Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is het een ideetje om de start post even te veranderen naar de exacte (datum) tijd en plaats?
Hoi Tinkel,
Ja, dat ga ik nog doen en daar komt dan ook de route-beschrijving bij. Maar als ik dat nu al ga doen, wordt dat topic net zo'n zooitje ongeregeld als dit.
Branka schreef:Als ik geen hond mee neem ga ik het nog druk krijgen . Hond van Karen, Ozzy van Jessica (Hutsje) en een Boxer van jou.
Hahaha, nou misschien scheelt het iets dat de honden toch allemaal los lopen?! (Maar ja; ik verwacht natuurlijk wel dat jij dan: Lana of Levi, Ozzy en die Boxer in de gaten houdt, hoor! )
Hahaha mijn hond heet geen Takkie! Dat is gewoon mijn nicknaam. Mijn hond heet Ernie, maar die heeft blaasontsteking en dat hele eind wandelen kan hij ook niet meer aan.
Ik kom waarschijnlijk met de 1 jarige labrador Duco
Branka schreef:Karen, je mag achter mijn naam zetten dat ik Jari meeneem. Dat is nu definitief. Kijk er nu al naar uit om m'n mannetje een week bij me te hebben
Een vriendin van mij wil misschien ook mee met haar Beagle. Kan iemand mij vertellen hoe het gebied is? Is het een soort recreatieplas (meertje met paden er omheen o.i.d.) of is het bosgebied? Mijn vriendin durft haar hond niet overal los te laten lopen, omdat ze bang is dat haar hond wegloopt.....is het daar dan te doen voor hun? Of zijn er bijvoorbeeld wegen dichtbij of veel konijntjes? (ik zou echt nooit een Beagle willen.... )
Niekie schreef:Een vriendin van mij wil misschien ook mee met haar Beagle. Kan iemand mij vertellen hoe het gebied is? Is het een soort recreatieplas (meertje met paden er omheen o.i.d.) of is het bosgebied? Mijn vriendin durft haar hond niet overal los te laten lopen, omdat ze bang is dat haar hond wegloopt.....is het daar dan te doen voor hun? Of zijn er bijvoorbeeld wegen dichtbij of veel konijntjes? (ik zou echt nooit een Beagle willen.... )
Niekie schreef:Een vriendin van mij wil misschien ook mee met haar Beagle. Kan iemand mij vertellen hoe het gebied is? Is het een soort recreatieplas (meertje met paden er omheen o.i.d.) of is het bosgebied? Mijn vriendin durft haar hond niet overal los te laten lopen, omdat ze bang is dat haar hond wegloopt.....is het daar dan te doen voor hun? Of zijn er bijvoorbeeld wegen dichtbij of veel konijntjes? (ik zou echt nooit een Beagle willen.... )
Daswel fijn als er geen nijnen zitten, want de 2 teefjes hebben ze in no-time te pakken, hier heb ik ze al vaker met een nijn of muis zien komen aanwandelen
Angel-eyes schreef:Daswel fijn als er geen nijnen zitten, want de 2 teefjes hebben ze in no-time te pakken, hier heb ik ze al vaker met een nijn of muis zien komen aanwandelen
Angel-eyes schreef:Daswel fijn als er geen nijnen zitten, want de 2 teefjes hebben ze in no-time te pakken, hier heb ik ze al vaker met een nijn of muis zien komen aanwandelen
Er zitten wel mollen!
Die lustten ze niet?
Ratten zijn voor de oudste teef, die jaagt onder het huis op ze, maar in het wild zie je die ook niet veel dus al het wild is veilig, tenzij er schotse hooglanders lopen????Want het blijven in hun bloed, bullenbijters/bulldoggen he?
Angel-eyes schreef:dus al het wild is veilig, tenzij er schotse hooglanders lopen????Want het blijven in hun bloed, bullenbijters/bulldoggen he?
Nee, hoor. Die lopen er niet. Wel komt er af en toe een paard voorbij.
