Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar mijn broek van afzakt (BM)

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

Angel-eyes schreef:
linlin schreef:
Angel-eyes schreef:
:mrgreen: .....nou ik denk eerder dat als jij met hem in bed ligt dat diegene vraagt of gewoon het licht uit mag blijven en of je a.u.b stilletjes naar huis wilt gaan.
zo kan die wel weer, sportscholertje van me. dank voor je uitleg en aju. :pffff: :mrgreen:
Ik sportschool allang niet meer :cheer: .....ik doe al een tijdje aan Bourgondisch fitness...bevalt me veel beter :mrgreen:
tot mol weer tijd heeft en jullie saampjes dat vieze vreten naar binnen gaan werken. :smile:
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

little-wolf schreef:
Angel-eyes schreef:
linlin schreef:
Angel-eyes schreef:
:mrgreen: .....nou ik denk eerder dat als jij met hem in bed ligt dat diegene vraagt of gewoon het licht uit mag blijven en of je a.u.b stilletjes naar huis wilt gaan.
zo kan die wel weer, sportscholertje van me. dank voor je uitleg en aju. :pffff: :mrgreen:
Ik sportschool allang niet meer :cheer: .....ik doe al een tijdje aan Bourgondisch fitness...bevalt me veel beter :mrgreen:
tot mol weer tijd heeft en jullie saampjes dat vieze vreten naar binnen gaan werken. :smile:

Dat komt wel goed :mrgreen:
Presa Pais bajos
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Presa Pais bajos »

Angel-eyes schreef:
linlin schreef:
Angel-eyes schreef:
linlin schreef: waar heeft hij het toch over? :denken: deze uitdrukking is mij ook volledig onbekend. en dat terwijl ik zowel op taalkundig als op sexueel gebied toch geen nitwit ben. maar dat terzijde.

hoogst intrigerend, engeloog. verklaar je vooral nader.

:boos: .....zo is het toch niet meer leuk om alles uit te leggen.

Zucht oke en vooruit, laat ik het zo zeggen, een man heeft vaak een odol, ligt ie op zijn rug dan blijft het donker omdat die odol het licht blokkeert....maar lig je nu op je buik dan heb je zo'n rode striem op je borst, dus een beetje heteromannengrootspraak..... :blah: :mrgreen:

ooohhhhhhhhh! wat een ontzettend slappe uitdrukking, zeg. dus als ik god verhoede een keer mij met een sportschoolachtige vent die op de rug wakker ligt te worden in bed bevind, heb ik het helemaal gemaakt door 's morgens te vragen of het licht aanmag.

gutgut, hoe leerzaam.

:smile: Hahahahaha!!!
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”