Hahaha, klinkt wel leuk.dagmar88 schreef:gonnie schreef:S@ndr@ schreef:Jij bent met Gerard getrouwd en hebt ondertussen wel een dikke huid gekweekt denk ik , wat mij betreft heb je gelijk hoor en al je het kunt is dat fijngonnie schreef:
Wat maakt het uit als iemand wat over je zegt? Mij maakt het niks uit, lig er niet wakker van, maar naar mij halen niet veel mensen uit.
Die dikke huid had ik lang voordat ik Gerard kende, al toen ik heel klein was. Daarom ben ik ook nooit gepest op school of waar dan ook. Ze hadden er geen plezier van om mij te pesten. Als iemand me vroeger gompie noemde ging ik er gewoon in mee, dan was de lol er snel voor ze af.Ik vind Gompie wel lief. Geer en Gomp.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tweeling gedood
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Tweeling gedood
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
Oh jee, laat ik mij weer verleiden om toch te reageren. Ik was het zó niet van plan. Maar Cuddie, Cleva heeft dat nestje helemaal niet gepland omdat hij zelf graag een pup ervan wil. Sterker nog, er is onlangs pas besloten dat hij er misschien/waarschijnlijk toch één gaat houden. Het zou je sieren als je de berichten eens écht goed leest voor je weer komt met de reactie "Ja, ik begrijp wat je bedoelt, maar ...." Uit iedere reactie blijkt steeds weer dat je niet zo heel erg goed leest en dat je het niet zo heel erg goed begrepen hebt. En nee, ik denk echt niet dat je achterlijk bent. Maar het is gewoon een beetje raar om te reageren op iets waarvan je blijkbaar de inhoud niet zo goed kent. Dat je een andere mening hebt is echt prima hoor. Je mag het met iedereen oneens zijn. Maar je zegt nu een heleboel gekke dingen achter elkaar die ook nog eens heel erg onjuist zijn.Domor schreef:Aangezien je 29 of 30 jaar bent, je eerste bericht sprak over een Maltezer die je 10 jaar had, daarna petit brabançon en later nog 1 andere hond die je als pup aangeschaft hebt, je een jaar terug nog keek voor een Amerikaanse bulldog x berner sennen pup omdat je dat wel wat leek en nu 3 honden hebt waarvan 1 leonberger, schat ik maximaal 1 asielhond. Waarbij je keuze valt op ongezonde honden (een platsnuit, een ras dat vaak de 6 niet haalt en een kruising tussen een allergiehoop en kankerbak, waarbij het type kruising typisch onverstandige fok is).Cuddie_ schreef: Want? Jij weet hoe veel asielhonden ik wel of niet gehad heb?
Waarom ik mijn account niet ophef?Wie denk jij dat je bent?
Lelijk dan over een kruising tussen kerngezonde rassen, waarbij de pups al besproken zijn voor ze geboren zijn en de ouderdieren netjes getest zijn, laat je slechte karakter en weinig zelfkennis wel uitermate duidelijk doorschijnen.
Oh, en de reden dat ik juist de reactie van Domor quote is gewoon omdat ik het met haar eens ben. Van mij hoeft al dat gescheld heen en weer niet zo, ik vind het fijn als we gewoon netjes blijven, maar het is nu ook gewoon 'actie - reactie' hè.
-
- Zeer actief
Ik had ook best nog wel een Flatcoated gewild, ware het niet dat ik het echt niet meer aandurfNanna schreef:Ik heb hetzelfde wat jij hebt. Zou ik weer een Deerhound willen? Meteen. Gouden karakters. Maar vanwege de barre leeftijdsverwachting laat ik het achterwege. Ik heb mijn portie hartproblemen en blaasgruis wel gehad. En dat zijn dan nog maar lichamelijke gebreken. Als er karakterfouten op zouden duiken brandde ik me de poten er al helemaal niet meer aan.Célie schreef:Cuddie_ schreef:
Ik heb uiteindelijk exact wat ik wilde, een grote knapperd die echt geweldig met mijn dochter is. Als dit dan maar voor 8 jaar is, dan neem ik dat voor lief. Zou geen andere hond ervoor willen ruilen, hoe oud ze ook worden
Echt niet? Ik ben ook helemaal gek van de (Franse) bulldoggen maar de franse neem ik sowieso niet meer omdat er veel teveel ellende mee is qua gezondheid en nu heb ik Ushi een Old english en ze is echt een gouden hond die een grote plek in mn hart heeft maar ik heb er wel het schijt van dat ze zo allergisch is als een kind van een quinoamoeder met een schoonmaakdwangstoornis en ik zou er heel wat voor overhebben als ik nu een hond zou hebben die zich niet kapotkrabt en dr poten tot bloedens toe afknaagt.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Lees jij op een ander forum soms dan ik.Cleva schreef:We zitten hier niet als vangrail voor elke debiel met slechte ideeën.Tineke schreef: Sterker nog ik denk dat het averechts werkt, een nieuw lid die zo'n hond heeft en met vragen zit, of er eentje wil aanschaffen die bedenkt zich wel tweemaal voor ze dat doen.
En dat zouden nu juist de mensen kunnen zijn die hier veel zouden kunnen leren van ervaringsdeskundige.
En anders ga jij ze toch actief benaderen?
Dat achterbakse gedraai over de maatschappelijke functie van een forum. Dat zeg je ook alleen maar als het je uitkomt.
Waarom zet jij je kleinkinderen hier dan neer?
Om mensen van hun kinderwens af te brengen?
Zat debiele ideeën worden hier geventileerd en ontmoedigd.
En ik denk wel dat het forum een maatschappelijke functie heeft , kijk maar eens naar wat er aan acties ,op verschillende manieren, op touw zijn gezet.
Van zoekacties tot kilometers lopen.
In dat opzicht zou ik het dus niet raar vinden als er een goed stuk over vechthonden en de gevolgen daarvan zou komen te staan.
Niet een stuk wat door Jan en alleman kan worden aangepast of ter discussie maar gewoon enkel feiten.
En nee die tok die het niet interesseert die bereik je niet , maar dat gebeurt hoe dan ook toch niet.
Denk dat het roze brillen gehalte hoger is en daar is wellicht wel wat winst te halen.
Iemand als Budkes zou dat volgens mij prima kunnen, en zij kan ook bogen op veel ervaring bij incidenten, en dan aan beide kanten.
Niet dat Budkes zich nu verplicht zou moeten voelen hoor

