen ze is nogal eens in staat om over voeten te rijdenShibby schreef:Ohhh dan zet haar naast Malou. Die kan ook zo vuil kijken in het beginBrigitte schreef: Ik ben benieuwd hoe Roos het zal doen, ik heb soms het idee dat ze smetvrees heeft van andere honden of zo, ze kan zo vies naar andere honden kijkenze moet altijd even 'los' komen haha..
Ik loop hier niet zo veel met de kleintjes ondanks dat ze zo sociaal zijn maar er lopen hier niet veel leuke sociale honden en de laatste keer was een lompe Labrador op Khaleesi aan het stampen en toen was ik het zat. Maar met HF mensen lopen vind ik wel leuk, weet dat iedereen gewoon op zijn hond(en) zal letten..Izzie_Anneke schreef:LeukBrigitte schreef: Oh, dat moet wel lukken, ze kan tussendoor wel een stukje in de wielen mee en als er evt ergens nog even stil gestaan wordt of iets maar een hele wandeling is teveel van het goede. Op het gras kan ze dan evt zelf even lopen.
Ik ben benieuwd hoe Roos het zal doen, ik heb soms het idee dat ze smetvrees heeft van andere honden of zo, ze kan zo vies naar andere honden kijkenze moet altijd even 'los' komen haha..
Maggie vindt eigenlijk alleen Izzie leuk dus die zal wel om mij heen blijven darren. Izzie vindt alle andere honden juist weer leuk dus die verwacht ik niet te zien tijdens het spelen en lopen