tot mol weer tijd heeft en jullie saampjes dat vieze vreten naar binnen gaan werken.Angel-eyes schreef:Ik sportschool allang niet meerlinlin schreef:zo kan die wel weer, sportscholertje van me. dank voor je uitleg en aju.Angel-eyes schreef:
.....nou ik denk eerder dat als jij met hem in bed ligt dat diegene vraagt of gewoon het licht uit mag blijven en of je a.u.b stilletjes naar huis wilt gaan.
![]()
.....ik doe al een tijdje aan Bourgondisch fitness...bevalt me veel beter
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar mijn broek van afzakt (BM)
Moderator: moderatorteam
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Rob*
- Zeer actief
little-wolf schreef:tot mol weer tijd heeft en jullie saampjes dat vieze vreten naar binnen gaan werken.Angel-eyes schreef:Ik sportschool allang niet meerlinlin schreef:zo kan die wel weer, sportscholertje van me. dank voor je uitleg en aju.Angel-eyes schreef:
.....nou ik denk eerder dat als jij met hem in bed ligt dat diegene vraagt of gewoon het licht uit mag blijven en of je a.u.b stilletjes naar huis wilt gaan.
![]()
.....ik doe al een tijdje aan Bourgondisch fitness...bevalt me veel beter
Dat komt wel goed
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
Angel-eyes schreef:linlin schreef:Angel-eyes schreef:linlin schreef: waar heeft hij het toch over?deze uitdrukking is mij ook volledig onbekend. en dat terwijl ik zowel op taalkundig als op sexueel gebied toch geen nitwit ben. maar dat terzijde.
hoogst intrigerend, engeloog. verklaar je vooral nader.
.....zo is het toch niet meer leuk om alles uit te leggen.
Zucht oke en vooruit, laat ik het zo zeggen, een man heeft vaak een odol, ligt ie op zijn rug dan blijft het donker omdat die odol het licht blokkeert....maar lig je nu op je buik dan heb je zo'n rode striem op je borst, dus een beetje heteromannengrootspraak.....![]()
ooohhhhhhhhh! wat een ontzettend slappe uitdrukking, zeg. dus als ik god verhoede een keer mij met een sportschoolachtige vent die op de rug wakker ligt te worden in bed bevind, heb ik het helemaal gemaakt door 's morgens te vragen of het licht aanmag.
gutgut, hoe leerzaam.