En dat valt dan wellicht onder de noemer niet geschoten is altijd mis maar dat maakt niet uit, tenslotte heeft het forum een informerende functie en geen beslissingsbevoegdheid.
En natuurlijk plaats ik zaken zoals het mij het beste uitkomt, jij niet dan.
Je zet nu eenmaal geen groep mensen bij elkaar zonder dat er enkele bij zitten die elkaar niet mogen of verachten.
Dat is in de regel wederzijds, heb nu niet het idee dat er mensen zijn die ik niet mag die huilend achter de computer zitten omdat ze geen bestuurslid in de Tineke fanclub mogen zijn

En mijn kleinkinderen als middel voor geboortebeperking gebruiken is een slecht plan ben ik bang van.
Dat werkt toch enkel maar averechts

Dat wordt niets , de durex failliet, rubber plantages over de kop, dat moeten we maar niet doen in dit soort onzekere economische tijden

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Tineke
- Zeer actief
gonnie schreef:
En ik brandt niemand af hier op het forum. Hooguit mijn man, maar die zit hier niet. Haha.
Moet kunnen Gonnie , het is een hondenforum ,daar trekken we dus de grens ,bij honden

-
- Zeer actief
Voor mij de reden om helemaal geen bulldog meer te nemen en daarom ben ik overgestapt naar de CC.. is voor mij wel een gouden greep geweest maar tochnatalie schreef:
Ik had ook best nog wel een Flatcoated gewild, ware het niet dat ik het echt niet meer aandurf
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik ga jou nu even afbranden (omdat je er toch je je er toch niets van aantrekt).Tineke schreef:gonnie schreef:
En ik brandt niemand af hier op het forum. Hooguit mijn man, maar die zit hier niet. Haha.
Moet kunnen Gonnie , het is een hondenforum ,daar trekken we dus de grens ,bij honden![]()
Foei Gompie, ik ben beter van je gewend.
Ik brandT....

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Tineke
- Zeer actief
Het is duidelijk dat jij nog niet in de vethoek komt anders had je dat vast niet gezegd, daar staan namelijk foto's van mijn kleinkinderenCuddie_ schreef:
Dat was zeker een sneer naar Cleva. Dat zal je mij niet zien ontkennen.
Op het moment dat je iemands kleinkinderen erbij haalt om uit te halen, verdien je het ook om een sneer te krijgen.
Het gaat mij niet persé om dit nestje. Ik ben over het algemeen niet fan van met je eigen hond een nestje krijgen omdat je er een pup van wilt.
Daarbij ging het mij om het hypocriete gedoe hier. Het is een nestje van Cleva. Dan is het oke. Als iemand anders precies dezelfde plannen had, maar net nieuw was hier, was diegene waarschijnlijk afgebrand. Dat is hetgeen waar ik moeite mee heb.

