Het geopereerde been is nog steeds korter, blijft dat zo of komen er nog meer operaties?
Moderator: moderatorteam
Geen idee. Vanavond komen ze nog extra pijn medicatie brengen. Inmiddels zit er ruim 1 uur tussen de pijn aanvallen. Zolang ze die heeft blijf ik liggen.mosquito1980 schreef:Wat zijn de "voorspellingen" ivm de pijn? Hoelang moet je bovenop haar liggen? Ik hoop maar dat het snel minder pijnlijk is![]()
Het geopereerde been is nog steeds korter, blijft dat zo of komen er nog meer operaties?
Ja gelukkig werkt de medicatie en zojuist een grote plas (deels binnen liggend de rest buiten, ze wilde ook echt zuiver blijven en naar buiten. Dat t binnen lag was mijn schuld)nelleke schreef:Dat is heel heftig voor jullie beide. Zo zielig dat ze door de pijn in paniek komt. Heeft de medicatie gewerkt vannacht? En zelf een oog dicht kunnen doen.
Heel veel geduld en sterkte.
Ondanks dat ik er gisteren echt heel zwaar doorheen zat en me afvroeg waarom ik haar dit liet doorstaan heb ik dat wel weer kunnen relativeren. Doorlopen was nl geen optie. Dan zou ik op enig moment met nog veel ergere pijn dan dat ze gisteren had met vliegende spoed naar de dierenarts moeten omdat alles in/rond de knie aan gort was acuut. Dus dan beter zo.Zinodo schreef:Achh arm meisje dat ze dit moet doorstaan. Heel veel beterschap!!
Ze is gewoon een beetje stoned nu en om te zorgen dat het herstel goed verloopt blijft ze dat ook de komende maandenTamara/Bayko schreef:Ach, dat koppie. Het meisje voelt zich nog even niet zo super, maar het is natuurlijk ook pas net na de operatie. Ik duim dat deze ingreep jullie alles gaat brengen waar je op hoopte zodat Kiara straks een zo normaal mogelijk leven kan leiden. Aan jullie goede zorgen zal het niet liggen.
Dat kan ik me zooooooooooooo goed voorstellen.crutz schreef:Ondanks dat ik er gisteren echt heel zwaar doorheen zat en me afvroeg waarom ik haar dit liet doorstaan heb ik dat wel weer kunnen relativeren. Doorlopen was nl geen optie. Dan zou ik op enig moment met nog veel ergere pijn dan dat ze gisteren had met vliegende spoed naar de dierenarts moeten omdat alles in/rond de knie aan gort was acuut. Dus dan beter zo.Zinodo schreef:Achh arm meisje dat ze dit moet doorstaan. Heel veel beterschap!!
Lief maar moet ook opletten. Ze ging nl ook al waken en dan wordt ze te veel geprikkeld en is de medicatie om rustig te houden voor niks. Ze kan zich er mentaal overzetten is nl gebleken tijdens het testenJML schreef:Ze wil buiten zijn....
Wat lief, samen komen jullie er wel.
Met de mijne ging ik tijdens de revalidatie even naar de rotonde hier om de hoek en dan gingen we daar een beetje zitten kijken, net wat je zegt indrukken opdoen.
Veel sterkte!
Houdt ze die poot zelf omhoog of helpt het tuig mee met omhooghouden?crutz schreef:Ehhhhhh
https://youtu.be/OgjQMOV900c