.....naja als ze op het ruiterpad blijven is het no problem, maar als ze vlak langslopen gaat mijn reu strak staan, maar waarschijnlijk neem ik die toch niet mee aangezien die onhandelbaar kan zijn naar andere reutjes, aangezien meneer nog niet voor een buffel opzij gaat is het geen doen, maar de teefjes zijn heel erg lief, die doen niet gauw iemand kwaad tenzij het een rat is of nijn
Angel-eyes schreef: .....naja als ze op het ruiterpad blijven is het no problem, maar als ze vlak langslopen gaat mijn reu strak staan, maar waarschijnlijk neem ik die toch niet mee aangezien die onhandelbaar kan zijn naar andere reutjes, aangezien meneer nog niet voor een buffel opzij gaat is het geen doen, maar de teefjes zijn heel erg lief, die doen niet gauw iemand kwaad tenzij het een rat is of nijn
Nee, de paarden lopen er meestal niet 'braaf' over het ruiterpad...
Angel-eyes schreef: .....naja als ze op het ruiterpad blijven is het no problem, maar als ze vlak langslopen gaat mijn reu strak staan, maar waarschijnlijk neem ik die toch niet mee aangezien die onhandelbaar kan zijn naar andere reutjes, aangezien meneer nog niet voor een buffel opzij gaat is het geen doen, maar de teefjes zijn heel erg lief, die doen niet gauw iemand kwaad tenzij het een rat is of nijn
Nou dan dus geen reu hahahahahahaha, want die gaat strak staan om echt aan te vallen
De teefjes zijn nieuwsgierig maar doen verders niks naar paardjes of pony's.
Nou dan dus geen reu hahahahahahaha, want die gaat strak staan om echt aan te vallen
De teefjes zijn nieuwsgierig maar doen verders niks naar paardjes of pony's.
En wie past er dan op Blisje? Ook niet gezellig....
Groetjes,
Frederique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
lees dit net pas,
maar denk dat ik ook wel ff aan kom rijden met de 2 heren en onze jongste dame
hangt er alleen ff vanaf, ik moet nl de 29ste poliklinisch t ziekenhuis in (niet ernstig, wel onder narcose)
kan dus pas de 31ste sochtends definitief zeggen of ik meega
crutz schreef:lees dit net pas,
hangt er alleen ff vanaf, ik moet nl de 29ste poliklinisch t ziekenhuis in (niet ernstig, wel onder narcose)
Hoi Carmen,
Geeft niets. We zien je vanzelf wel verschijnen (of niet). Het zou wel leuk zijn als je mee zou kunnen!
crutz schreef:lees dit net pas,
Hoi Carmen,
Geeft niets. We zien je vanzelf wel verschijnen (of niet). Het zou wel leuk zijn als je mee zou kunnen!
Ehm......het is daar heel erg overzichtelijk toch Karen?
Want paarden en Marouck is niet zo'n goede combi.....ze doet niets maar gaat er wel keihard rondjes omheen rennend tegen blaffen en haar oren doen het dan niet meer
Maar als ik ze op tijd aan zie komen is het geen probleem want dan gaat ze op tijd vast
Karen....lieverd...me echte naam is Rob, dat weet je toch onderhand wel???En dan kom ik met Blis, Feniks en Angeltje.
Maar Blis is wel twijfel aangezien hij nogal van een knokpartijtje houdt.
Inge schreef:Ehm......het is daar heel erg overzichtelijk toch Karen?
Want paarden en Marouck is niet zo'n goede combi.....ze doet niets maar gaat er wel keihard rondjes omheen rennend tegen blaffen en haar oren doen het dan niet meer
Maar als ik ze op tijd aan zie komen is het geen probleem want dan gaat ze op tijd vast
Hoi Inge,
Ja, het is daar erg overzichtelijk en zoveel paarden zullen er vast niet lopen, maar meestal kom je wel een paar paarden tegen, maar als je oplet, moet je die op tijd aan kunnen zien komen.
Angel-eyes schreef:Karen....lieverd...me echte naam is Rob, dat weet je toch onderhand wel???En dan kom ik met Blis, Feniks en Angeltje.
Maar Blis is wel twijfel aangezien hij nogal van een knokpartijtje houdt.
Hoi Rob,
Ik ga je naam gelijk veranderen!
Misschien moet je over Blis even nadenken, want er komen meer reuen en alles loopt wel los, hè? Als je weet dat Blis van een knokpartij-tje houdt, is het misschien niet zo verstandig om hem mee te nemen...