Joh ik ben een oma die haar kleinkinderen door ongetwijfeld net zo'n roze bril ziet als veel oma's, en ze dus tot leukste kleinkinderen bombardeert, hoe onterecht dat misschien ook is

En dat andere dat anders zouden kunnen zien kan ik me zelfs niets bij voorstellen

En ieder zorgvuldig gefokt nest kan ik eigenlijk geen enkel probleem vinden.
Er zijn bazen voor , het zijn twee gezonde honden, ik gok dat als het ergens onverhoopt toch mis gaat het hondje terug kan komen wat wil je nog meer.
Als alle fokkers het zo doen zou de hondenwereld er enkel op vooruit gaan.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Het is trouwens een nest van Mira en Taxi. Dat maakt het ok. Had ik ze , was het nog steeds ok.
Zat Mira in het hezehof, was het niet meer ok.
Zat Mira in het hezehof, was het niet meer ok.
- Tineke
- Zeer actief
JeugdsentimentBonnie F schreef:Ik ga jou nu even afbranden (omdat je er toch je je er toch niets van aantrekt).Tineke schreef:gonnie schreef:
Moet kunnen Gonnie , het is een hondenforum ,daar trekken we dus de grens ,bij honden![]()
Ik brandT....

-
- Zeer actief
Hahaha. Dat is zo. Maar hier niet.Célie schreef:Alleen Gerardgonnie schreef:
Wat maakt het uit als iemand wat over je zegt? Mij maakt het niks uit, lig er niet wakker van, maar naar mij halen niet veel mensen uit.maar die zit jammer genoeg niet op het forum.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Hahaha, ik zie het. Maar ga het toch niet verbeteren. Was daarnet met iemand aan het appen en toen maakte ik ook die fout. Tot twee keer toe zelfs, geldt het als ik zeg dat het komt omdat ik vakantiezenuwen heb? Haha.Bonnie F schreef:Ik ga jou nu even afbranden (omdat je er toch je je er toch niets van aantrekt).Tineke schreef:gonnie schreef:
Ik brandT....
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Hahaha.,Tineke schreef:gonnie schreef:
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Célie, dat is jammer.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik zou graag een Franse bull of mops willen. Maar dat gaat dus helaas niet want ik wil geen zielige hond. Maar puur op basis van dat lekkere stevige en dat karakter graag.Nanna schreef:Ik heb hetzelfde wat jij hebt. Zou ik weer een Deerhound willen? Meteen. Gouden karakters. Maar vanwege de barre leeftijdsverwachting laat ik het achterwege. Ik heb mijn portie hartproblemen en blaasgruis wel gehad. En dat zijn dan nog maar lichamelijke gebreken. Als er karakterfouten op zouden duiken brandde ik me de poten er al helemaal niet meer aan.Célie schreef:Cuddie_ schreef:
Ik heb uiteindelijk exact wat ik wilde, een grote knapperd die echt geweldig met mijn dochter is. Als dit dan maar voor 8 jaar is, dan neem ik dat voor lief. Zou geen andere hond ervoor willen ruilen, hoe oud ze ook worden
Echt niet? Ik ben ook helemaal gek van de (Franse) bulldoggen maar de franse neem ik sowieso niet meer omdat er veel teveel ellende mee is qua gezondheid en nu heb ik Ushi een Old english en ze is echt een gouden hond die een grote plek in mn hart heeft maar ik heb er wel het schijt van dat ze zo allergisch is als een kind van een quinoamoeder met een schoonmaakdwangstoornis en ik zou er heel wat voor overhebben als ik nu een hond zou hebben die zich niet kapotkrabt en dr poten tot bloedens toe afknaagt.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Cuddie, als jij iets met je hond hebt gaat iedereen je gewoon helpen hoor. Als je hond hier in de omgeving kwijt was ging ik gewoon helpen zoeken. Het is niks persoonlijks. Je maakt het jezelf wel echt onmogelijk als je op sympathieke reacties zit te wachten. Ik heb ook wel zo'n periode gehad dus neem van mij aan dat als je normaal gaat doen je ook direct weer normale antwoorden krijgt. Ga je meppen dan krijg je veel hardere meppen terug. Van de pro's die alles al duizend keer gezien gedaan en gekregen hebben.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ze loopt zelf met een verknipte, angst agressieve Leonberger waarvan de fokker het een goed idee vond dat die in een jong gezin met een baby op komst geplaatst werdlaeken schreef:Veel fokkers fokken juist vooral op uiterlijk. Daar krijg je schijthonden van. Bange poepertjes bijvoorbeeld. Honden met een vreemd karakter. En alles raszuiver als in vaak inteelt om de schoonheid vast te leggen. Daar krijg je zieke bange of agressieve rothonden van. Dus ga nu niet de fokkerij van mooie hondjes ophemelen als je zelf de vruchten aan het plukken bent van de o zoo verheerlijkte fok van rashonden door de verantwoordelijke fokkers. Die zijn er wel. Maar heel veel fokkers gooien liever hoge ogen op een show en in een clubblad dan dat het karakter of de gezondheid ze ook maar iets boeit.
Je wil niet weten hoeveel verknipte honden er zijn omdat pa en ma ook neef en nicht zijn. Opa en overgroot oma soms zelfs broer en zus. Doe mij maar een kruising tussen twee gezonde lieve open gezellige honden en hou je rasflippo maar stevig vast en bij je.
Doe mij dan maar een Mira x Taxi ipv zo’n onverantwoord geplaatst wrak
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
* realiseert zich 18 jaar samen te hebben geleefd met kankerbakken.*

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Handig alles op je zwangerschap te schuivenCuddie_ schreef:Ik kan mij toch andere dingen herinneren van dit forum in die tijd. Maar maakt verder ook niet uit. Als het nu anders is, doet dat er sowieso niet toe.Cleva schreef:Ook in 2011 niet. Toen vlogen de nesten met bouvier/poedels je om de oren. Evenals de labradoodles en de greysters.
Ik ben dik tevreden met dit nest. Vooral omdat ze zo enthousiast ontvangen worden en allemaal in beeld blijven.
Dat jij juist daarop insteekt om aan dat plezier afbreuk te proberen te doen zegt me meer dan genoeg.
Ik heb er verder geen last van maar de intentie is glashelder.![]()
Je staat er mooi op.
Je hebt gelijk, was niet netjes van me om dat er bij te halen. Ik liet me meeslepen door emoties (zwangerschapshormonen zijn niet makkelijk hoor) door jouw lelijke uitspraak over iemands kleinkinderen.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou idd.malinois schreef:Nou poe poe 8 hele jaren... dan was mn huidige hond al 2 jaar dood geweest en die loopt nu nog op zn sloffen 10 km per dag naast de fiets. Wat zeg ik zijn oma liep hier nog op dr 14e naast de fiets. En jij durft je smoel open te trekken over fokgeschikt???Cuddie_ schreef:Nee hoor ik heb helemaal geen asielhond gehad. Nooit niet. Alleen van goede fokkers.Domor schreef:Aangezien je 29 of 30 jaar bent, je eerste bericht sprak over een Maltezer die je 10 jaar had, daarna petit brabançon en later nog 1 andere hond die je als pup aangeschaft hebt, je een jaar terug nog keek voor een Amerikaanse bulldog x berner sennen pup omdat je dat wel wat leek en nu 3 honden hebt waarvan 1 leonberger, schat ik maximaal 1 asielhond. Waarbij je keuze valt op ongezonde honden (een platsnuit, een ras dat vaak de 6 niet haalt en een kruising tussen een allergiehoop en kankerbak, waarbij het type kruising typisch onverstandige fok is).Cuddie_ schreef: Want? Jij weet hoe veel asielhonden ik wel of niet gehad heb?
Waarom ik mijn account niet ophef?Wie denk jij dat je bent?
Lelijk dan over een kruising tussen kerngezonde rassen, waarbij de pups al besproken zijn voor ze geboren zijn en de ouderdieren netjes getest zijn, laat je slechte karakter en weinig zelfkennis wel uitermate duidelijk doorschijnen.
Gevoelsmatig zou ik liever een asielhond hebben, omdat ik graag dieren een fijn huis bied, die daar hard naar op zoek zijn. Daarom komen al mijn knagers altijd uit de opvang. Maar gezien ik asielhonden met een verleden en kinderen geen goede combinatie vind, heb ik daar bewust nooit voor gekozen.
De petit brabancon is overigens helemaal geen ongezond ras. Het is geen franse bulldog/mopshond he. Daarnaast worden leonbergers gemiddeld over het algemeen toch wel zeker 8, waarbij je vaak zat nog honden van >10 ziet en heel af en toe ook eentje die de 8 niet red. Op je laatste ongepaste opmerking over rassen ga ik niet eens in. Smaakloos.
Een van m’n honden stond op die leeftijd nog op het NK, een andere heeft met 8 nog haar 3de nest gekregen zonder problemen.
- Cuddie_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Petit Brabancon, Leonberger
Dat vind ik wel lief.laeken schreef:Cuddie, als jij iets met je hond hebt gaat iedereen je gewoon helpen hoor. Als je hond hier in de omgeving kwijt was ging ik gewoon helpen zoeken. Het is niks persoonlijks. Je maakt het jezelf wel echt onmogelijk als je op sympathieke reacties zit te wachten. Ik heb ook wel zo'n periode gehad dus neem van mij aan dat als je normaal gaat doen je ook direct weer normale antwoorden krijgt. Ga je meppen dan krijg je veel hardere meppen terug. Van de pro's die alles al duizend keer gezien gedaan en gekregen hebben.

Ik zit niet op sympathieke reacties te wachten verder hoor, dat maakt mij echt niet uit. Wat ik wil fijn vind is als iedereen een beetje respectvol met elkaar omgaat en dan spijt het me, maar dan vind ik echt dat een aantal forummers hier op een flink respectloze manier zijn begonnen in mijn topic. Ja, op een gegeven moment ben ik het dan ook zat en ga ik ook terug uithalen. Niet zo super gek verder toch?
Hoe hard de klappen zijn die dan weer terugkomen zal me weinig interesseren overigens, ben niet zo'n softie.

Heb ik het liever gezellig en netjes, ja.. dat sowieso. Is ook een van de redenen waarom ik eerder in dit topic mijn excuses heb gemaakt en aan heb gegeven dat ik niet netjes bezig was.
Dat dat dan niet geaccepteerd wordt en er gewoon keihard verder gezeken wordt, tjeh... het zij dan maar zo, maar dat leg ik dan naast mij neer. Ik heb het geprobeerd. Kan er niet van wakker liggen als iemand dan geen 'vrede' kan sluiten. Het is wat het is.
Ik doe in ieder geval mijn best om mijn opgefokte zwangerschapshormonen gedrag onder controle te houden en ik probeer niet meer overal op in te gaan. We zien wel waar we uitkomen.
- Cuddie_
- Zeer actief
@ Crutz: ik ga niet happen. Fijne avond.
- dagmar88
- Zeer actief
Ja. Daar waren we net mee klaar en Mijke hoort hier, dus hebben we naast de lusten ook de lasten.Cuddie_ schreef: Ik doe in ieder geval mijn best om mijn opgefokte zwangerschapshormonen gedrag onder controle te houden en ik probeer niet meer overal op in te gaan. We zien wel waar we uitkomen.
Zoek daar maar een praatgroep voor in plaats van een stel wildvreemden op een hondenforum.
http://letmegooglethat.com/?q=zwangerschapsforum
- Cuddie_
- Zeer actief
Krijg je er een natte poes van om van een best lang, net berichtje, dít er uit te pikken en te quoten, zodat je TOCH nog even een schop na kan geven?dagmar88 schreef:Ja. Daar waren we net mee klaar en Mijke hoort hier, dus hebben we naast de lusten ook de lasten.Cuddie_ schreef: Ik doe in ieder geval mijn best om mijn opgefokte zwangerschapshormonen gedrag onder controle te houden en ik probeer niet meer overal op in te gaan. We zien wel waar we uitkomen.
Zoek daar maar een praatgroep voor in plaats van een stel wildvreemden op een hondenforum.
http://letmegooglethat.com/?q=zwangerschapsforum
Spijt me zeer, maar dat vind ik wel écht enorm laag.
Ik ga er verder ook niet meer op in. Ga lekker verder, geniet er van.

- Cuddie_
- Zeer actief
Ik houd je niet tegen. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik moest toch ook wel aan Mijke denken 

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Cleva schreef:Mag ik naast de vochtgraad ook de kleur en de geur vernemen?
Gewoon voor het bredere beeld.

- dagmar88
- Zeer actief
Inderdaad. Vet soppen op wildvreemde zwangere vrouwen die zich hier komen uitkuren, niagara is er niets bij.Cuddie_ schreef: Krijg je er een natte poes van
Als je niet oppast jat ik je voederbloes van de lijn om aan te snuiven.

- dagmar88
- Zeer actief
Ik wacht er al jaren op.Nanna schreef:Ja hoor eens, als jij het over natte poezen mag hebben kan ik de smegmalullen ook wel weer van stal halen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Jij en Cuddie lijken me aan elkaar gewaagd.dagmar88 schreef:Inderdaad. Vet soppen op wildvreemde zwangere vrouwen die zich hier komen uitkuren, niagara is er niets bij.Cuddie_ schreef: Krijg je er een natte poes van
Als je niet oppast jat ik je voederbloes van de lijn om aan te snuiven.